Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:53:02 GMT

باند سارقان باغات دزفول در دام پلیس گرفتار شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۱۰۸

باند سارقان باغات دزفول در دام پلیس گرفتار شدند

سرهنگ روح الله گراوندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات اطراف شهرستان دزفول، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی با انجام کارهای اطلاعاتی، هویت باند سه نفره سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تعقیب و مراقبت حین سرقت از باغات دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ گراوندی با بیان اینکه در بازرسی از متهمان ابزار آلات سرقت کشف شد، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی مأموران پلیس به ۱۴ فقره سرقت از باغات اطراف شهرستان دزفول اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی دزفول به بازسازی صحنه‌های سرقت در حضور مالباختگان اشاره کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کد خبر 4993573

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دزفول نیروی انتظامی خوزستان دستگیری سارق ویروس کرونا شیراز روز خبرنگار بوشهر شیوع کرونا عید غدیر خم عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ماه محرم کمک مومنانه آمار کرونا بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نجم‌الدین سهرابی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف موتورسیکلت در شهرستان خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی کلانتری ۱۲ با کار اطلاعاتی توانستند ۲ سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و در بازسازی صحنه سرقت با حضور مال‌باختگان انجام شد، اظهار کرد: متهمان در بازجویی پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6085530

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان