Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، سخنگوی گارد ساحلی در جنوب لهستان اعلام کرد شب گذشته ۳۴ نفر اتباع خاورمیانه از جمله ۴ زن و ۴ کودک که در یک کامیون از ترکیه و از مسیر اسلواکی به سوی لهستان در حرکت بود، بازداشت شده اند.

سخنگوی گارد ساحلی لهستان گفت: «این افراد بازداشت شده در ایستگاه نیرو‌های مرزی در بیلسکو بیاوا قرار دارند و به نظر می‌رسد شهروندان کشور‌های عراق، ایران، سوریه و کرد‌های ترکیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخص نیست مقصد نهایی سفر این افراد کدام کشور بوده است.»

دولت لهستان اعلام کرد ورود پناهجویان را به علت نگرانی‌های امنیتی محدود کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گارد ساحلی مهاجران غیرقانونی تحولات خاورمیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزارها مشارکت دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مهاجر، معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۷۰ درصد تولیدات کشاورزی مربوط به حوزه زراعت است و این معاونت در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نقش هدایت، برنامه‌ریزی و پشتیبانی را با سپردن کار به دست مردم ایفا می‌کند.

وی اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها را مشارکت حداکثری مردم در امنیت غذایی کشور دانست و افزود: در این طرح با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بیشترین محصول اساسی از مزارع دیم کشور برداشت می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح ۴۵۰ هزار کشاورز سراسر کشور با همکاری کارشناسان و فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی در سطح ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار از اراضی دیم، انواع محصولات اساسی مانند گندم، جو، دانه‌های روغنی، حبوبات و علوفه کشت می‌کنند.

مهاجر در پایان تاکید کرد: جهش در کشاورزی یعنی افزایش چشمگیر و این جز با حضور و مشارکت مردم قابل دست یافتن نیست.

کد خبر 6078929

دیگر خبرها

  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی پگاسوس
  • دستگیری ادمین کانال «گارد جاویدان»
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم‌ها با چند بازیکن در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شوند/جایگاه لهستان در مرحله نهایی چگونه خواهد بود؟
  • عضو اصلی گارد جاویدان دستگیر شد + اعترافات تکان دهنده «دکتر»
  • «ده سالگی» به جشنواره انیمیشن انیماتسیه لهستان رفت
  • ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزارها مشارکت دارند
  • داوود هزینه کیست؟ | بیوگرافی داوود غفاری