Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@04:34:54 GMT

جریان سعد الحریری به دنبال آشوب و هرج و مرج است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۸۲۲

جریان سعد الحریری به دنبال آشوب و هرج و مرج است

به گزارش گروه بین‌الملل ، «هادی قبیسی» نویسنده و تحلیلگر لبنانی، جریان موسوم به «۱۴ مارس» به رهبری «سعد الحریری» را به گمراه کردن افکار عمومی متهم کرد.

او به وبگاه المعلومه گفت که شعارهای مطالبه‌گونه ماکرون دسیسه و دغل‌کاری است که در نهایت دقت از سوی برخی از فعالان و عناصر مخرب نزدیک به سعد الحریری مطرح شده و هدف از آن، ایجاد هرج و مرج و آشوب علیه حزب‌الله است

قبیسی با بیان اینکه فعالان صفحات مجازی حامی الحریری شروع به نشر اخبار کذب علیه حزب‌الله با جهت گمراه کردن افکار عمومی کرده‌اند؛ افزود: «رئیس‌جمهور فرانسه هیچ سخن و درخواستی مرتبط با خلع سلاح مقاومت در لبنان نداشت و مطالب گفته شده اوهامی است که برخی افرادی که طمع قدرت دارند، آن‌ها را ایجاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این تحلیلگر لبنانی همچنین گفت که سید حسن نصرالله از سفر اخیر امانوئل مکرون استقبال کرده و رئیس‌جمهور فرانسه هیچ درخواستی در ارتباط با خلع سلاح مقاومت در لبنان نداشت.

از ساعات ابتدایی انفجار مهیب بیروت که تا کنون ۱۵۴ کشته و بیش از شش هزار زخمی در پی داشته است، جریان ضد مقاومت در تلاش برای ماهیگیری از این آب گل آلود برآمده است. «بهاء الحریری» برادر سعد الحریری، روز گذشته مدعی شد که انبار شماره ۱۲ که حاوی مواد نیترات آمونیوم بود، به حزب‌الله تعلق داشت.

سید حسن نصرالله شب گذشته در سخنانی هرگونه ارتباط حزب‌الله با این بندر را تکذیب کرد.

انتهای پیام/

104 / 361 بندر بیروت سعد الحریری هادی قبیسی بحران لبنان حزب الله لبنان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بندر بیروت سعد الحریری بحران لبنان حزب الله لبنان سعد الحریری حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت شجاعانه آن، مجاهدان ما ساعت ۱۰:۲۵ دقیقه صبح امروز تجمع نظامیان صهیونیست در محوطه پایگاه نظامی حانیتا را هدف حملات راکتی قرار دادند.

به نقل از شبکه المنار، حزب الله ساعاتی پیش نیز محل تجمع نظامیان صهیونیست را در اطراف مرکز نظامی الضهیره با موشک هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان پیش از این نیز اعلام کرده بود: یک پهپاد رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را که در حال انجام ماموریت جنگی بر فراز منطقه العیشیه واقع در جنوب لبنان بود، سرنگون کرده است.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • حمله موشکی سنگین حزب‌الله به مرگلیوت
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد