Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ موکب‌های مردمی اربعین حسینی در لرستان امسال دست به کار شدند و با اجرای پویش« همه دعوتیم به اطعام غدیر» در اقدامی بی‌سابقه ۱۵۰ هزار پرس غذا طبخ کرده و به دست نیازمندان رساندند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، «عید غدیر» روز ولایت امام علی (ع) است، عیدی که در راستای بندگی خداست و پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) در فضیلت این عید بزرگ فرموده‌ا‌ند «یَومُ غَدیرِ خُمٍّ أفضَلُ أعیادِ اُمَّتی»روز غدیر خم بالاترین اعیاد در میان امت من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین روز‌ها و شب‌های سال، روز‌ها و شب‌های با فضیلتِ بسیاری وجود دارد که در قرآن کریم از آن به «ایام الله» تعیبر شده و روز غدیر نیز یکی از این روزهاست که درک آن فضیلت‌های بسیار زیادی برای انسان به همراه دارد.

هر ساله با فرا رسیدن «عید غدیر خم» جشن‌ها و برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور و به تبع آن در استان لرستان برگزار می‌شد اما امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم جشن‌های غدیر رنگ و بوی دیگری گرفت و با پای کار آمدن اربعینی‌ها سفره غدیر برپا شد تا در این عید بزرگ مردم نیازمند جای جای استان مهمان سفره علوی شوند.

با توجه به شرایط پیش آمده امسال در عید غدیر خیلی خبری از جشن‌های خیابانی نبود اما موکب‌داران اربعین در لرستان به جهت شکرگذاری و به‌خاطر توفیق خدمت‌گذاری چند ساله در اربعین سید و سالار شهدا، آستین‌ها را بالا زده تا اینبار با پخت غذا مردم را مهمان یک سفره ملکوتی کنند.

اربعینی‌ها برای اطعام غدیر عاشقانه پای کار آمدند تا در این نذر اربعین استغاثه‌ای برای بازگشایی مراسم پیاده‌روی و توفیق خدمت‌گذاری مجدد به زائران اربعین را داشته باشند.

سازمان تبلیغات طرح "قربانی قربان؛ اطعام غدیر" را اجرا می‌کندطرح بزرگ «همه دعوتیم به اطعام غدیر» در استان لرستان اجرا می‌شودپویش دانش آموزی اطعام غدیر "به توان میلیون" در استان کرمان راه‌اندازی شد

امروز در این عید ولایت، 35 موکب در نقطه به نقطه استان لرستان سفره اربعین را برپا کردند و در اتفاقی کم سابقه با توزیع بیش از 150هزار پرس غذا مردم را به مهمانی سفره علوی فرا خواندند.

موکب‌‌های مردمی اربعین در استان لرستان در این نذر غدیر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حین پخت و توزیع، این بسته‌های غذایی را خانه به خانه به دست محرومان و نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بودند رساندند.

محمد سرلک معاون اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی صاحب‌الامر (عج) لرستان در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به اجرای طرح بزرگ همه دعوتیم به اطعام غدیر اظهار داشت: این طرح در قالب دو پویش جداگانه انجام می‌گیرد به طوری که در پویش نخست در روز عید غدیرخم پخت 501 دیگ غذای نذری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح بزرگ «همه دعوتیم به اطعام غدیر» به‌جهت شکرگذاری عوامل اجرایی مواکب به‌خاطر توفیق خدمت‌گذاری چند ساله در عملیات اربعین است، افزود: این طرح یا نذر اربعین جهت استغاثه مواکب اربعین برای بازگشایی مراسم پیاده‌روی و توفیق خدمت‌گذاری مجدد به زائران اربعین انجام می‌شود.

معاون اجرایی قرارگاه فرهنگی اجتماعی صاحب‌الامر (عج) لرستان عنوان کرد: طرح بزرگ همه دعوتیم به اطعام غدیر به‌صورت مشترک در دهه ولایت به‌ویژه روز عید غدیرخم انجام و 35 موکب عضو مجمع مردمی اربعین و هیئات مذهبی در شهرهای مختلف استان در آن مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه اطعام روز غدیر یا به‌ صورت عام و یا خاص در بین نیازمندان و مؤمنین توزیع شد، بیان کرد: این نذر اطعام در شهرهای الیگودرز، ازنا، دورود، بروجرد، خرم‌آباد، کوهدشت، الشتر، کوهدشت و نورآباد در قالب 150 هزار پرس غذای گرم انجام گرفت.

