Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در حادثه غرق شدگی دو کودک ۱۰ و ۱۱ ساله از ضلع جنوب پل خواجو به رودخانه سقوط کردند که با حضور به موقع نیرو‌های غریق نجات از ایستگاه‌های پنج و یک از غرق شدگی در رودخانه نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او، سرعت عمل غواصان را در نجات کودکان بسیار موثر دانست و افزود: این دو کودک تحویل نیرو‌های اورژانس شدند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی غرق شدگی زاینده رود اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!

گروهی از خبرنگاران به بازدید از زاینده‌رود از کوهرنگ تا شهر اصفهان رفتند. به نظر می‌رسد شرایط همچنان مثل قبل است، لوله‌های زیادی همچنان آب رود را به باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی انتقال می‌دهند و برداشت‌های بی‌رویه در این حوضه آبی ادامه دارد.

در عین حال اصفهان با فرونشست روبه‌رو است و این شهر در خطر تخلیه در سال‌های آینده قرار دارد. خبرنگاران در ادامه سفر به اصفهان در یک نشست خبری با مدیران شهری و قرارگاه آب اصفهان سوالات خود را مطرح کردند.

مدیران اصفهانی در این نشست گفتند مدیریت انتقال اب دریای عمان به مدیریت با روش پت و مت شبیه است. همچنین آن‌ها گفتند آبی که از دریای عمان به اصفهان می‌رسد وارد رودخانه نخواهد شد چراکه باید چاله‌های دیگری را پر کند. این گزارش را در این باره ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • نجات دو کودک زرندی گرفتار در جوی آب
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی در فارس و اصفهان
  • غرق‌شدگی ۶۴ نفر در فروردین/ بیشترین فوتی‌ در فارس و اصفهان