Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@22:48:02 GMT

ثروتمندترین زن در قاره آسیا چقدر پول دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۵۹۰

ثروتمندترین زن در قاره آسیا چقدر پول دارد؟

آفتاب‌‌نیوز :

در تازه ترین رده بندی نتشر شده از سوی مجله فوربس، زنی چینی با ۲۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار ثروت در جایگاه ثروتمندترین زن آسیا و ششمین زن ثروتمند جهان نشسته است.

حوزه فعالیت وی به بخش املاک باز می گردد. یانگ هویی یان‌، ثروت خود را از پدرش، یانگ گوئو کیانگ،‌ به ارث برده است.

وی در سال ۲۰۱۰ با ۴ میلیارد و سیصد میلیون دلار عنوان دویست و هفتاد و هفتمین میلیاردر دنیا را در فهرست فوربز از آن خود کرده بود اما در ۱۰ سال اخیر توانسته است ثروتش را به ۲۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیارد دلار برساند . وی در جریان رکود اقتصادی بخشی از ثروتش را از دست داد چرا که ثروتش قبل از سال ۲۰۱۰ بیش از این میزان یعنی ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار بود اما بعدها توانست بار دیگر جایگاه خود را میان میلیاردرهای جهان تثبیت کند. شرکت تحت تصدی وی یک شرکت توسعه دارایی‌ها و املاک در گوانگ دانگ چین است. تمرکز این شرکت بر ساخت املاک مسکونی برای مشتریان نهایی است.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: نظام سرمایه داری زن ثروتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟

به گزارش خبرآنلاین، سی‌سی وی، مدیرعامل TSMC، در گزارش درآمدزایی اخیر شرکتش گفت: «اگر مشتری درخواست تولید در منطقه‌ی جغرافیایی خاصی را داشته باشد، باید بخشی از هزینه‌های اضافی را تقبل کند. در شرایط کنونی جهان، هزینه‌ها برای همه از جمله TSMC، مشتریان و رقبای ما، بالاتر خواهد رفت.»

مذاکرات TSMC با مشتریانش درمورد افزایش قیمت از مدتی قبل آغاز شده است. آن‌طور که فایننشال‌تایمز اشاره می‌کند، تولید تراشه در خارج از تایوان (که بیش‌از ۹۰ درصد از پیشرفته‌ترین محصولات نیمه‌هادی جهان در آنجا ساخته می‌شوند) برای TSMC گران‌تر تمام می‌شود.

TSMC در ژاپن کارخانه‌هایی دارد و درحال ساخت چندین کارخانه‌ی جدید در آریزونای آمریکا است که اولین مورد آن‌ها در ماه جاری شروع به‌کار کرد. این شرکت همچنین درحال ساخت کارخانه‌ای در آلمان است.

دولت ایالات‌ متحده هفته‌ی گذشته موافقت کرد مبلغ ۶٫۶ میلیارد دلار به TSMC کمک مالی کند. در مقابل، TSMC متعهد شد سرمایه‌گذاری خود را در آمریکا از ۲۵ میلیارد دلار به ۶۵ میلیارد دلار افزایش دهد.

TSMC انتظار دارد هزینه‌های تولیدش در تایوان افزایش یابد که دلیل آن، افزایش شدید قیمت برق در کشور مذکور است. همچنین انتظار می‌رود زلزله‌ای که اوایل ماه رخ داد بر سودآوری این شرکت تأثیر منفی داشته باشد.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896994

دیگر خبرها

  • شمار مشترکین جدید نتفلیکس به ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رسید
  • منتظر افزایش قیمت همه گوشی‌ها باشیم؟
  • گزارش کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا / آذرپیرا با غلبه بر کشتی‌گیر ایرانی- ژاپنی راهی نیمه‌نهایی شد
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • تأکید شرکت نفت فلات قاره بر ارائه خدمات مناسب پروازی به کارکنان مناطق عملیاتی
  • صنعت اسباب بازی، مسئله جدی دانشگاه‌های جهان
  • صادرات مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • آینده غرب آسیا به محور مقاومت بستگی دارد