پخت 20هزار پرس غذا توسط هیئت رزمندگان

عباس علیشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهارداشت: با توجه به تاکید دین اسلام و تشیع به اطعام محرومان در عید غدیر توسط هیئت رزمندگان اسلام و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در روز عید غدیر 20 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: از این تعداد 20 هزار پرس غذای گرم 6 هزار پرس غذا در مراکز پخت سپاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و بدون ایجاد تجمع در شهرستان خرم‌آباد تهیه و درب منازل محرومان ارسال شده است.

مسئول موکب رزمندگان لرستان عنوان کرد: در روز عید غدیر9 هزار پرس غذا نیز در دهستان‌ها طبخ و بین مردم محروم دهستان‌ها توزیع شد.

وی بیان کرد: در این حرکت مومنانه علی‌رغم استفاده از امکانات سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام، موسسات خیریه در این برنامه شرکت دارند و حرکت کاملا مردمی بوده است.

پخت 14000پرس غذای در ضیافت علوی موکب حضرت جوادالائمه (ع)

رضا داوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اهمیت اطعام در روز عید غدیر اظهار داشت: طرح بزرگ پخت و توزیع 14 هزار پرس غذا به مناسبت عید سعید غدیرخم به اسم طرح «ضیافت علوی» توسط موکب مردمی حضرت جوادالائمه (ع) خرم‌آباد اجرا شد.

وی افزود: این کار کاملا مردمی و به همت خیرین انجام می‌گیرد که امروز به مناسبت عید غدیر با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی طبخ و در مناطق و محلات مختلف شهر خرم‌آباد و با اولویت مناطق حاشیه نشین توزیع شد.

مسئول موکب مردمی حضرت جوادالائمه (ع) خرم‌آباد عنوان کرد: جهت مکان طبخ غذا راه‌اندازی آشپزخانه مجهز با رعایت کامل شیوه‌های بهداشتی راه‌اندازی شد.

مهمانی 3000هزار نفری برسر سفره علی(ع) موکب وحدت خرم‌آباد

مسعود رضایی تبار مسئول موکب وحدت خرم‌آباد نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: همزمان با عید سعید غدیر خم حدود 3000 پرس غذا در پنج دیگ پخت و ناهار عید توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه این اطعام توسط نذورات مردمی و خیرین جمع‌آوری شد، افزود: پنج دیگ غذا در مسجد صاحب الزمان (عج) خیابان رازی پخت و تیم‌های شناسایی افراد بی بضاعت را از قبل شناسایی کرده و بسته‌های مواد غذایی رو به آنها رساندند.

مسئول موکب وحدت خرم‌آباد با بیان اینکه جهت پخت غذا تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد گفت: هدف اصلی ما این بود که با توجه به شرایط کرونایی جامعه که تعدادی از مشاغل و کسب کارها آسیب دیده‌اند، مانند ماهای گذاشته از جمله ماه مبارک رمضان، در روز عید غدیر بزرگترین عید مسلمانان بتوانیم با توجه به سخنرانی حضرت آقا در مورد کمک‌های معیشتی به مردم، خدمت کوچکی در کنار سایر گروهای جهادی کرده باشیم.

اطعام 3000نفری غدیر در بروجرد

حسین اصالت مسئول موکب جوانان بروجرد در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر خم 1000 تا 3000 پرس غذا در هشت دیگ، پخت و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

وی افزود: این تعداد غذای گرم را موکب جوانان بروجرد پس از پخت، تحویل معتمدین محله‌ها داده تا با همکاری بسیج بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع کنند.

مسئول موکب جوانان بروجرد با اشاره به دیگر برنامه‌های این موکب برای عید غدیرعنوان کرد: پخش ماسک نذری 5000 عدد، اهدا بادبادک و فرفره با طرح غدیر به کودکان و نوجوانان در جشن خیابانی غدیر که در خیابان بحرالعوم بروجرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد از دیگر برنامه‌های ما در روز عید بود.

اطعام 6000هزار نفر به نیت فرج امام زمان (عج)

شاهین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، پخت 6000 الی 8000 پرس غذا در 30 دیگ پخت شد.

وی با اشاره به اینکه، با تمام پروتکل‌های بهداشتی اطعام غدیر اجرا شد، افزود: این طرح حدود هشت ساله اجرا می‌شود و بین مناطق محروم، فقیر نشین، کارتن خواب و بیمارهای صعب العلاج توزیع می‌شود.

مسئول موکب لبیک گویان غدیر خرم‌آباد عنوان کرد: هدف ما طبق کلام امام معصوم اطعام در روز غدیر به نیت فرج امام زمان (عج) بود.

غدیر نشان داد خدا عادل است و ولایت را در وجود سزاوارترین، مستقرّ می‌سازد. دستی، جانشین دستی شد و از این گل تازه، افسردگیِ آن صحرا زدوده شد.

اطعام 4000هزار پرس غذای گرم به شکرانه توفیق خدمتگزاری زائران اربعین

احسان نصیری نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: به مناسب عید غدیر خم، حدود  هشت دیگ برای چهار هزار پرس غذا با نذورارت مردمی توسط موکب حضرت ابوالفضل (ع) کوهدشت پخت و توزیع شده است.

وی افزود: جامعه هدف توزیع غذا، اقشارضعیف، محروم وآسیب دیده از بیماری کرونا در شهرستان کوهدشت بودند.

مسئول موکب حضرت ابوالفضل (ع)شهرستان کوهدشت با بیان اینکه این طرح با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود عنوان کرد: هدف از طبخ و توزیع اطعام غدیر، نذری اطعام شکرانه توفیق خدمتگزاری زائران اربعین است.

پخت 2000 غذای گرم در ضیافت علوی

کریم خورشیدوند مسئول موکب امام خامنه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر خم، طرح «ضیافت غدیر» با پخت بیش از 2000 پرس غذا توسط این موکب اجرا شده است.

وی افزود: هزینه این اطعام از نذورات مردمی است که در شب عید غدیر در مناطق محروم خرم‌آباد توزیع شد.  خوشبختانه در تمام مراحل پخت و توزیع اطعام غدیر، پروتکل‌های بهداشتی با حضور پزشکان رعایت شد.

خورشیدوند گفت: هدف ما از «ضیافت علوی» استغاثه به امام زمان(عج) جهت رفع ویروس کرونا و برپایی مراسم اربعین و بیعت با ولایت است.

غدیر پایان رسالت است و على (ع) مولا مى‌شود تا پرچم پیامبر را پس از او به دست بگیرد و براى آزادى بندگان خدا لباس رزم بپوشد.

پخت 3000 غذای گرم توسط موکب سیده زینب (س) خرم‌آباد

مجتبی حسین پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر خم دو هزار تا سه  هزار پرس غذا در 8 دیگ، پخت و بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توسط موکب سیده زینب (س) خرم آباد توزیع شده است.

وی افزود: این تعداد غذای گرم را موکب سیده زینب سلام الله علیها پس از پخت، تحویل معتمدین محله داده شد که همکاری بسیج بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا توزیع شده است.

مسئول موکب سیده زینب (س) خرم‌آباد اشاره به دیگر برنامه‌های این موکب در عید غدیر گفت: پخش ماسک نذری پنج هزارعدد، توزیع 300 بسته معیشتی عیدانه و همچنین برنامه نورافشانی و خیابانی غدیر در خیابان سه راه مطهری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های ما در روز عید است.

غدیر، ادامه بعثت است براى شکستن بت‌هاى فکر و دل، براى عبور از خودپرستى به خداپرستى، براى بیرون آمدن از اسارت خویش و رسیدن به آزادگى حقیقى که در سایه عبودیت حاصل مى‌شود.

اطعام غدیر/ نذر زائران اربعین در دورود

مراد ساکی مسئول موکب یاالثارات دورود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر خم و به شکرانه توفیق خدمتگذاری چند ساله موکب یالثارات الحسین(ع) در شهر آسمانی نجف اشرف، جهت اطعام غدیر و استغاثه برای باز شدن مسیر اربعین، طرح «اطعام غدیر /نذر زائران اربعین» توسط این موکب اجرا و5 هزار پرس غذا پخت و توزیع شده است.

وی افزود: روز عید غدیر با رعایت پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت هم عرض ارادت و هم حفظ سلامت پخت غذا در فضای کاملا بهداشتی با تب سنجی، زدن ماسک و دستکش و پوشیدن لباس گان این طرح انجام و قبل از طبخ همه فضای آشپزخانه ضد عفونی شد.

مدیر اجرایی موکب هیئت یالثارات الحسین علیه‌السلام شهرستان دورود گفت: طرح «اطعام غدیر/ نذر زائران اربعین» به صورت همزمان با مجمع مواکب اربعین استان و طبق فرمایش امام خامنه ای عزیز، در روز عید غدیر بین نیازمندان و مومنین توزیع شد.

غدیر، پیام رهایى، پیام گسیختن زنجیرهاى بسته بر پاى بشر، پیام تداوم پیامبر با همه آرمان‌هاى بلندش است.

ضیافت 14000 هزار نفری موکب فاطمیون در نورآباد

یعقوب کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر خم 14هزار پرس غذای گرم در20 دیگ توسط هیئت فاطمیون شهرستان نورآباد پخت و بین نیازمندان توزیع شد. این کار کاملا مردمی و با استفاده از نذورات مردم بود.

مسئول موکب فاطمیون شهرستان نور آباد عنوان کرد:در هیات فاطمیون علاوه بر طبخ غذا آذین بندی شهر، دیدار با سادات و برگزاری راهپیمایی و جشن خیابانی در روز عید غدیر نیز اجرا شد.

وی بیان کرد: امسال با توجه به وضعیت قرمز شهرستان نورآبادبه دلیل کرونا موکب برپا نشد و غذاهای طبخ شده به درب منازل محرومان ارسال شد

کرمی گفت: جهت پخت غذا آشپزخانه ای با تجهیزات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده بود.

وی تصریح کرد:هدف هیئت فاطمیون شهرستان نورآباد از اجرای طرح اطعام نیازمندان در غدیر احیای غدیر در جامعه است چراکه امام رضا (ع) می فرمایند تبلیغ غدیر واجب است.

غدیر، اتمام نعمت است و دست‌خدا بر سر اهالى زمین است

اطعام 5000غدیری به نیت مولا علی (ع)

داوود روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به مناسبت عید سعید غدیر خم طرح نذر غدیر توسط این موکب انصارالعباس بروجرد اجرا می‌شود.

وی افزود: 5 هزار پرس غذا در ده دیگ پخت کنیم که نذر توسط خادمان موکب و خیرین عزیزموکب انصارالعباس است تهیه شده است.

مسئول موکب انصارالعباس بروجرد عنوان کرد: این غذا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حسینیه مکتب پخت و در روز عید غدیر توزیع شده است.  هدف ما اطعام غدیر به نیت مولا علی (ع) بود که غذا بین مناطق محروم شهرستان بروجرد توزیع شد.

پخت 2000پرس غذای گرم توسط موکب ریحانه النبی دورود

سید اصغر موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اجرای طرح اطعام غدیر در شهرستان دورود توسط موکب ریحانه النبی این شهرستان اظهار داشت: براساس طرح اطعام غدیر 2هزار غذا در 10 دیگ توسط خادمان موکب ریحانه النبی شهرستان دورود طبخ شد.

وی افزود: اقلام و مواد غذایی مورد نیاز جهت طبخ غذا از طریق از کمک‌های مردمی که به حساب موکب ریحانه النبی واریز شده تهیه شده است.

مسئول موکب ریحانه النبی دورود عنوان کرد: غذاهای گرم روز عید ظهر بین خانواده‌های فقیر و حاشیه شهرستان دورود توزیع شده است.

وی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی همگام طبخ و توزیع غذا بیان کرد: جهت رعایت پروتکل بهداشتی با بهداشت شهرستان هماهنگ شد و در زمان پخت و توزیع حضور داشته داشتند. هدف از اجرای طرح اطعام غدیر سفارش معصومین براطعام غدیر و سلامتی امام زمان (عج ) است.

موسوی تصریح کرد: طبخ و توزیع هزار و 320 پرس غذای گرم بین نیازمندان از دیگر اقدامات موکب ریحانه النبی جهت اطعام نیازمندان شهرستان دورود به مناسبت عید غدیر بوده است.

پخت 5000پرس غذا در خرم‌آباد

علی ساکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: همزمان با عید غدیر خم، پخت 5 هزار غذای گرم در 30 دیگ باهمکاری مشترک موکب امام حسن عسگری عج ، گروه جهادی شهدای کرامت و شبکه جوانان رضوی روز عید غدیر در مسجد امام حسن عسگری (ع)گلدشت شرقی خرم‌آباد پخت شده است.

وی افزود: هدف از این طرح، بزرگداشت بزرگترین عید شیعیان، عید غدیر خم است و اینکه در برپایی سفره امیرالمومنین و اطعام نیازمندان نقشی داشته باشیم.

مسئول موکب امام حسن عسگری(ع) خرم‌آباد عنوان کرد: این اطعام امروز بین نیازمندان و ایتام جنوب شهر و حاشیه شهر خرم‌آباد توزیع شده است.

پخت 2000پرس غذا توسط موکب انصارالحسین (ع) رومشکان

تیمور بازوندی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: امروز به مناسبت عید غدیر دو هزار پرس غذای گرم در در 15 دیگ در راستای اجرای طرح اطعام غدیر توسط موکب انصارالحسین (ع) شهرستان رومشکان طبخ شد.

وی افزود: اطعام غدیر در شهرستان رومشکان از طرف کمک‌های مردمی و جهادی جمع‌آوری و توسط 50 نفر از خادمان موکب انصار الحسین (ع) این شهرستان طبخ و توزیع شد.

مسئول موکب انصارالحسین (ع) شهرستان رومشکان عنوان کرد: طبخ غذا درمکانی با تجهیزات کامل آشپزی و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهر چغابل طبخ وظهر روز عید غدیر به وسیله 10ماشین توسط نیروهای موکب در روستاهای رومشکان و شهر چغابل بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به هدف از اطعام غدیر بیان کرد: هدف از اطعام نیازمندان در عید غدیر ادای دین، کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا و همچنین زنده نگه داشتن غدیر است.

اطعام 2000نفری در ازنا

سید وحید میر براتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: با توجه به اهمیت اطعام غدیر 2 هزار پرس غذای گرم در 14 دیگ توسط خادمان موکب امام رضا (ع) شهرستان ازنا طبخ و بین تمام مردم شهرستان توزیع شد.

وی هدف از اطعام غدیر توسط موکب امام رضا(ع) شهرستان ازنا را ترویج فرهنگ غدیر دانست و افزود: جهت طبخ غذای عید غدیر دراین شهرستان شماره کارت نداده‌ایم و کلیه اقلام و مواد غذایی مورد نیاز توسط بانی و خیرین موکب تهیه شده است.

ضیافت 7000نفری موکب محبین الائمه شهرستان الیگودرز

مهران صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: به لطف خداوند در روز عید غدیر 7 هزار پرس غذا توسط موکب محبین الائمه شهرستان الیگودرز با جمع‌آوری نذورات از اعضای هیئت طبخ شد.

وی افزود: جهت طبخ غذا با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی استفاده از دستکش و ماسک خادمان در حین طبخ غذا رعایت شده است.

مسئول موکب محبین الائمه شهرستان الیگودرز عنوان کرد :هدف ازاجرای طرح اطعام غدیر زنده نگهداشتن عید غدیر است.

وی بیان کرد: توزیع 3هزار ماسک رایگان،2 هزار محلول ضد عفونی کننده دست و سطوح بین نیازمندان از دیگر اقدامات خیریه موکب محبین الائمه الیگودرزدر روز عید غدیر بود.

