Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@18:24:35 GMT

نیازمندان میبدی پای سفره‌ی ضیافت واقفان

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۷۰۴

نیازمندان میبدی پای سفره‌ی ضیافت واقفان

حجت‌الاسلام سجاد محمدزاده رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: به مناسبت عید سعید غدیرخم، ۲۰ هزار پرس غذا از محل اجرای نیات موقوفات و کمک‌های خیران شهرستان، پخت و بین نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام محمدزاده با بیان اینکه طبخ غذا با محوریت مراکز افق امامزادگان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شد، افزود: برای پخت و توزیع غذا در این روز روز یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همچنین در این روز ۲۰ هزار قرص نان با هزینه‌ای بیش از ۱۰۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات مرتبط تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

به ضرورت ورود واقفان به موضوع غدیر و تبلیغ و ترویج وقف غدیری در استان پرداخت و تصریح کرد: عید غدیر مهم‌ترین مناسبت دینی و عید الله‌اکبر است و ائمه اطهار در روایات و متون دینی بر ثواب اطعام مؤمنین و به ویژه نیازمندان در شب و روز عیدغدیر تأکید کردند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید غدیر خم اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر سفره خدا خوش درخشید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حاشیه تقدیر از عوامل برنامه "سر سفره خدا" گفت:در تلاشیم عرصه حقیقی و عرصه مجازی و رسانه را به یکدیگر گره بزنیم که ماحصل این امر و رفت‌وآمد‌ها منجر به تولید چنین برنامه‌ای شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پس لرزه‌های بازگشت گشت ارشاد؛ صدای همه درآمد!
  • پایان کار داعش در افغانستان
  • پس لرزه‌های بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • نظر فاضل میبدی در مورد گشت ارشاد با روش قدیمی: خلاف شرع و عقل است
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید
  • سر سفره خدا خوش درخشید
  • تعمیر دو عدد شیر پروانه‌ای ٩٠٠ م. م توسط اکیپ‌های شبکه توزیع آبفا اهواز
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم