Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@06:46:04 GMT

چرا بیرانوند از لیست آنتورپ خط خورد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۲۶۳

  به گزارش جام نیوز، تیم آنتورپ امشب از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران در هفته اول فصل جدید ژوپیلرلیگ بلژیک به مصاف تیم موسکرون می‌رود.

 

در همین راستا لیست آنتورپ برای این بازی اعلام شد که نام علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی کشورمان که به تازگی به این تیم بلژیکی پیوسته است در لیست جضور نداشت.

 

پائوس قیزنس در مصاحبه با سایت «فوتبال بلژیک» به تمجید از بیرانوند پرداخت و دلیل غیبت او در اولین هفته از لیگ را این طور بیان کرد: بیرانوند در تمرینات خوب ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پرش‌های خوبی دارد و به نظرم این کار سختی است. او می‌تواند توپ را ۷۰ متر پرتاب کند و این توانمندی خوبی است. بیرانوند هنوز نیاز به زمان دارد تا به اوج آمادگی برسد. بیرانوند به دلیل کوفتگی بدن از فهرست اصلی تیم برای بازی با موسکرون خط خورد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آنتورپ بلژیک بیرانوند نیوز بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروه D مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا رأس ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

کد خبر 6085492 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان