Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای از پایان روند برگزاری کنکور ارشد با رعایت حداکثری پروتک های بهداشتی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال و با تشکر و قدردانی از تمامی دستگاه‌های کشوری و لشکری که در امر برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ این سازمان کمک کرده اند  به استحضار مردم شریف ایران و داوطلبان می‌رساند، در شرایط بیماری کووید ۱۹ که محدودیت‌های ناشی از آن هماهنگی و مشارکت نهاد‌ها و دستگاه‌های متعدد را برای اجرای برنامه‌های ملی می‌طلبد، اجرای آزمون سراسری ورود به دوره‌های کارشناسی ارشد  سال ۱۳۹۹ با تعداد ۶۴۷۵۵۴ نفرشرکت کننده، در ۸۰ شهر و ۲۳۶ حوزه اصلی و ۱۲۶۹ حوزه فرعی،  به صورت هم زمان، در روز‌های برگزاری این آزمون، صحنه‌ای از همدلی ملی را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای آزمون سراسری ورود به دوره‌های کارشناسی ارشد که نمادی از استمرار جریان علمی کشور است، به تأیید ناظران رسمی با رعایت حداکثری الزامات بهداشتی برگزار شد.  در تمام برنامه ریزی‌های اجرایی برای آزمون،  مبنا دستورالعمل ها، الزامات ستاد ملی مقابله با کرونا و مصوبات وزارت بهداشت بود و اصل اساسی آن رعایت اصول بهداشتی و حفاظت از سلامت شرکت کنندگان و مجریان، در عین حال حفظ کیفیت آزمون بود.

 به لطف خدا با نظم، کیفیت مطلوب، امنیت کامل و همچنین رعایت کامل  پروتکل‌های بهداشتی مطابق برنامه زمانی پیش‌بینی شده برگزار شد.

سازمان سنجش آموزش کشور لازم می‌داند از زحمات صادقانه مسؤولین و کارکنان محترم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت‌های بهداشت و درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌های علوم پزشکی، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مجری آزمون، وزارت نیرو، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، استانداران و فرمانداران محترم، شورای تامین استانداری‌ها، سازمان آموزش و پرورش استثنایی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرو‌های انتظامی و نظامی، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان بهزیستی کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اورژانس، راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، روزنامه‌های رسمی کشور، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، اداره کل تجزیه و مبادلات پستی، شرکت واحد اتوبوسرانی، پلیس راهنمایی و رانندگی، بانک‌های عضو شبکه شتاب، و همچنین تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و ارگان‌هایی که به نحوی از انحاء در ثبت نام و برگزاری آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ همکاری کرده اند، صادقانه قدردانی می کند و توفیق همه را در خدمت به کشور اسلامی عزیزمان از درگاه احدیت خواستار است.

بیشتر بخوانید

کلید سوالات کنکور ارشد ۲۰ مرداد منتشر می‌شود اختتامیه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ آغاز شد ۱۸ درصد داوطلبان کنکور ارشد کارت ورود به جلسه دریافت نکردند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش کارشناسی ارشد جمهوری اسلامی ایران کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا،عبدالرسول پور عباس در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه آزمون در سراسر کشور با سلامتی آغاز شد، گفت: مشکلی خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم به جز در یکی از شهرستان‌ها که امروز سیل آمده و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پای کار آمدند و داوطلبان را جابجا می‌کنند. امیدواریم در این شهرستان کار به سامان برسد.

وی در ادامه در خصوص داوطلبان دانشگاه فرهنگیان نیز تصریح کرد: ما ۵ نوبت آزمون داریم در هر ۵ نوبت دفترچه اختصاصی داوطلبان که متقاضیان دانشگاه فرهنگیان هستند را همزمان اجرا می‌کنیم به این صورت که دفترچه‌های تخصصی در ابتدا و انتهای جلسه توسط این داوطلبان پاسخ داده می‌شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۶۶۰ هزار نفر در مجموع ۵ گروه آزمایشی داوطلب دانشگاه فرهنگیان هستند که همه امور پیش بینی شده است به سلامتی کنکور را پشت سر خواهیم گذاشت.

پورعباس ادامه داد: داوطلبان نوبت اول کنکور به دلیل اینکه ما اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون انتخاب کردیم از آمادگی بیشتری برای آزمون برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه برگزار می‌شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

پور عباس در پایان خاطرنشان کرد: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام می‌کنیم و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • رییس سازمان سنجش : برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • انتخاب رشته بیش از ۷۲۰ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