Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی در رزمایش کمک مومنانه ضمن تبریک عید غدیر خم، به فلسفه شکل گیری واقعه غدیر اشاره کرد و گفت: واقعه غدیر، ادامه مدیریت معصوم بر جامعه دینی و سر آغاز آزمایش خواص و عوام بود.

او با تاکید بر اینکه نباید عید غدیر خم به فراموشی سپرده شود، افزود: عید غدیر خم بزرگترین و مهمترین سند ولایت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب است و از زمان انحراف در مدیریت ولایی که با نادیده گرفتن واقعه غدیر و فراموشی آن توسط عوام و خواص شروع شد، جامعه اسلامی و نیز در پی آن جامعه بشری از وجود مدیریت ولایی بی بهره ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروانی ادامه داد: در عصر جدید، تاریخ به متفکرین عالم اثبات کرده است که بهترین نوع مدیریت، مدیریت ولایت است و عالم از نبود مدیریت معصوم به شدت زمین گیر شده و در رنج بی انتها است.

فرمانده سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز ادامه داد: قریب به ۴۰ سال است که مدیریت ولایی در جامعه ما با انقلاب اسلامی شروع شده و نور امید در دل مستضعفین عالم روشن شده و انقلاب ما درحال زمینه سازی برای حضور و مدیریت معصوم بر این کره خاکی است.

خسروانی با اشاره به فرمایشات مقام مظم رهبری در خصوص اجرای مرحله دوم کمک مومنانه از عید غدیر تا پایان محرم، تصریح کرد: مرحله دوم کمک مومنانه در ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی (ع) از امروز ظهر همزمان با روز عید غدیر آغاز شد و در این رزمایش ۲۵ سری جهیزیه معادل ۵ میلیارد ریال، بین زوج‌های جوانِ نیازمند در شرق شیراز که قبلا از طریق شبکه بسیج محلات شناسایی شده بودند توزیع شد.

او در ادامه از توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شرق شیراز در عید غدیر خبر داد و گفت: در این رزمایش که از امروز آغاز شده، ۱۰ هزار پرس غذای گرم، بسته‌های لوازم التحریر و بسته‌های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ خسروانی به دیگر فعالیت‌های بسیجیان در مرحله اول کمک مومنانه، اشاره کرد و یادآور شد: ۴۲ هزار بسته بهداشتی و ۲۴ هزار بسته کمک معیشتی در مرحله اول توزیع کرده ایم.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی عید غدیر خم توزیع جهیزیه کمک مومنانه هزار بسته عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی لو گفت: با اجرای طرح نفس ۴۳۳ نوزاد متولد شدند که موفقیت ۹۸ درصدی را به همراه داشته و این به دلیل برنامه ریزی خوب، منسجم و همکاری‌های بین بخشی بوده است.

وی به کسب رتبه یک کشوری زنجان در اجرای طرح نفس طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: در حال حاضر طرح نفس یکی از طرح‌های موفق در کشور بوده و استان زنجان نیز در این زمینه پیشگام است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان ادامه داد: با اجرای این طرح بیش از ۲۵ درصد مادران شناسایی شده، تحت حمایت مالی و معیشتی قرار گرفتند و حدود ۷۵ درصد مادران هم با مشاوره و دریافت آموزش‌های لازم از تصمیم خود مبنی بر سقط جنین منصرف شدند.

تقی لو گفت: با اقدامات انجام گرفته مرکز نیکوکاری طرح تخصصی نفس استان با هدف حمایت از مادرانی که به دلیل نیازمندی‌های آموزشی، تشخیصی و درمانی، پزشکی و معیشتی، قصد سقط جنین سالم خود را دارند آغاز به کار کرده و زمینه مشارکت همگان در این امر مهم و خداپسندانه فراهم شده است.

وی افزود: بر این اساس عموم مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به نام موسسه نیکوکاری مرکز نفس استان به شماره حساب ۸۸۱۳۵۳۴۴۳ نزد بانک ملی ایران - شعبه امداد ولایت واریز کنند.

به گفته مسئول بسیج جامعه پزشکی استان متولی اجرای طرح نفس کشور سازمان بسیج جامعه پزشکی است که این کار نیز در استان‌ها توسط همین حوزه انجام می‌گیرد و دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب تفاهم نامه همکاری می‌کنند.

اجرای طرح نفس از مرداد سال ۱۴۰۱ در استان زنجان آغاز شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • تدوین بسته ماندگاری پرستاران برای رفع مشکلات معیشتی
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد