Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اتحادیه عرب، معاون رئیس جمهور ترکیه و رئیس شورای اتحادیه اروپا با رئیس پارلمان لبنان دیدار کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی لبنان، احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در منطقه عین التینه بیروت دیدار کرد.

اخبار انفجار بیروت|استقبال وزیر خارجه لبنان از اظهارات رهبر مقاومت/ نصرالله: حزب‌الله هیچ چیزی در اسکله بیروت ندارد

ابوالغیط پس از این دیدار گفت در نشستی که فردا در مصر درباره حمایت بین المللی از لبنان برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدواری کرد که اتحادیه عرب بتواند در تامین نیازهای دولت لبنان سهیم باشد و در این زمینه نامه ای به دبیرکل سازمان ملل برای کمک به لبنان خواهد نوشت.

نبیه بری همچنین فواد اوکتای معاون رئیس جمهور ترکیه و مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه این کشور را به حضور پذیرفت که البته معاون اردوغان پس از این دیدار هیچ گونه اظهارنظری نکرد.

و در نهایت شارل میشل رئیس شورای اتحادیه اروپا هم به دیدار نبیه بری رفت که وی حاضر نشد پس از این دیدار به جزئیات آن اشاره کند.

انتهای پیام/

 

R36355/P/S8,89,90,1414/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه عرب ترکیه انفجار بندر بیروت لبنان لبنان بیشتر بخوانید... انفجار بیروت|وزیر دارایی لبنان: غذا و دارو مهمترین نیازهای لبنان است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انفجار بیروت|وزیر دارایی لبنان: غذا و دارو مهمترین نیازهای لبنان است واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه عرب ترکیه انفجار بندر بیروت لبنان لبنان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ ترامپ: ایران نمی‌خواهد مجددا رئیس ‌جمهور شوم/اگر پیروز انتخابات شویم، با ایران خیلی سریع به توافق خواهیم رسید ۲ تصویر ماهواره روسیه از قبل و بعد از انفجار بیروت ۳ سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند ۴ بازتاب انتقاد تند وزیر خارجه پاکستان از سران عربستان پس از بی‌توجهی به مساله کشمیر ۵ خبرگزاری فرانسه: قطعنامه پیشنهادی آمریکا درباره ایران در شورای امنیت رد خواهد شد ۶ فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است ۷ پیش‌بینی استاد معتبر آمریکایی: ترامپ انتخابات را می‌بازد ۸ ۶۰ مفقود در انفجار بیروت / عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد مهمترین اخبار بین الملل نامه ایران به سازمان ملل در اعتراض به تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری النشره: تحقیقات مرتبط با انفجار بیروت در سه سطح انجام می‌شود سخنرانی رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت عید سعید غدیر فارین پالیسی: عربستان سال ۲۰۱۷ به ترامپ پیشنهاد حمله به قطر را داده بود مهمترین اخبار تسنیم گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ انفجار بیروت|وزیر دارایی لبنان: غذا و دارو مهمترین نیازهای لبنان است تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت تازه‌ترین آمار تلفات انفجار بزرگ بیروت؛ ۱۵۸ جان باخته و بیش از ۶ هزار زخمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه عرب ترکیه انفجار بندر بیروت لبنان لبنان اتحادیه عرب ترکیه انفجار بندر بیروت لبنان لبنان انفجار بیروت اتحادیه عرب ترین اخبار بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات اتحادیه اروپا در حال مذاکره برای اعمال تحریم‌های اقتصادی جدید علیه ایران هستند

در پی حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل در پاسخ به جنایات این رژیم، مقامات اتحادیه اروپا در حال مذاکره برای اعمال تحریم‌های اقتصادی جدید علیه ایران هستند.

به گزارش تسنیم، نشریه فایننشال تایمز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که در پی حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل در پاسخ به جنایات این رژیم، مقامات اتحادیه اروپا در حال مذاکره برای اعمال تحریم‌های اقتصادی جدید علیه ایران هستند و در عین حال تلاش می‌کنند برای جلوگیری از رویارویی مستقیم بین جمهوری اسلامی و اسرائیل، از تمام کانال‌های دیپلماتیکی که با تهران دارند، استفاده کنند.

ایران شنبه شب ۳۰۰ موشک و پهپاد را به سمت سرزمین‌های اشغالی فلسطین شلیک کرد که اولین حمله مستقیم این کشور به رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود. اقدام ایران در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری این کشور در سوریه صورت گرفت.

در گزارش این نشریه آمده است: موج دیپلماسی که دیروز در کنفرانس ویدئویی اضطراری رهبران گروه ۷ به اوج خود رسید، مقامات اروپایی در سه حوزه متمرکز به توافق رسیدند: محکومیت ایران و ابراز همبستگی با اسرائیل؛ تدوین برنامه‌هایی برای تحریم‌های احتمالی؛ و استفاده از هر اهرم فشاری که آن‌ها هنوز علیه تهران دارند تا تنش‌ها را کاهش دهند.

به گفته منابع آگاه، مقامات اتحادیه اروپا در روز‌های اخیر "تماس‌های زیادی" با همتایان ایرانی داشته‌اند تا خصومت‌ها را کاهش دهند. این مذاکرات شامل گفتگوی بین جوزپ بورل، دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران می‌شود.

وزرای خارجه اتحادیه اروپا قرار است فردا یک نشست ویدئویی اضطراری داشته باشند که به بروکسل فرصتی برای ارزیابی اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران می‌دهد.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا گفت که تحریم‌ها علیه "برنامه‌های پهپادی و موشکی" ایران در حال بررسی است.

بر اساس این گزارش، این موضوع همچنین بستگی زیادی به واکنش اسرائیل دارد. کابینه جنگ این رژیم عصر دیروز برای بحث در مورد این موضوع تشکیل جلسه داد.

ایالات متحده در راس گروه ۷ در تلاش است تا بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل را متقاعد کند اقدام نظامی انجام ندهد، چرا که واشنگتن نگران آن است که روند یک "جنگ گسترده‌تر" تسریع شود.

چارلز میشل، رئیس شورای اتحادیه اروپا پس از نشست گروه ۷ گفت: همه طرف‌ها باید خویشتن داری کنند. ما به همه تلاش‌های خود برای کاهش تنش ادامه خواهیم داد.

وی افزود که این موضوع در نشست سران اتحادیه اروپا در این هفته مورد بحث قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه ترکیه با نمایندگان حماس در قطر
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • زد و خورد در پارلمان گرجستان در جریان تصویب لایحه «ماموران خارجی»
  • مقامات اتحادیه اروپا در حال مذاکره برای اعمال تحریم‌های اقتصادی جدید علیه ایران هستند
  • ادعای اعمال تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران
  • ترکیه : پیام‌ ها بین ایران و آمریکا را منتقل کردیم
  • نشست فوق‌العاده وزاری خارجه کشور‌های اروپایی سه‌شنبه برگزار می‌شود
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • دیدار نماینده دشتستان با وزیر امور خارجه روسیه
  • بیروت: اسرائیل باید از همه اراضی اشغالی لبنان خارج شود