Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@10:00:36 GMT

چراغ سبز یونتوس به پوچتینو

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۰۲۸

آفتاب‌‌نیوز :

شبکه ورزشی «اسکای اسپورت» حذف قهرمان سری‌آ ایتالیا به دست لیون را بهانه گزارش خود قرار داده و مدعی شد که مدیران باشگاه یونتوس ایتالیا به دنبال آن هستند تا «مائوریسیو پوچتینو» سرمربی سابق تاتنهام را جانشین «مائوریتزیو ساری» کنند.

ساری در فصل کنونی سری‌آ و لیگ قهرمانان عملکرد رضایت بخشی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سری‌آ با وجود تیم پرمهره یونتوس تنها با اختلاف یک امتیاز قهرمان شد و در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز با شکست در مجموع ۲ بازی وداعی زودهنگام با این تورنمنت داشت.

«آلفردو پدولا»، کارشناس خبره حوزه نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا که با شبکه اسپورت‌ایتالیا همکاری دارد، مدعی شده پس از این نتایج مسوولان تیم فوتبال یونتوس به دنبال جانشینی مناسب برای ساری هستند و یکی از این گزینه های پوچتینو است.

پیش از این از «زین‌الدین زیدان» سرمربی رئال مادرید به عنوان گزینه نخست یاد می‌شد اما او شب گذشته اعلام کرد برنامه‌ای برای ترک مادرید ندارد.

در کنار زیدان و پوچتینو، یوونتوس یک گزینه دیگر را هم برای جانشینی ساری بررسی کرده که این گزینه «سیمونه اینزاگی» سرمربی تیم فوتبال لاتزیو است. البته کارشناسان باور دارند که با توجه به صعود لاتزیو به لیگ قهرمانان بعید است اینزاگی تیم را ترک کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یونتوس پوچتینو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!

به گزارش ورزش سه، این خبر عجیب در حالی از یورگن کلینزمن به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تراکتور نام برده که مدعی شده هوشنگ نصیرزاده از روز گذشته مذاکرات خود را با این سرمربی مشهور المانی آغاز کرده است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتور همچنان از «سرمربی پرافتخار داخلی» به عنوان گزینه نهایی خود نام برده و اعتقاد دارند که در صورت حل مشکلات وی، او سرمربی تراکتور خواهد شد.

با این وجود طرح نام یورگن کلینزمن باعث شده تا موجی از ‌واکنش‌ها در میان هواداران تراکتور به وجود بیاید که البته اغلب آنها استخدام این سرمربی را دور از انتظار و بعید می‌دانند.

نکته جالب اینکه  کلینزمن چندی پیش هدایت تیم کره را برعهده داشت و در جام ملتها با این تیم تا نیمه نهایی صعود کرد و از سمت خود برکنار شد

با این حال شاید او بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نامی باشد که تاکنون برای نیمکت تراکتور مطرح شده و البته هنوز هیچکس در باشگاه تراکتور خبر مذاکره با او را تایید نمی‌کند و همه چیز در حد شایعه باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • پوچتینو: ثابت کنید اینجا اف‌سی کول پالمر نیست!‏
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • پوچتینو: نیکولاس جکسون را با دروگبا مقایسه نمی کنیم اما کاملا از او راضی هستم
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم