Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی و ۲۶ تن مرغ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی‌محمد اکبری عصر امروز در دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه با نام نهضت تعاون اظهار داشت: در مرحله اول رزمایش، مردم چهارمحال و بختیاری و همه سازمان‌های حمایت‌کننده از جمله بهزیستی، کمیته امداد، هلال احمر و جمعی از خیرین بالغ بر 40 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در استان تأمین و بین نیازمندان توزیع شد که جای تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مرحله دوم رزمایش اشاره کرد و گفت: مرحله دوم کمک مومنانه با تشکیل جلسات قرارگاه استانی از دهه امامت و ولایت آغاز شد که بالغ بر 10 هزار بسته معیشتی و بهداشتی و 26 تن مرغ توسط ستاد اجرایی فرمان امام بین نیازمندان توزیع شد، همچنین در ادارات بهزیستی و کمیته امداد نیز اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است.

همت سپاه برای رفع محرومیت از گیلان؛ اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه در دستور کار استفرمانده سپاه خوزستان: 110 دستگاه کولرگازی به محرومان منطقه "عین دو" اهواز اهدا شدبرگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه سپاه در زنجان/ 1000 سبد معیشتی توزیع شد+ عکس

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه "مرحله دوم رزمایش در سه دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر ادامه خواهد داشت" تصریح کرد: امروز نیز به همین منظور در کمیته امداد امام خمینی، سپاه انقلاب اسلامی و بهزیستی، اقلامی جمع آوری شده است و رزمایش خودرویی از مرکز استان و از مصلای شهرکرد آغاز و اقلام توسط مجموعه‌های مختلف به دست نیازمندان شهرستان‌های مختلف خواهند رسید.

 اکبری ادامه داد: از مردم شریف استان که در مراحل گذشته نیز اقدامات ارزشمند و کمک‌های مفیدی را داشتند تقاضا می‌کنیم که در مراحل بعدی نیز دست نیازمندان را بگیرند و حتی از کمک ناچیز خود دریغ نکنند زیرا همین کمک ناچیز برای افراد آسیب‌دیده از کرونا و نیازمند بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون کمک‌های خوبی در استان و خارج از استان جمع و به دست مردم رسیده که امیدواریم در آینده نیز کمک‌های خوبی جمع آوری شود و به دست نیازمندان برسد.

انتهای پیام/7540/س

R7540/P/S6,54/CT11 بیشتر بخوانید... گام دوم رزمایش کمک مومنانه در اردستان آغاز شد اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در چالوس + فیلم پویش کمک مومنانه در استان مرکزی به روایت تصویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گام دوم رزمایش کمک مومنانه در اردستان آغاز شد اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در چالوس + فیلم پویش کمک مومنانه در استان مرکزی به روایت تصویر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد ۲ کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت ۳ نایب‌رئیس مجلس دلایل افزایش نرخ فولاد و سیمان را تشریح کرد/ رایزنی برای کاهش قیمت در حال انجام است ۴ اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت ۵ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۶ امام جمعه موقت کیش بر اثر کرونا دار فانی را وداع گفت ۷ تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است ۸ جزئیات ‌انفجار شیئی صوتی در زاهدان/ ۴ مأمور ناجا مجروح شدند مهمترین اخبار استانها حرم مطهر امام رضا(ع) همزمان با عید غدیر غرق در شادمانی است/ حضور زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت عامل انفجار صوتی زاهدان دستگیر شد تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است مهمترین اخبار تسنیم گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ انفجار بیروت|وزیر دارایی لبنان: غذا و دارو مهمترین نیازهای لبنان است تولیت آستان قدس رضوی: تعظیم واقعه غدیر، بزرگداشت جدی‌ترین سفارش پیامبر اسلام(ص) است اصفهان| به بهانه سالگرد شهادت "محسن حججی"؛ شهید بی‌سری که لرزه بر پیکر دشمن انداخت تازه‌ترین آمار تلفات انفجار بزرگ بیروت؛ ۱۵۸ جان باخته و بیش از ۶ هزار زخمی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوم رزمایش کمک مومنانه چهارمحال و بختیاری مرحله دوم رزمایش ترین اخبار توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌زاده امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با مؤسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان بیان داشت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده گفت: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه روند اجرایی این‌گونه برنامه‌ها بتوانیم با مشارکت و کمک حامیان و خیرین شهرستان جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش طرح‌های حمایتی جمعیت هلال احمر قرار دهیم.

کد خبر 6086287

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی