Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@00:17:43 GMT

شهرداران شش منطقه توسط شهردار مشهد مقدس منصوب شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۷۱۷

شهرداران شش منطقه توسط شهردار مشهد مقدس منصوب شدند

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها-شهردار مشهد در احکامی جداگانه سرپرست ۲ معاونت و مدیران عامل ۲ سازمان و شهرداران ۶ منطقه شهری را تعیین کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمدرضا کلائی در احکامی جداگانه سرپرست 2 معاونت و مدیران عامل 2سازمان و شهرداران 6 منطقه شهری را تعیین کرد.

بر طبق این احکام آیدا مهربان به سمت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و مهدی حاتمی به سرپرستی معاونت و سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو انتصاب جدید در معاونت قرآنی ارشاددر انتصابات جدید شهرداری هیچ هماهنگی با رئیس شورا انجام نشده استسکوت وزارت ورزش پس از یک انتصاب شائبه‌دار

امیرسیاوش حجازی، به سمت مدیرعامل سازمان عمران و جلال قربانی به سمت مدیرعامل سازمان پایانه‌ها منصوب شدند.

همچنین کوروش باوندی شهردار منطقه یک، سیدهادی آزاد‌ سرپرست شهرداری منطقه دو، میلاد مرادنیا سرپرست شهرداری منطقه پنج، حسین فرهادیان شهردار منطقه هفت، حسین عبدالله‌زاده شهردار منطقه هشت و جواد اصغری شهردار منطقه نه معرفی شدند.

انتهای پیام/282/ ز

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... انتصابات خارج از قاعده در شهرداری بندرعباس سبب بروز فساد شد رأی دیوان محاسبات درباره شرط سنی برای انتصاب مدیران در آموزش وپرورش دیوان محاسبات شرط سنی برای انتصاب مدیران مدارس را غیرقانونی دانست قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انتصابات خارج از قاعده در شهرداری بندرعباس سبب بروز فساد شد رأی دیوان محاسبات درباره شرط سنی برای انتصاب مدیران در آموزش وپرورش دیوان محاسبات شرط سنی برای انتصاب مدیران مدارس را غیرقانونی دانست پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۲ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۳ نایب‌رئیس مجلس دلایل افزایش نرخ فولاد و سیمان را تشریح کرد/ رایزنی برای کاهش قیمت در حال انجام است ۴ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۵ امام جمعه موقت کیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت ۶ پیگیری تسنیم| بازدید اعضای کمیسیون عمران از "سیب و سوران"؛ اجرای پروژه راه و آب تسریع می‌شود ۷ حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۸ پیکر نخستین شهید سلامت استان لرستان در بروجرد آرام گرفت+تصاویر مهمترین اخبار استانها حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد گزارش| عیدانه بی‌سابقه موکب‌های اربعین به مردم لرستان / اطعام ۱۵۰ هزار نفری نیازمندان+تصاویر شهر مقدس قم به شکرانه اکمال دین غرق در نور غدیر است مهمترین اخبار تسنیم گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت یک سیاهپوست دیگر به خاطر رفتار خشونت آمیز پلیس آمریکا کشته شد واکنش سلاح‌ورزی به گشایش جدید؛ «وعده سرخرمن است» درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرط سنی برای انتصاب مدیران دیوان محاسبات شهردار منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود

شهردار یزد گفت: ایجاد اتحادیه شهرداران بر روند فعالیت ۱۴۰۰ شهرداری تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی، امروز_ سی‌ام فروردین_ در حاشیه یکصد و نوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها که در مشهد مقدس در حال برگزاری است اظهار کرد: در مجمع کلانشهرها به بررسی مسائل کلان مربوط به مدیریت شهری در سراسر کشور پرداخت می‌شود.

وی افزود: در اجلاسیه‌ای که در مشهد برگزار شد موضوعاتی مورد بررسی قرار گرفت که برخی از آن‌ها می‌تواند بر ۱۴۰۰ شهرداری سراسر کشور تأثیر مستقیم بگذارد.

شهردار یزد ادامه داد: ایجاد اتحادیه شهرداری‌ها موضوعی است که در برنامه هفتم توسعه به آن اشاره مستقیم شده از این جهت شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها امروز به بررسی ابعاد مختلف ایجاد این اتحادیه پرداختند.

محی‌الدینی افزود: افزایش هماهنگی بین کلانشهرها و مراکز استان‌ها در جریان برگزاری دهه کرامت دیگر دستور کار این جلسه بود.

کد خبر 745893

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • مدیران جدید شهرداری اصفهان منصوب شدند +سوابق
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • پای صنعت باید در دانشگاه باز شود