Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه یوونتوس خبر برکناری مدیراجرایی این باشگاه را بی‌اساس دانسته و آن را تکذیب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس در تماس با خبرگزاری رسمی ایتالیا (ANSA) اعلام کرد؛ خبر اخراج فابیو پاراتیچی مدیر اجرایی این باشگاه پس از اخراج سرمربی تیم مائوریتزیو ساری صحت ندارد.

پس از ناکامی یوونتوس در صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابت‌ها به دست لیون، باشگاه صبح امروز (شنبه) با انتشار بیانیه‌ای سرمربی‌ تیم مائوریتزیو ساری را اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلافاصله پس از این اتفاق، خبر دیگری منتشر شد مبنی بر اینکه آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه تصمیم گرفته که فابیو پاراتیچی را هم اخراج کند. باشگاه یوونتوس اما به خبرگزاری رسمی ایتالیا اعلام کرده است که پاراتیچی بیانکونری را ترک نخواهد کرد.

آخرین خبرها درباره گزینه‌های باشگاه یوونتوس برای جانشینی ساری حاکی از قرار گرفتن نام افرادی مانند مائوریسیو پوچتینو، سیمونه اینزاگی، زین‌الدین زیدان و حتی ماسیمیلیانو آلگری سرمربی سال گذشته تیم بوده‌اند. این در حالیست که نشریه اکیپ فرانسه نوشته است در صورتی که تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لیگ قهرمانان نشود، این باشگاه توماس توخل را اخراج می‌کند و به سراغ آلگری خواهد رفت.

یوونتوس، ساری را اخراج کرد

در همین حال برخی منابع خبری مدعی شده‌اند که ممکن است آندره‌آ پیرلو، هافبک سابق یوونتوس که به تازگی سرمربی تیم زیر 23 ساله این باشگاه شده هم جزو گزینه‌هاست.

غرامت سنگین برای اخراج ساری

اخراج مائوریتزیو ساری از یوونتوس بعد از تنها یک فصل حضور در تورین برای یوونتوس غرامتی معادل 20 میلیون یورو خواهد داشت. ساری دو سال دیگر با یووه قرارداد داشت و اگر تا آن زمان به تیمی دیگر ملحق نشود، یوونتوس باید کل حقوق او را تا پایان قراردادش بپردازد. حقوق ساری 5.5 میلیون یورو خالص در هر فصل است. به این ترتیب با توجه به یکطرفه فسخ شدن قرارداد ساری، یوونتوس باید به او 11 میلیون یورو حقوق خالص بدهد که با احتساب مالیات آن 20.3 میلیون یورو می‌شود. علاوه بر ساری تمام دستیاران او نیز اخراج شده‌اند.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس مائوریتزیو ساری بیشتر بخوانید... تماس یوونتوس با پوچتینو برای جانشینی ساری قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تماس یوونتوس با پوچتینو برای جانشینی ساری واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس مائوریتزیو ساری پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ غیبت بیراوند در نخستین بازی آنتورپ/ پائول: او باید کمی صبر کند ۲ گواردیولا: دل خوش کردن به حذف رئال مادرید، کوچک بودن‌مان را نشان می‌‌دهد/ به من درباره لیون هشدار داده‌اند ۳ سپاهان برای انتقال دهقانی ۲۰۰ هزار دلار می‌خواهد ۴ سپاهان با دو غایب برابر استقلال ۵ ماجرای تعداد گل‌‌های دیاباته در قراردادش با استقلال ۶ لاورن: محمد صلاح هنوز وقت دارد قهرمانی زنیت را به من تبریک بگوید! ۷ رکورد‌ رونالدو در شب حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا ۸ جلالی: استعفا کردم تا دست مدیران گل گهر باز باشد/ اگر تیم ملی خوب مدیریت شود، می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم مهمترین اخبار ورزشی ماجرای تعداد گل‌‌های دیاباته در قراردادش با استقلال جلالی: استعفا کردم تا دست مدیران گل گهر باز باشد/ اگر تیم ملی خوب مدیریت شود، می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم طاهرزاده: پرسپولیس از غیبت بیرانوند ضربه خورد/ رسول‌پناه با توپ پُر آمد و خیلی وعده داد طباطبایی: اشتباهات داوری بیشتر به ضرر استقلال بوده تا به سودش/ سپاهان صلابت لازم را ندارد مهمترین اخبار تسنیم گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ انفجار بیروت|وزیر دارایی لبنان: غذا و دارو مهمترین نیازهای لبنان است تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت تازه‌ترین آمار تلفات انفجار بزرگ بیروت؛ ۱۵۸ جان باخته و بیش از ۶ هزار زخمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس مائوریتزیو ساری لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس مائوریتزیو ساری لیگ قهرمانان اروپا مائوریتزیو ساری باشگاه یوونتوس میلیون یورو ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول

مارچلو لیپی که سابقه قهرمانی با تیم ملی ایتالیا در جام جهانی 2006 را دارد در باشگاه های معتبر ایتالیایی مانند ناپولی، اینتر و یوونتوس مربی گری کرده است. در این ویدیو مروری خواهیم داشت بر بازی های به یادماندنی او با در زمانی که سکان هدایت یوونتوس را بر عهده داشته است.

دانلود (51.4MB)

دیگر خبرها

  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • سرمایه گذاری 10 میلیارد یورویی روسیه در خطوط شرقی
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • سبقت 50 میلیون یورویی اتلتیکو از بارسلونا
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا
  • رژه نیروهای مسلح در ساری
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه