Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم خلع ید هفت تپه از مدیریت فعلی گفت: هفت تپه یا باید به بخش دولتی بازگردد یا مدیریت آن به نهادهای توانمندی نظیر بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام یا سپاه سپرده شود.

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد روز شنبه در جمع کارگران هفت تپه مقابل فرمانداری شوش افزود: خوزستان شرکت‌های مشابه هفت تپه و روستاهایی نظیر غیزانیه زیاد دارد که دلیل آن نبود مدیران لایق و توانمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نیازی به اعزام مدیران از خارج از استان خوزستان نداریم، اظهارداشت: هفت تپه سال‌ها به عنوان قطب تولید نیشکر باعث افتخار استان خوزستان بود ولی برخی افراد این کارخانه را با قیمت بسیار ناچیز به بخش خصوصی واگذار و شرکت و کارگران آن را دچار مشکل کردند.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه کارگران این شرکت برای دریافت حقوق خود هر ماه باید کف خیابان بیایند، گفت: مسوولان باید با نشان دادن صداقت خود اعتماد مردم را بدست آوردند.

وی خطاب به دولتمردان و نمایندگاه مجلس گفت: ما مردم خوزستان ماه‌ها است که با مشکل آب و فاضلاب دست و پنجه نرم می‌کنیم و کارخانه‌های ما بدلیل ناتوانی مدیران به سمت تعطیلی می‌روند.

امام جمعه اهواز با تاکید بر لزوم افزایش نظارت‌ها بر شرکت‌ها و کارخانه‌ها افزود: استان خوزستان منابع زیرزمینی و کشاورزی زیادی دارد و بخش عمده‌ای از انرژی کشور را تامین می‌کند لذا سزاوار نیست مردم آن با مشکل بیکاری مواجه باشند.

کارگران هفت تپه در این تجمع خواستار رسیدگی به مطالبات صنفی خود شدند و اعلام کردند تا رسیدن به مطالبات خود به ویژه خلع ید بخش خصوصی به اعتراض و اعتصاب ادامه خواهند داد. 

شرکت هفت تپه از سال ۹۴ به بخش خصوصی واگذار شد و از آن به بعد شاهد تجمعات مختلف بوده است.

اخبار مرتبط نعل وارونه اصولگرایان در ماجرای هفت تپه ! مطالبات کارگران هفت تپه در مجلس طرح و پیگیری می شود کارگران هفت تپه 3ماه حقوق نگرفته‌اند و 49 روز زیر آفتاب هستند حقوق فروردین ماه کارگران هفت تپه پرداخت شد خبر خوش نماینده مجلس برای کارگران هفت تپه رئیس هیئت‌ عامل صندوق توسعه ملی در بین متهمان ارزی پرونده هفت تپه؟! صدور حکم برائت ۶ متهم پرونده شرکت نیشکر هفت تپه/ پرداخت حقوق معوقه کارگران

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا اهواز هفت تپه کارگران هفت تپه شرکت هفت تپه سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کارگران هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب

سجاد خراسانی سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان با اعلام این خبر گفت: به مناسبت هفته جهانی کار و کارگر، توفیق بزرگی نصیب تعداد ۷۵ نفر از کارکنان مجموعه فولاد اکسین خوزستان شد که به نیابت از همه کارگران این شرکت در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

او افزود: رهبر انقلاب اسلامی در سالهای اخیر تاکید ویژه ای بر موضوع جهش تولید و توجه به کارگران داشته اند و از کارگردان عرصه تولید به عنوان جهادگران خط مقدم جنگ اقتصادی یاد کرده اند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: رهبری انقلاب همواره از تولید داخل حمایت کرده اند و حضور تعدادی از کارگران مجموعه فولاد اکسین در دیدار با ایشان، یقیناً روحیه آنها را برای پیشبرد هرچه بهتر منویات رهبری در تحقق شعار سال بالا ببرد.

آقای خراسانی یادآرو شد: عملکرد موفق فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ و روزهای ابتدایی امسال که منجر به ثبت رکوردهای خوبی در حوزه تولید و صادرات شده بود، باعث شد تعدادی از کارگران و متخصصان این شرکت به دیدار با رهبر انقلاب دعوت شوند که نشان از برجسته بودن موفقیت های اکسین در حوزه فولاد بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • رئیس فراکسیون کارگری: عدم افزایش حق مسکن و پایه سنوات کارگران هیچ توجیهی ندارد
  • حضور جمعی از کارکنان صنعت فولاد اکسین خوزستان در دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس