Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@13:09:32 GMT

جزئیات بدهکاری ارزی استقلال به طلبکاران خارجی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۴۹۱

جزئیات بدهکاری ارزی استقلال به طلبکاران خارجی

نگاهی به جزئیات بدهی 1.7 میلیون دلار استقلال به خارجی ها

احمد سعادتمند اخیرا طی مصاحبه ای با یکی از رسانه ها گفته بود که باشگاه استقلال 1.7 میلیون دلار به بازیکنان خارجی این تیم بدهی دارد.

به گزارش طرفداری، سوالی که در این باره پیش می آید این است که استقلالی ها به چه کسانی بدهکار هستند و بدهی آن ها به هرکدام از خارجی ها به چه میزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وینفرد شفر و کادرش

سرمربی سابق و آلمانی آبی های تهرانی، 600 هزار دلار از  استقلالی ها طلب دارد. از سوی دیگر کادر وینفرد شفر که شامل ساشا شفر و میگوئل کولی و باقی نفرات می شود هم باید 100 هزار دلار از آبی پوشان بگیرند. چندی پیش استقلالی ها در پرونده میگوئل کولی پیروز شدند و دیگر نیازی نیست به او جریمه ای بپردازند.

وینفرد شفر و میگوئل کولی ایسما، بویان

باشگاه استقلال باید 100 هزار دلار بابت ایسما به باشگاه پاختاکور پرداخت می کرد ولی این کار را انجام نداد تا علاوه بر آن پول، 50 هزار دلار هم بابت دیرکرد جریمه شود. بنابراین آن ها باید 150 هزار دلار به پاختاکور پرداخت کنند.

از سوی دیگر آبی پوشان چیزی حدود 300 هزار دلار هم باید به بویان پرداخت کنند.

ایسما میلیچ و دیاباته

احمد سعادتمند اعلام کرد استقلال 1.7 میلیون دلار به بازیکنان خارجی بدهکار است و با حساب رقم های بالا متوجه می شویم طلب شفر و دستیارانش، ایسما و بویان، 1 میلیون و 150 هزار دلار است.

550 هزار دلار باقی مانده پولی است که آبی پوشان باید به دو بازیکن فعلی خود یعنی شیخ دیاباته و میلیچ بپردازند.

شیخ دیاباته و میلیچ پادوانی و جباروف

موضوع پرونده این دو بازیکن هنوز حل نشده باقی مانده است. باشگاه استقلال باید به هرکدام از آن ها 100 هزار دلار بپردازد و از فیفا خواسته تا از محل کسب در آمدهای این تیم، مطالبات این دو بازیکن پرداخت شود.

از سویی جباروف می خواهد هزینه های مالیات خود را هم به گردن باشگاه استقلال بیندازد و پادوانی هم معتقد است باید هزینه سنگینی از آبی پوشان بابت آن حوادثی که برایش پیش آمد و از فوتبال خداحافظی کرد بگیرد.

لئوناردو پادوانی دردسرهای آینده

داستان مطالبات خارجی های استقلال به همین 1.7 میلیون دلار ختم نمی شود. هنوز رای درمورد پرونده بودوروف صادر نشده و احتمالا آبی پوشان در آن پرونده هم محکوم خواهند شد.

از سوی دیگر ماجرای اصلی مربوط به پرونده آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق و ایتالیایی استقلالی ها می شود. قرارداد استراماچونی با آبی ها دو ساله و به ارزش 1.5 میلیون یورو بود. باید دید چه سرنوشتی در انتظار آبی ها و پرونده های آن ها  در فیفا خواهد بود.

آندره آ استراماچونی

همچنین بخوانید:

خارجی های دردسرساز؛ از عادل تا شفر با استقلال پشت پنجره های بسته

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلالی ها میلیون دلار هزار دلار آبی پوشان خارجی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید

 معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان صادرات صورت گرفته از طریق گمرکات کردستان یک هزار و ۱۰۲ تن معادل با ۵۱۸ میلیون دلار بود و میزان صادرات صورت گرفته از طریق سایر گمرکات نیز ۴۹۱ هزار تن معادل ۳۱۳ میلیون دلار بوده است.

طه سمیعی به میزان واردات ثبت سفارش شده از طریق گمرکات کردستان اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۲ میزان واردات ۳۳ هزار و ۶۰۰ تن معادل با ۳۶۳ میلیون دلار بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین حجم ترانزیت صورت گرفته در سال گذشته از طریق گمرکات کردستان ۲ هزار و ۵۹۶ تن بوده که ۳ هزار و ۷۸۴ میلیون دلار ارزش داشته است.

سمیعی جمع کل مبادلات تجارت خارجی در سال ۱۴۰۲ را ۴ هزار و ۲۲۳ تن عنوان کرد و ادامه داد: ارزش دلاری این میزان مبادله ۴ هزار و ۹۷۸ میلیون دلار بوده است.

وی هدف صادراتی تعیین شده برای سال گذشته را ۴۸۸ میلیون دلار عنوان کرد و یادآور شد: عملکرد ۱۲ ماهه این حوزه در سال گذشته نشان از تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی دارد.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: مهمترین اقلام صادراتی از طریق گمرکات کردستان تخم خوراکی ماکیان، گوجه فرنگی زراعی، محصولات اهنی اسفنجی، تراکتور کشاورزی و سیب تازه بوده است.

سمیعی گفت: طلای خام، آلیاژ آلومینیوم کار نشده، دستگاه تهویه مطبوع ۲ تکه، قراضه و ضایعات انباره‌های سرب و قراضه و ضایعات آلومینیوم نیز از مهمترین اقلام وارداتی بوده است.

وی با بیان اینکه عراق، افغانستان، سوریه، ترکیه و هند کشور‌های عمده هدف صادراتی ایران بوده اند، اظهار کرد: عراق، چین، امارات متحده عربی، ترکیه و آلمان نیز کشور‌های عمده مبدا وارداتی کشور بوده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آقای رئیسی! فقط ٥٠٠ میلیون دلار؟!
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • توصیه ارزی همتی به دولت با عنوان خیرخواهانه
  • تعیین نرخ ارز قاچاق، از بیش اظهاری واردات و کم اظهاری صادرات
  • تحقق ۱۰۶ درصدی مبادلات تجارت خارجی در کردستان
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به حدود ۵ میلیون دلار رسید
  • ارزش دلاری مبادلات تجارت خارجی کردستان به ۵ میلیون دلار رسید
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد