Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@06:58:06 GMT

گزینه های عجیب یوونتوس برای جانشینی ساری

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۶۲۷

گزینه های عجیب یوونتوس برای جانشینی ساری

خیلی سریع رسانه های ایتالیایی شروع به معرفی نامزدهای جانشینی مائوریتسیو ساری کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، فصل به بدترین شکل ممکن برای یوونتوس به اتمام رسید و مائوریتسیو ساری تنها یک سال بعد از پذیرش هدایت این تیم از سمت خود برکنار شد. حذف مقابل لیون در لیگ قهرمانان و البته اختلاف با مدیریت و برخی بازیکنان از عوامل اصلی جدایی زودهنگام این سرمربی ایتالیایی بعد از یک سال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما در همین ساعات اخیر نام های زیادی برای جانشینی ساری مطرح شده است. مائوریتسیو پوچتینو و سیمونه اینزاگی دو گزینه اصلی یوونتوس هستند و اخباری در مورد احتمال بازگشت مکس آلگری نیز به رختکن این تیم مطرح شده است. اما اسپورت مدیاست مدعی شد آندره آ پیرلو، سرمربی جوان ایتالیایی ممکن است در اولین گام دوران مربیگری اش هدایت یوونتوس را بر عهده گیرد.

 

پیرلو چندی قبل به عنوان سرمربی تیم زیر 23 سال یوونتوس انتخاب شد و همان وقت نیز در رسانه ها عنوان شد او در حال آماده شدن برای پذیرش هدایت تیم اصلی است، اما اتفاقات اخیر ممکن است زودتر از موعد انتظار او را به نیمکت یوونتوس برساند. همچنین از دیگر گزینه ها می توان از لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق اینتر نام برد که در حال حاضر بیکار است و می تواند خیلی سریع با بیانکونری به توافق برسد. علیرغم علاقه شدید یوونتوس به زین الدین زیدان، به نظر نمی رسد رئال مادرید حتی یک درصد هم تمایلی به قطع همکاری با این سرمربی موفق فرانسوی داشته باشد.

تیم ملی ایتالیا آندره آ پیرلو مائوریسیو ساری یوونتوس لوچانو اسپالتی (سرمربی) زیدان (سرمربی) رئال مادرید اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا آندره آ پیرلو مائوریسیو ساری یوونتوس لوچانو اسپالتی سرمربی زیدان سرمربی رئال مادرید اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که از روز گذشته با شایعات پیرامون نیمکت تراکتور و طرح اسامی جدید، واکنش منفی شدیدی از سوی هواداران تراکتور به وجود آمده، این باشگاه اطلاعیه جدیدی را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: مذاکرات باشگاه ⁧تراکتور⁩ برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جزء گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند.

این در حالی است که چند روز پیش زنوزی و نصیرزاده سرمربی بعدی تراکتور را خارجی دانستند اما در این اطلاعیه اشاره خاصی به ملیت سرمربی نشده است.

دیگر خبرها

  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • خبر بزرگ در آنفیلد؛ روبن آموریم گزینه اصلی لیورپول نیست
  • کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • تیاگو موتا گزینه اصلی هدایت یوونتوس؛ کونته پلن بیِ کم‌رنگ
  • گزینه‌های جدید هدایت میلان؛ از ژاوی و روبن آموریم تا توماس توخل و اونای امری