Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:49:08 GMT

آزادراه‌های قزوین با ترافیک نیمه سنگین روبرو است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۳۲۵

آزادراه‌های قزوین با ترافیک نیمه سنگین روبرو است

سرهنگ قدرت حسنی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: در حال حاضر و با توجه به پایان تعطیلات لاین جنوبی آزادراه‌های قزوین - رشت، قزوین - زنجان و قزوین - کرج با ترافیک نیمه سنگین اما روان روبرو است.

وی ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌شود تا در صورت خستگی و خواب آلودگی در نخستین توقفگاه جاده‌ای توقف کرده و پس از استراحت، دوباره ادامه مسیر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، حرکت با سرعت پایین، صحبت نکردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو، سبقت بی مورد و توجه به توصیه پلیس مستقر در راه از سوی رانندگان به حفظ جان خود و سرنشینان خودرو کمک خواهد کرد.

سرهنگ حسنی یادآور شد: روز گذشته و براثر توجه نکردن به جلو از سوی راننده یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ منجر به مرگ وی در جاده قزوین قزوین - رشت شد. 

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قزوین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و همچنین در مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه، سنگین گزارش شده است.

وی گفت: ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه هم سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر(رفت و برگشت) خبر داد و خاطرنشان کرد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرهنگ شیرانی از رانندگان درخواست کرد از عجله و شتاب پرهیز کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کرده و از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1225474 برچسب‌ها وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی و سایر محورها
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۱۰ فروردین
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک در محورهای چالوس و هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • عمده تصادفات در ۵ استان/ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/۹ فروردین ماه
  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت