Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ارومیه که دیروز دچار سانحه شد، از بیمارستان مرخص و برای ادامه درمان به منزل انتقال یافت.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، پس از سانحه رانندگی روز گذشته در محدوده روستای طلاتپه  برای روح‌الله حضرت‌پور نماینده ارومیه در مجلس که منجر به آسیب دیدگی وی از ناحیه کمر و پا شده بود، صبح امروز  جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی به منظور بررسی آخرین وضعیت درمان نماینده مردم ارومیه  به بیمارستان عارفیان این شهر آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس تشخیص رئیس دنشگاه علوم پزشکی استان و متخصص جراحی مغز و اعصاب، با وجود اینکه نماینده مردم ارومیه از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب دیدگی شده، اما به دلیل خطرات احتمالی شیوع کرونا در محیط بیمارستانی، ادامه روند درمان به منزل شخصی انتقال یافت.

مدیر روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی روح الله حضرت پور اعلام کرد که به منظور جلوگیری از اجتماع دوستان و عموم مردم ارومیه برنامه ای برای عیادت از نماینده مردم ارومیه وجود نخواهد داشت و شهروندان از مراجعه به منظور دیدار با روح الله حضرت پور خودداری کنند.

وی گفت: وضعیت عمومی نماینده مردم ارومیه رو به بهبود است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سانحه رانندگی نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی نماینده م نماینده مردم ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:این دو حادثه امروز در ورودی ایذه از سمت اهواز و محور رامهرمز به بهبهان رخ داد. 

عارف اصل شرهانی افزود:در سانحه رانندگی که در ورودی ایذه بین دو سواری پژو پارس و کوییک رخ داد ۵ نفر مصدوم شدند. 

وی ادامه داد: همچنین در سانحه رانندگی محور رامهرمز به بهبهان که بین پراید و پژو پارس به وقوع پیوست ۷ نفر مصدوم شدند. 

سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: مصدومان حادثه رانندگی ورودی ایذه به بیمارستان‌های شهدای این سهرستان اعزام شدند

دیگر خبرها

  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی درمرگنلر
  • فوت ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • دیدار نوروزی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه
  • سانحه رانندگی در خوشاب خراسان رضوی ۱۲ مصدوم برجای گذاشت