Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@12:26:46 GMT

خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۶۵۷

خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای مردم هستند

عبدالله آبسواران روز شنبه با صدور پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی، اظهار داشت: قشر خبرنگار همچون دیده بانانی امین در پی افراشتن پرچم آگاهی و روشنگری هستند و روز خبرنگار یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای هرمزگان در این پیام آورده است: خبرنگاران قشر فرهیخته‌ای هستند که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام‌رسانی، همواره از شان و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمندترین تکریم و قدرشناسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبسواران در پایان این پیام بیان داشته است: اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار بر خود لازم می‌دانم از تلاش خستگی ‌ناپذیر خبرنگاران، به ‌ویژه خبرنگاران بخش اقتصادی  رسانه‌ها که درانعکاس اخبار و دستاوردهای نظام بانکی ، سعی فراوان دارند تقدیر و تشکر نموده و برای تمامی این عزیزان از درگاه خداوند منان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.‌

در هفدهم مردادماه سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید، به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نام‌گذاری کرد.

برچسب‌ها روز خبرنگار هرمزگان بانک ملی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار هرمزگان بانک ملی ایران روز خبرنگار هرمزگان بانک ملی ایران روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند

امام جمعه آران و بیدگل ضمن تاکید بر برگزاری یادواره شهدا، گفت: مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل سلیمانی شامگاه دوشنبه در دیدار با عوامل برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم، اظهار داشت: حضور در یادواره شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی و فرصتی برای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که شهدا برای آن‌‌ها جان خود را فدا کردند.

وی در بیان اهمیت برگزاری یادواره شهدا و لزوم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، گفت: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر محتوای صحیح برنامه‌های یادواره شهدا و انتقال پیام‌های صحیح به مخاطبان خاطر نشان کرد: استفاده از روش‌های نوین و جذاب برای انتقال مفاهیم، مشارکت فعال خانواده‌‌های شهدا و ایثارگران، ایجاد فضایی معنوی و عرفانی، توجه به نکات اخلاقی و احترام به مقام شهدا باید از محورهای مهم این یادواره باشد.

سلیمانی، افزود: از دست‌اندرکاران یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل تقاضا کرد روایتگری در مورد پیام مهم شهدا و خاطرات آنان، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پخش فیلم و عکس از شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار شهدا و نوحه‌خوانی در مورد مقام و جایگاه شهدا باید در اولویت مسئولان برگزاری یادواره‌ها باشد.

وی در بیان و تشریح معنا و مفهوم یادواره تاکید کرد: یادواره یعنی به یاد بیاوریم که چگونه شهدا با ایمان راسخ و اراده پولادین بر آرمان‌ها و ارزش‌‌های خود ایستادگی و مقاومت کردند و این چنین جاودانه شدند.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده معظم شهدا برای شرکت در این مراسم تاکید کرد: امروزه دشمن سعی دارد تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند، بنابر این مردم باید در تمامی عرصه‌ها هوشیار بوده و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس، با مهارت و توانی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله کنند.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • سوءمدیریت فاحش و زبان دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • پیام رئیس جمهور خطاب به مردم پاکستان به زبان اردو
  • حجاب و چالش خلاقیت در حکمرانی
  • دستاورد حمله به اسرائیل از زبان سفیر سابق ایران در فرانسه