Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@00:55:54 GMT

اعلام ساعت بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۱۶۳

به گزارش رسانه باشگاه پرسپولیس، ساعت برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا 2020 که در قطر به صورت متمرکز برگزار خواهد شد، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعلام شد.

بر اساس این برنامه، تیم فوتبال پرسپولیس اولین بازی خود را از ساعت 22:30 سه‌شنبه 25 شهریور به وقت تهران، برابر التعاون عربستان انجام می‌دهد که آخرین بازی دور رفت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس اولین بازی دور برگشت را هم 28 شهریور از ساعت 22:30 برابر التعاون انجام خواهد داد. بازی با الدحیل 31 شهریور از ساعت 19:30 آغاز می‌شود. آخرین بازی سرخپوشان در مرحله گروهی از ساعت 21:30 سوم مهر، به وقت تهران خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت هواداران را نیاز داریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران گفت: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.
فراز کمالوند با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد افزود: امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.
فردا باید سکو‌ها مانند بازی با سپاهان پر شود تا بازیکنان انگیزه مضاعفی برای بازی در برابر حریف داشته باشند.
وی گفت: کار برای ماندن مشکل شده، اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.
امیدوارم بازیکنان ما اکنون بدانند پیراهن چه تیمی را پوشیدند و وظیفه دارند برای این مردم سخت تلاش کنند و شبانه روزی کار کردیم ولی نقاط ضعف زیاد بوده و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده بهتر شویم.
قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز در این نشست خبری شرکت نکرد.
تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

دیگر خبرها

  • برتری سخت شاگردان شمسایی در اولین گام جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت (احتمالی)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • دروازه‌بان جوان پرسپولیس، هر روز 5 ساعت در مسلخ است!
  • حمایت هواداران را نیاز داریم
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات