Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@07:34:48 GMT

اعلام ساعت بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۳۰۰

به گزارش رسانه باشگاه پرسپولیس، ساعت برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا 2020 که در قطر به صورت متمرکز برگزار خواهد شد، از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعلام شد.

بر اساس این برنامه، تیم فوتبال پرسپولیس اولین بازی خود را از ساعت 22:30 سه‌شنبه 25 شهریور به وقت تهران، برابر التعاون عربستان انجام می‌دهد که آخرین بازی دور رفت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس اولین بازی دور برگشت را هم 28 شهریور از ساعت 22:30 برابر التعاون انجام خواهد داد. بازی با الدحیل 31 شهریور از ساعت 19:30 آغاز می‌شود. آخرین بازی سرخپوشان در مرحله گروهی از ساعت 21:30 سوم مهر، به وقت تهران خواهد بود.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا

تیم فوتبال الهلال عربستان در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک در برابر العین امارات به پیروزی رسید، اما با توجه به شکست چهار بر دو در بازی رفت، در مجموع چهار بر پنج شکست خورد تا شاگردان کرسپو راهی فینال قاره‌کهن شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ تیم فوتبال الهلال عربستان‌سعودی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت و در نهایت با شکست مجموع پنج بر چهار مقابل العین، نماینده امارات گوی سبقت را از کهکشانی‌ها ربود و فینالیست لیگ‌قهرمانان آسیا شد.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دو العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود داشتند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه سه بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد. این برتری تنها هشت‌دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه‌نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود. الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه پنج بر چهار مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ‌قهرمانان آسیا را کسب کند.

امشب _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نیمه‌نهایی منطقه شرق، تیم فوتبال یوکوهوما اف‌سی ژاپن به مصاف اولسان‌هیوندای کره‌جنوبی می‌رود. دیدار رفت با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید. گفتنی است بازی رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه و پنجم خردادماه برگزار می‌شود.

کد خبر 747442

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد