Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از خبرگزاری ملی «نینا»، رسانه های کردی به نقل از شاهدان در شهر «کاپیلون» اعلام کردند که هواپیماهای ترکیه پس از محاصره روستای «قامشیان»، کشتزارها و مراتع منطقه را بمباران کردند. بنا بر این گزارش، در نتیجه این بمباران مزارع کشاورزی آتش گرفت و برق منطقه نیز قطع شد.

هواپیماهای ترکیه از ماه اوت جاری تاکنون به بهانه تعقیب و نابودی عناصر پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک.ک، سه بار مناطقی را در شمال استان سلیمانیه بمباران کردند.از سوی دیگر، وبگاه کردی «شفق نیوز» نیز اعلام کرد که جنگنده های ترکیه امروز کوه های متین در ناحیه «دیرلوک» را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، حمله هواپیماهای ترکیه خسارت و تلفات به همراه نداشته است.

ترکیه از اواخر خرداد گذشته، عملیات «پنجه ببر» را از زمین و هوا در شمال عراق آغاز کرده است.

وزارت امور خارجه عراق در اعتراض به حملات مکرر ارتش ترکیه به خاک این کشور، چندین بار «فاتح ییلدز» سفیر ترکیه در بغداد را احضار کرده است.

ارتش ترکیه اعلام کرد که هدف از عملیات موسوم به پنجه ببر در شمال عراق پاکسازی این مناطق از حضور عناصر «حزب کارگران کردستان ترکیه» (پ.ک.ک) است.

با وجود اعتراض‌های گسترده بغداد و کشورهای عربی به آنکارا، عملیات ارتش ترکیه همچنان در شمال عراق ادامه دارد.

حزب کارگران کردستان ترکیه حدود چهار دهه است که به صورت مسلحانه علیه دولت مرکزی می‌جنگد.این حزب از سوی دولت ترکیه، اتحادیه اروپا و واشنگتن به عنوان گروه تروریستی شناخته شده است.

برچسب‌ها کردستان عراق ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان عراق ترکیه کردستان عراق ترکیه هواپیماهای ترکیه بمباران کردند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان

در پی حملات جنگنده‌ها و پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان، چند تن دچار جراحات سطحی شدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار شبکه خبری «النشره» اعلام کرد پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) حمله هوایی را علیه شهرک «صدیقین» در جنوب این کشور انجام دادند که در نتیجه آن تعدادی دچار جراحات جزئی شده و برای درمان به یکی از بیمارستان‌های شهر «صور» منتقل شدند.

همچنین این منبع اعلام کرد جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنج حمله هوایی به منطقه «الضهیره» و اطراف آن در شهرک «علما الشعب» و منطقه «اللبونه» در جنوب «الناقوره» انجام داد.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند آژیرهای هشدار در شهرک‌های «ادمیت»، «ایالون»‌ و «عرب العرامشه» واقع در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات شدید ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات
  • «شهر هزار موشک» چگونه مقاومت کرد؟
  • ارتش اسرائیل رزمایش برگزار می‌کند
  • کاهش قیمت نفت پس از بمباران مواضع رژیم کودکش/ برنت ۹۰ دلار
  • عملیات حزب‌الله علیه تیپ «گولانی» ارتش اسرائیل
  • حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • فیلمی از سه موشک بالستیک سپاه بر فراز مناطقی از عراق
  • خروج همه هواپیماهای جنگنده‌ اسراییل از غزه بدلیل ترس از ایران
  • فیلم لحظه عبور دسته پهپادها از آسمان شب سلیمانیه عراق
  • کشته شدن ۴ عضو «پ.ک.ک» در حمله هوایی ترکیه به شمال عراق