Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری ماه‌چهره خلیلی،‌ گفت: «او شخصیتی بدون حاشیه‌ و بسیار متین بود.»

به گزارش ایرنا، مهران رجبی که سابقۀ همکاری و بازی مشترک با ماه‌چهره خلیلی (بازیگر تازه درگذشتۀ سینما و تلویزیون) را داشته است، گفت: «زنده یاد خلیلی سر صحنه کاری به کار کسی نداشت و غیبت کسی را نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان واقعاً آدم خوب، بدون حاشیه و متین بودند.»

وی ادامه داد: «مولانا می‌گوید: غیرت حق بود و با حق چاره نیست ** کو دلی کز حکم حق صد پاره نیست‌؛ گاهی می‌بینید که مرگ سراغ آدم‌هایی می‌آید که فکرش را نمی‌کنیم اما بنابر به عقیده‌ای که دارم، زندگی ادامه دارد و زندگی جاوید هست ولی آنچه بشر مانده در زمین را آزار می‌دهد غم فراق است؛ به‌خصوص برای پدر و مادر و نزدیکان ایشان و این درد برای همه هست و از آن دست اتفاقاتی است که خدا باید صبر آن را بدهد.»

رجبی تاکید کرد: «خدایی نکرده تا کسی دچار چنین مصیبتی نشود، معنی صبر را متوجه نمی‌شود.»

این بازیگر افزود: «زمانی که بر سر سریال «گذر از رنج‌ها» بودیم، در منطقه دیلمان هتل نبود، بنابراین بازیگران و عوامل؛ خانه‌های مردم را اجاره می‌کردند. خانه‌ای دوطبقه بود که طبقه پایین تحت اجاره من بود که سه چهار ماه آنجا بودم. روز اولی که به آن خانه رفتم، (ظاهراً خانم خلیلی و خانم معتضدی دو سه روز قبل آنجا بودند و در طبقه بالا ساکن شده بودند و من نمی‌دانستم) دیدم فشار آب کم است؛ بیرون آمدم که به صاحب‌خانه این موضوع را بگویم؛ خانم خلیلی روی پله‌ها نشسته بود و من نشناختم و پس از سلام، پرسیدم: چرا فشار آب اینجا کم است؟ ایشان لبخندی زد و گفت: «بله فشار آب همین‌جوری است، می‌خواهید بخواهید و نمی‌خواهید، نخواهید.»

رجبی ادامه داد: «گفتم این‌طور که نمی‌شود و شما وقتی خانه را اجاره داده‌اید، در قبال این موارد مسئول هستید؛ گفت: آقای رجبی شما فکر می‌کنید چون معروف هستید، همه‌جا فشار آب باید زیاد باشد؟ ناراحت شدم و به خانه رفتم؛ یعنی کاملاً من را سرکار گذاشته بودند و من فکر می‌کردم که ایشان صاحب‌خانه هستند و بعد دیدم که در زدند و گفتند: واقعاً من را نشناختید؟ گفتم: نه و گفت: من ماه‌چهره خلیلی هستم و من عذرخواهی کردم.»

لینک کوتاه: asriran.com/0036tH

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: رجبی ماه چهره خلیلی فشار آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صید ۲۷۵۰ تن ماهیان استخوانی در گیلان

کوروش خلیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گیلان به جهت وجود ۳۰۰ کیلومتر پهنه آبی خزر و نوار ساحلی یکی از استان‌های اثرگذار و مهم در بخش تولیدات شیلاتی و آبزی پروری است.

مدیرکل شیلات گیلان از صید بیش از ۲۷۵۰ تن ماهیان استخوانی در این استان خبر داد و اضافه کرد: این مقدار صید انواع ماهیان استخوانی از ابتدای شروع فصل صید تاکنون در سه نوار ساحلی گیلان صورت گرفته است.

خلیلی با بیان اینکه ۵۲ درصد ماهیان صید شده را ماهی سفید تشکیل می‌دهد، گفت: ۴۷ درصد ماهی کفال و یک درصد سایر گونه‌های ماهیان سبد تجمیعی صید پره های صیادی قرار گرفته است.

وی با اشاره به سهم خوب اقتصاد دریا پایه در گیلان افزود: ارزش ناخالص ۲۷۵۰ تن ماهیان استخوانی بیش‌از ۷۵۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

مدیرکل شیلات گیلان با اشاره به شرایط نامطلوب آب و هوایی برای صیادی از ابتدای فصل صید تاکنون بیان کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی پره های صیادی فقط ۵۰ درصد از فرصت صیادی در سواحل بهره بردند و نیمی از وقت شأن به علت نبود شرایط مناسب هدر رفت.

خلیلی از رشد ۱۵ درصدی صید ماهیان استخوانی در گیلان خبر داد و اضافه کرد: پره های صیادی و صیادان گیلانی در کنار نبود شرایط مناسب برای صیادی در بخش برداشت ماهیان استخوانی عملکرد مؤثر و قابل قبولی داشتند.

وی با اشاره به اینکه زمان فصل صید تا ۱۵ فروردین است، افزود: تمدید زمان صید در نوار ساحلی گیلان به تصمیم کمیته ملی مدیریت مرکزی صید سازمان شیلات بستگی دارد.

کد خبر 6063273

دیگر خبرها

  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • مهران رجبی: قرآن نور مطلق است و هیچ شکی در آن نیست + فیلم
  • صید ۲۷۵۰ تن ماهیان استخوانی در گیلان
  • (ویدئو) خاطره مهران غفوریان از اولین تست بازیگری خودش
  • (ویدئو) خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در جام جهانی برزیل
  • خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در جام جهانی برزیل (فیلم)
  • (ویدئو) خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در برزیل
  • خاطره مهران غفوریان از اولین تست بازیگری خودش (فیلم)
  • خاطره جالب کامران تفتی با مهران غفوریان در جام جهانی برزیل
  • درمان آب سیاه چشم در خانه؛ از پیشگیری تا درمان طبیعی در منزل