Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@00:16:04 GMT

رسمی؛ امباپه در فهرست پی اس جی مقابل آتالانتا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۸۸۲۱

رسمی؛ امباپه در فهرست پی اس جی مقابل آتالانتا

کیلیان امباپه که مصدوم شده بود، توانست خود را به بازی برابر آتالانتا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برساند.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان مسابقه بین دو تیم پاری سن ژرمن و سنت اتین در فینال جام حذفی فرانسه بود که کیلیان امباپه دچار مصدومیت شد تا حضورش در دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستاره فرانسوی که در کنار نیمار امید اول پی اس جی در لیگ قهرمانان محسوب می شود، دیدار نهایی جام حذفی فرانسه برابر لیون را از دست داد و در مورد وضعیت او گزارش های ضد و نقیضی منتشر شده بود.

برخی رسانه ها با خوشبینی از رسیدن امباپه به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و بازی برابر آتالانتا خبر می دادند و برخی دیگر حضور او در این بازی را غیرممکن می دانستند.

 

 

 

 

ساعتی پیش توماس توخل اسامی بازیکنانی که با پی اس جی راهی شهر لیسبون برای مصاف 22 مرداد برابر آتالانتا خواهند شد را اعلام کرد که در آن نام کیلیان امباپه هم دیده می شود. به این ترتیب مشخص شد که شرایط بدنی امباپه رو به بهبود است و پاریسی ها امیدوارند که او بتواند برابر آتالانتا به میدان برود. هنوز مشخص نیست که امباپه از ابتدا بازی خواهد کرد یا کار را از روی نیمکت شروع می کند.

نکته دیگر اینکه نامی از مارکو وراتی در این لیست دیده نمی شود و ستاره ایتالیایی که او هم مصدوم بود احتمالا ادامه لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

 

 

کیلیان امباپه مارکو وراتی پاری سن ژرمن آتالانتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کیلیان امباپه مارکو وراتی پاری سن ژرمن آتالانتا کیلیان امباپه لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز دوشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی در گروه‌های C و D مشخص شود.

ژاپن به دنبال فرار از رسوایی

در گروه C از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان خواهد رفت و قرقیزستان برابر کره جنوبی صف آرایی می‌کند.

در این گروه تاجیکستان و قرقیزستان با ۴ امتیاز اول و دوم هستند. ژاپن با ۳ امتیاز سوم است و کره جنوبی هم بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

به نظر نمی‌رسد تیم قرقیزستان که عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشته است در دیدار برابر کره جنوبی با مشکل خاصی مواجه شود و در صورتی که موفق به کسب امتیاز شود صعودش به یک چهارم نهایی قطعی خواهد شد.

در سوی دیگر اما ژاپن برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی محکوم به پیروزی است و باید بتواند از سد تاجیکستان عبور کند. ژاپن در صورتی با نتیجه تساوی می‌تواند راهی مرحله یک چهارم نهایی شود که قرقیزستان در دیدار برابر کره جنوبی شکست بخورد.

افغانستان چشم به بازیکنان ایران دارد

در گروه D از ساعت ۱۷:۳۰ تیم ملی فوتسال کشورمان باید با کویت دیدار کند و تیم‌های بحرین و افغانستان هم به مصاف هم خواهند رفت.

در این گروه تیم ملی کشورمان با ۶ امتیاز صدرنشین است و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرده است. کویت با ۴ امتیاز دوم است. افغانستان با یک امتیاز در رده سوم قرار دارد و بحرین بدون امتیاز در انتهای جدول حضور دارد.

صدرنشینی شاگردان وحید شمسایی در این دیدار تنها در صورتی به خطر می‌افتد که کویت بتواند برابر ایران به برتری برسد.

در دیگر بازی هم افغانستان با هدایت مربی ایرانی خود مجید مرتضایی تلاش می‌کند بتواند برابر بحرین به برتری برسد و امیدوار باشد که کویت برابر تیم ملی ایران شکست بخورد تا بتواند به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به کویت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و به یکی از شگفتی‌های این جام تبدیل شود.

کد خبر 6084717

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی
  • کیلیان امباپه، سه‌گانه و آدیوس پاریس!
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم
  • ترکیب رئال مادرید برابر بارسلونا؛ شک بزرگ آنجلوتی