اطعام نیازمندان فقط به عشق علی (ع)

امین ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به اجراط طرح اطعام غدیر توسط موکبان عاشقان سیدالشهداء (ع) به نام فقط به عشق علی (ع) اظهار داشت: در روز عید غدیر 5 هزار پرس غذای گرم در 5 دیگ توسط خادمان موکب عاشقان سید الشهداء(ع) شهرستان خرم‌آباد طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: جهت طبخ غذای عید غدیر 10نفراز خادمان موکب عاشقان سید الشهداء(ع) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استفاده از دستکش،ماسک ،کلاه یکبار مصرف و همچنین ضد عفونی محل غذا را طبخ کردند.  

مسئول موکب عاشقان سید الشهداء(ع) شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد:هدف ازاطعام غدیر توسط موکب تاکید امام علی (ع)بر اطعام فقرا در عید غدیر و شناساندن بیشتر این عید بزرگ به مردم بوده است.

وی بیان کرد: موکب عاشقان سید الشهداء(ع) شهرستان خرم‌آباد هر ساله در اعیاد مختلف با برپایی جایگاه در خیابان سرچشمه علاوه بر آذین بندی منطقه با غذای گرم از مردم پذیرایی می‌کند ولی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در اعیاد گذشته بسته های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده توزیع کرده‌ایم. امروز علاوه بر پخت غذای گرم 330 بسته معیشتی شب عید غدیر بین نیازمندان و فقرا توزیع شده است.

پخت 2000پرس غذا توسط موکب ابناءالزهرا (س)

سعید داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: با توجه به تاکید ائمه بر اطعام غدیر دو هزار پرس غذای گرم در روز عید غدیر توسط موکب ابناءالزهرا (س)شهرستان دورود طبخ شد که برای طبخ این غذاها 12 دیگ در نظر گرفته شد بود.

وی افزود: اطعام غدیر توسط موکب ابناءالزهرا(س) کاملا مردمی است و کلیه مواد غذایی از نذورات مردمی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول موکب ابناءالزهرا(س)شهرستان دورود عنوان کرد: جهت طبخ غذای عید غدیر محل طبخ کاملا استریل شده و از خادمان آشپز قبل از ورود به محل تست سلامت گرفته شده است. مهمترین هدف اطعام غدیر تبلیغ غدیر با دستور اهلبیت برای اطعام مومنین در این روزاست.

پخت 500پرس غذای گرم موکب مردمی ثارالله شهرستان سلسله

مجید ولی پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: به مناسبت عید غدیر با توجه به لزوم اطعام نیازمندان در این روز 500 پرس غذای گرم. 200 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 250 هزار تومان بین خانواده‌های نیازمند شهرستان سلسله توزیع شد.  تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و طبخ غذا با کمک خیرین است و کاملا حرکت مردمی بوده است.

مسئول موکب مردمی ثارالله شهرستان سلسله عنوان کرد: تبلیغ شعار عید غدیر در فضای مجازی با پخش متون ادبی کوتاه و عکس نوشته‌ها در کانال اطلاع رسانی موکب، تشویق ودعوت مردم به قرا‌‌‌‌ئت خطبه غدیریه پیامبر اسلام ودقت در ترجمه آن از دیگر برنامه های موکب مردمی ثارالله شهرستان سلسله در روز عید غدیر است.

وی بیان کرد: خادمان موکب مردمی ثارالله شهرستان سلسله در حال حاضر نیز در حال ساخت یک باب ساختمان برای شخص نیازمند در شهرستان معمولان هستند.

اطعام 2000نفری جمعیت مهرخاتم پلدختر

امین‌ سپهوند درگفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: امسال با توجه به اجرای طرح اطعام غدیر 2 هزار پرس غذای گرم توسط جمعیت مهر خاتم شهرستان پلدختر امروز در 10 دیگ طبخ شد.

وی افزود: علاوه بر طبخ غذای گرم 100 بسته کمک معیشتی به مناسبت عید غدیر بین نیازمندان شهرستان پلدختر توزیع شد.

مسئول جمعیت مهرخاتم پلدختر عنوان کرد: طبخ غذا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در محل ساختمان جمعیت طبخ و میان گروههای جهادی و مراکز خیریه جهت توزیع بین نیازمندان تقسیم شد.

گزارش از پگاه دالوند

انتهای پیام/645/ش

R41450/P/S6,72/CT7 بیشتر بخوانید... پویش دانش آموزی اطعام غدیر "به توان میلیون" در استان کرمان راه‌اندازی شد طرح بزرگ «همه دعوتیم به اطعام غدیر» در استان لرستان اجرا می‌شود سازمان تبلیغات طرح "قربانی قربان؛ اطعام غدیر" را اجرا می‌کند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پویش دانش آموزی اطعام غدیر "به توان میلیون" در استان کرمان راه‌اندازی شد طرح بزرگ «همه دعوتیم به اطعام غدیر» در استان لرستان اجرا می‌شود سازمان تبلیغات طرح "قربانی قربان؛ اطعام غدیر" را اجرا می‌کند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۲ نایب‌رئیس مجلس دلایل افزایش نرخ فولاد و سیمان را تشریح کرد/ رایزنی برای کاهش قیمت در حال انجام است ۳ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۴ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۵ امام جمعه موقت کیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت ۶ پیگیری تسنیم| بازدید اعضای کمیسیون عمران از "سیب و سوران"؛ اجرای پروژه راه و آب تسریع می‌شود ۷ عضو مجلس خبرگان رهبری: عید غدیر بیعت با حکومت الهی، اسلامی و بیعت با امام زمان(عج) است ۸ حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مهمترین اخبار استانها حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد وزیر راه در اصفهان: سوخت تولیدی پالایشگاه‌ها از ۳۰ مهرماه باید به استاندارد "یورو ۵" برسد آب "سد طالقان" به‌جای شهرستان‌های همجوار به قزوین می‌رود/ وزیر نیرو پاسخگو باشد مهمترین اخبار تسنیم «علاج تحریم»|۴ شرطِ قوی شدن اقتصاد/ کاشمری: با اقتصاد ضعیف در هر مذاکره‌ای بازنده‌ایم تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد آخرین وضعیت عملکرد بودجه ۹۹؛ از فروش ۱۶ هزار میلیارد تومان سهام تا رشد ۲۰ درصدی درآمد مالیاتی آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۳۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد اظهار گفت وگو با خبرنگار تسنیم در خرم آباد گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا رعایت کامل پروتکل های بهداشتی رعایت کامل پروتکل های بهداشتی رعایت پروتکل های بهداشتی مناسبت عید سعید غدیر خم بین نیازمندان توزیع شد اجرای طرح اطعام غدیر هزار پرس غذای گرم مناسبت عید غدیر خرم آباد عنوان موکب محبین الائمه توسط خادمان موکب شهرستان خرم آباد اطعام نیازمندان بین نیازمندان استان لرستان دیگر برنامه روز عید غدیر خبرگزاری تسنیم موکب سیده زینب زائران اربعین شهرستان دورود همزمان با عید توزیع شده راه اندازی شد پرس غذا توسط هزار پرس غذا نذورات مردم کاملا مردمی پخت و توزیع عید غدیر خم عید غدیر اجرا می شود عید غدیر طبخ و توزیع مسئول موکب مواد غذایی ضیافت علوی پرس غذا امام زمان موکب امام روز غدیر طبخ غذای دیگ توسط امام رضا طرح بزرگ پخت غذا اجرا شد موکب ع طبخ شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنت حسنه اطعام نیازمندان در ماه خدا

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان گروه جهادیِ مهرورزان مائده  یکی از سازمانهای مردم نهاد است که علاوه بر ماه مبارک رمضان، در دیگر ایام سال هم به تهیه و توزیع غذا برای نیازمندان اقدام می کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۹۳۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شوش و دزفول
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان سلماس 
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • توزیع 4 هزار وعده غذای گرم و 500 بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی شهرستان بیرجند
  • توزیع ۲۸۶ هزار پرس غذای گرم و اهدای ۳۴ هزار بسته معیشتی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • سنت حسنه اطعام نیازمندان در ماه خدا
  • اطعام مستمندان سنت دیرینه مردم آذربایجان غربی در میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • توزیع ۳۶۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان لرستان
  • نیمه ماه رمضان رسید و میلاد فرخنده کریم اهل بیت