Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@20:17:01 GMT

ژاپن و انگلیس بر سر پیمان تجاری توافق کردند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۶۰۲

ساعت 24 -در دومین روز از مذاکرات وزیر خارجه ژاپن و وزیر بازرگانی بین المللی انگلیس، دو طرف درباره موارد کلیدی یک پیمان تجاری در دوران پسا برگزیت به توافق رسیدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کیودو، «موتگی توشیمیتسو» وزیر خارجه ژاپن و «لیز تراس» وزیر بازرگانی بین‌المللی انگلیس، در دومین روز مذاکرات، امروز جمعه در لندن با یکدیگر ملاقات کرده و دو بر سر موارد کلیدی یک پیمان تجاری مشترک به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انگلیس و ژاپن قرار است تلاش‌ها جهت حصول به یک موافقتنامه جامع را تا پایان ماه میلادی جاری ادامه دهند.

نظر به آنکه دوره انتقالی بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا در پایان سال میلادی جاری به پایان می‌رسد، ژاپن و انگلیس امیدوارند این پیمان بتواند از روز یکم ماه ژانویه سال آینده اجرایی شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن از جام ملت ها حذف شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا در گروه C امروز دوشنبه در ساعت ۱۴:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار به پایان رسید و تیم‌های قرقیزستان و تاجیکستان راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و ژاپن و کره جنوبی از گردنه رقابت‌ها کنار رفتند.

در یکی از این دیدارها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که بازی در پایان با تساوی یک به یک تمام شد. به دنبال این تساوی ژاپن ۴ امتیازی شد و امتیازات تاجیکستان به ۵ رسید.

در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۵ بر ۴ به سود قرقیزستان به پایان رسید تا قرقیزستان ۷ امتیازی شود و کره جنوبی بدون کسب امتیاز در انتهای جدول بماند.

به این ترتیب در گروه C قرقیزستان با ۷ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و تاجیکستان با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم جواز حضور در دور بعد را کسب کرد.

ژاپن که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است در این گروه ۴ امتیازی شد تا در رده سوم قرار بگیرد و از راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی باز بماند و یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

در ادامه این رقابت‌ها و از ساعت ۱۷:۳۰ هم ۲ دیدار در گروه D برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت می‌رود و افغانستان با بحرین دیدار خواهد کرد.

کد خبر 6085652

دیگر خبرها

  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • دادگاه برزیلی ایکس را بازخواست می‌کند
  • رشد ۱۰ درصدی صادرات ایران به چین از ابتدای ۲۰۲۴
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • تیم لیگ برتری دیگر صورتی نمی‌پوشد!
  • هشدار وزیر خارجه چین درباره تحریکات اعضای پیمان آکوس
  • کسب دومین سهمیه قایقرانی؛ محمدنبی رضایی با طلا المپیکی شد