Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش برهانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی ، خاطره ای جالب از دیر رسیدن های مکررش به تمرین های باشگاه استقلال در زمان بازیگری اش تعریف کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرش برهانی ستاره سال های نه چندان دور باشگاه استقلال ، با حضور در برنامه تلویزیونی دوربرگردون شبکه سوم سیما ، خاطره ای جالب از دیر رسیدن های مکررش به تمرین های باشگاه استقلال در زمان بازیگری اش تعریف کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی عبدالله روا ، مجری برنامه از برهانی پرسید که چرا در زمان بازیش در استقلال ، مدام خبر تصادف های آرش برهانی به تیتر اول روزنامه ها تبدیل می شد ، با این جواب برهانی روبرو شد :

من در آن زمان به دلایل مختلفی دیر سر تمرین استقلال می رسیدم .

وقتی مربیم از من می پرسید که چرا دیر کردی ، من در جواب می گفتم که تصادف کردم !

خبرنگاران هم همین موضوع را می نوشتند . به همین دلیل تصادف های مکرر من سر زبان ها افتاد و همه فکر می کنند که من در زندگیم بارها تصادف کردم  .

در دیدستان هم ببینید .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال آرش برهانی آرش برهانی استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید باشگاه‌های ایران در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:   گروه یک: سی دنا سی سخت (میزبان)، سرخپوشان شوشتر، استقلال سیلک کاشان، آرتیمان خمین و خیبرخرم آباد مسابقات در تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۲: ایفا سرام سرخرود (میزبان)، اکباتان اردبیل، رویان مهر رویان، میعاد فیروز کوه و دهداری مشهد مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۳: کاسپین بابل (میزبان)، مس سونگون تبریز، استقلال نوین بجنورد، شاهین گرجی محله، مدرسه عال حرفه‌ای مشهد مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۴: آوای میناب حدید (میزبان)، سپاهان اصفهان، نیو سایپا بندرعباس و سرخ دلان دلوار مسابقات از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۵: الون نوین همدان (میزبان)، شهرداری اردبیل، عقاب تهران و ولایت اهواز  مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.   از هر گروه تیم‌های اول مستقیما به مسابقات لیگ امید صعود و تیم‌های دوم سهمیه مراحله اول مسابقات مناطق فصل آتی را کسب می‌کنند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی بازمی گردند.

 

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال