Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ ایران طی نامه‌ای که امروز توسط مجید تخت روانچی نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل به دبیرکل این سازمان ارسال شد، به حمایت آمریکا از گروه تندر اعتراض کرد و خواستار برخورد سازمان مذکور با این کشور شد.

طی این نامه، ضمن اشاره به حملات تروریستی این گروه در ایران و شهید و مجروح کردن تعدادی از شهروندان کشورمان و اعتراف آشکار این گروه به ارتکاب این جنایات، اعلام شده گروه تروریستی یادشده کماکان به تداوم فعالیت‌های خود در آمریکا و حتی آموزش اقدامات تروریستی و خرابکاری در ایران ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون آمریکا هیچ اقدامی در پیشگیری از فعالیت اعضای گروه یادشده یا استرداد آنها برای محاکمه در ایران انجام نداده است.

 تداوم حمایت آمریکا از این گروه هیچ تردیدی باقی نمی‌گذارد که این کشور آشکارا کلیه تعهدات ذیربط خود را نقض کرده و بنابراین مسئول همه جنایات این گروه در ایران می‌باشد.

سازمان ملل آمریکا را وادار کند تا به حمایت از این گروه تروریستی پایان دهد.

 

اخبار مرتبط جزییات دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر از زبان وزیر اطلاعات واکنش ظریف به دستگیری سرکرده گروهک تروریستی تندر پاسخ وزارت اطلاعات به برخی گمانه‌زنی درباره نحوه دستگیری جمشید شارمهد ضربه اساسی وزارت اطلاعات به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا سازمان ملل مجید تخت روانچی گروه تروریستی تندر سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی گروه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند

وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین، روز دوشنبه گروه هفت را به "پایبندی به ذهنیت جنگ سرد، تشکیل گروه‌های انحصاری، تشدید تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای و مشارکت در حمایت‌گرایی تجاری" متهم کرد.

این گروه هفته گذشته نشستی برگزار کرد و در آن نگرانی‌های خود را در مورد شیوه‌های تجاری چین و همچنین رفتار آن در دریای چین جنوبی و تنگه تایوان ابراز کرد. 

وانگ از گروه هفت خواست تا از مداخله در امور داخلی سایر کشور‌ها و آسیب رساندن به توسعه سایر کشور‌ها دست بردارد.

فایننشال تایمز پیش از این اعلام کرد وزیر خارجه آمریکا ممکن است چین را به دلیل حمایت از مجتمع نظامی - صنعتی روسیه به تحریم تهدید کند. وزارت خارجه آمریکا آمادگی واشنگتن را برای اتخاذ تدابیر اضافی علیه شرکت‌های چینی برای حمایت احتمالی از مجتمع نظامی-صنعتی روسیه اعلام کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید
  • گسترش اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از غزه؛ درگیری پلیس با دانشجویان
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین!
  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • چین: گروه ۷ تنش‌ها و درگیری‌های منطقه‌ای را تشدید می‌کند