Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جشن ولایت و امامت "عید غدیر" فرصتی برای اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه و برگزاری جشن شادمانی در اقصی نقاط جهان کشور و جهان اسلام است؛ مردم ولایتمدار استان ایلام نیز با مشارکت در رزمایش مواسات و برنامه‌های خلاقانه این روز را جشن گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، همزمان با عید غدیرخم، عیدالله‌الأکبر و بزرگترین عید پیروان اهل بیت پیامبر(ص) در این روز با وجود شرایط کرونایی استان ایلام و الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اجتماعات سال‌های گذشته برگزار نشد اما گزارش خبرنگاران تسنیم در اقصی نقاط استان حاکی از آن است که ولایتمداران ایلامی با آذین بندی معابر، میادین و برگزاری مراسم خلاقانه به‌دور از اجتماعات بزرگ اقدام به برپایی جشن باشکوه عید امامت و ولایت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این برنامه‌های خلاقانه می‌توان به اجرای طرح "نذر نان" در 20 نانوایی سطح استان اشاره کرد که به همت قرارگاه فرهنگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی به اجرا در آمده است و در این طرح شهروندان ایلامی امروز نان سفره خود را با نام مبارک مولا علی(ع) و ذکر صلوات مزیّن کرده‌اند و در این راستا برکت عید غدیر را به خانه‌های خود آورده‌اند.

به گفته مسئولان قرارگاه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیش از 100 هزار قرص نان دراین طرح بین شهروندان توزیع شده که بیشتر جامعه هدف طرح نیز حاشیه شهر ایلام و مناطق کم‌برخوردار بوده است.

از دیگر مراسم شاخص این روز در استان ایلام، مراسم جشن در خیابان منتهی به بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام بوده که به‌مناسبت عید غدیر برگزار شد و در آن شرکت‌کنندگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همصدا مولودی‌خوانی و نوای دلنشین "یا علی مدد" را سر داده و مدد و پیروزی و فائق آمدن به ویروس خبیثه کرونا را از درگاه احدیت خواستار شدند.

مراسم جشن عید غدیر خم در حرم حضرت معصومه(س) از قاب دوربینهمزمان با "عید غدیر" 15 هزار غذای متبرک بین زائران و مجاوران حرم رضوی توزیع شدتوزیع غذای نذری به‌مناسبت «عید غدیر» در رشت به‌روایت تصویر

انجام برنامه‌های شاد و مفرح و بهره مندی از سخنان ائمه جمعه استان در بستر فضای مجازی و بر خط و پیوستن به هشتگ "بیعت با امام خامنه‌ای" و عهد و پیمان مجدد با ولایت از دیگر برنامه‌های روز عید غدیر بوده است.

توزیع بسته‌های غذایی و اطعام نیازمندان، تقدیر از سادات خبرنگار، حرکت کاروان شادی و دیدار با مدافعان سلامت از دیگر برنامه‌های اجرا شده در شهرستان‌های 11 گانه استان ایلام بوده است.

انتهای پیام/180/س

R7718/P/S6,52/CT7 بیشتر بخوانید... شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی در محفل «همای رحمت» به مناسبت عید غدیر خم آرزوی خانم بازیگر برای فیلم شدن واقعه "غدیر"/ دوست دارم نقش خبرنگار بازی کنم آخرین تلاش‌های پیامبر(ص) برای هدایت امت در خطبه غدیر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شعرخوانی سیدحمیدرضا برقعی در محفل «همای رحمت» به مناسبت عید غدیر خم آرزوی خانم بازیگر برای فیلم شدن واقعه "غدیر"/ دوست دارم نقش خبرنگار بازی کنم آخرین تلاش‌های پیامبر(ص) برای هدایت امت در خطبه غدیر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۲ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۳ نایب‌رئیس مجلس دلایل افزایش نرخ فولاد و سیمان را تشریح کرد/ رایزنی برای کاهش قیمت در حال انجام است ۴ امام جمعه موقت کیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت ۵ اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت ۶ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۷ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۸ تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است مهمترین اخبار استانها حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است مهمترین اخبار تسنیم گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ انفجار بیروت|وزیر دارایی لبنان: غذا و دارو مهمترین نیازهای لبنان است تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت تازه‌ترین آمار تلفات انفجار بزرگ بیروت؛ ۱۵۸ جان باخته و بیش از ۶ هزار زخمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناسبت عید غدیر استان ایلام ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت

فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت