Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا خلعتبری، مهاجم شهرخودرو گفت: بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم اما متاسفانه نتوانستیم به سه امتیاز کامل برسیم و متوقف شدیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا خلعتبری ، مهاجم شهرخودرو گفت:

بازی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم اما متاسفانه نتوانستیم به سه امتیاز کامل برسیم و متوقف شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا خلعتبری در خصوص تساوی ۲ -۲ شهرخودرو مقابل استقلال در مشهد اظهار داشت:

بازی خوبی بود و هر دو تیم نمایش بسیار زیبایی داشتند که فکر می‌کنم تماشاگران تلویزیونی و طرفداران هر دو تیم از دیدن این دیدار لذت بردند، اما متاسفانه ما به هدف‌مان نرسیدیم.

وی افزود:

با توجه به شرایط فنی بسیار خوبی که داشتیم، می‌خواستیم استقلال را شکست بدهیم. برای این کار، برنامه‌ریزی کاملی داشتیم که متاسفانه به خاطر تصمیمات اشتباه کمک داور بازی، به خواسته خود نرسیدیم. ما شانس برد داشتیم، ولی باید بگویم گل اول استقلال در موقعیت آفساید به ثمر رسید و گل دوم هم پنالتی نبود، ولی کمک داور، پنالتی اعلام کرد.

محمدرضا خلعتبری مهاجم شهرخودرو که در این دیدار، پایه‌گذار گل اول بود و گل دوم را رقم زد، ادامه داد:

از اینکه توانستم روی گل‌های تیمم تاثیر بگذارم خوشحالم، اما واقعا ناراحتم که نتوانستیم در این هفته سه امتیاز را بگیریم. برای استقلال احترام خاصی قائل هستم، ولی به نظر من، حق شهرخودرو بود که به سه امتیاز و پیروزی در این دیدار خانگی برسد که از حق‌مان دور ماندیم.

محمدرضا خلعتبری در نهایت گفت:

امیدوارم در دو هفته باقی‌مانده، شهرخودرو بتواند برابر سپاهان و نساجی سه امتیاز کامل کسب کرده و صاحب سهمیه آسیا شود. البته من در بازی بعدی مقابل سپاهان محروم هستم و نمی‌توانم در خدمت شهرخودرو باشم. حمیداوی مالک باشگاه تلاش زیادی در این فصل داشت و همچنین تیم شهرخودرو حمایت تمام و کمالی از سوی هواداران خود دید که به همین علت، آرزو می‌کنم با گرفتن سهمیه آسیایی، پاسخ محبت حمیدوای و هواداران را بدهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهرخودرو استقلال مهاجم شهرخودرو استقلال شهرخودرو محمدرضا خلعتبری مهاجم شهرخودرو محمدرضا خلعتبری مقابل استقلال سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال خیبر که آمار خیره‌کننده پیروزی تمای بازی‌های خانگی در ورزشگاه تختی خرم‌آباد را داشته، در بازی روز گذشته هم اجازه نداد این رکورد مقابل تیم پایین جدولی دریا بابل از بین برود.

آن‌ها در حالی که تا دقیقه ۹۰ با تساوی ۳ بر ۳ مقابل شاگردان سیدعباسی متوقف شده بودند، با پنالتی که مهرداد قنبری، مدافع باتجربه و ۳۵ساله‌شان به تور دروازه چسباند سه امتیاز این دیدار مهم را در خانه نگه داشتند تا رکوردشان هم دست نخورده باقی بماند.

سیدعباسی و شاگردانش که در این مسابقه سختکوش ظاهر شدند و چشم امید دیگر تیم‌های بالانشین را به خود معطوف کرده بودند تا ترمز خیبر را در خرم‌آباد بکشند، در نهایت موفق به این کار نشدند و نتوانستند دژ مستحکم خیبر را فرو بریزند.

با این نتیجه و تساوی سایر رقبا و البته لغو دیدار فجر سپاسی و استقلال آبی‌پوش ملاثانی، خیبر هم‌چنان با اختلاف هفت امتیازی در صدر جدول باقی ماند و امید اول صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید.

دیگر خبرها

  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل حریف خود به تساوی رضایت داد