Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسماعیل صالحی، با یادآوری اینکه احداث این تقاطع غیرهمسطح، دسترسی بین پل غدیر و کمربندی جنوبی شیراز را تسهیل کرده و بار ترافیکی میدان کوزه‌گری و بلوار رحمت را کاهش خواهد داد، یکی از اهداف این اقدام عمرانی را تکمیل رینگ دور شهری جنوب شرقی شیراز و اتصال این نقطه به رینگ شمالی شهر، دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه لوپ شبدری پل غدیر برای ایجاد دسترسی بلوار سرداران به شرق، پیش‌بینی و احداث نشده بود، گفت: این کاستی در تقاطع احمدبن موسی به رحمت به صورت یک دوربرگردان غیرهمسطح رفع شده و دوربرگردان همسطح بلوار سرداران نیز حذف می‌شود و ایمنی تردد افزایش می یابد.

صالحی با بیان اینکه طراحی این تقاطع توسط مشاوران با تجربه و با نظارت معاونت حمل و نقل و ترافیک و کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا انجام شده است؛ گفت: اجرای این پروژه منجر به هدایت ترافیک از کمربندی با استفاده از مسیر بلوارهای نواب صفوی و احمدبن موسی، انجام خواهد شد.

معاون شهرداری شیراز با بیان اینکه طراحی این پل با در نظر گرفتن توزیع ترافیک در شبکه‌های موازی آن بازنگری شده است، ادامه داد: تقاطع نواب صفوی - کمربندی نیز با هدف تکمیل این رینگ مهم و شریانی و کاهش بار ترافیک خودرویی بلوار رحمت و همچنین انتقال این بار به بزرگراه امام خمینی، در حال بازنگری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شیراز عملیات تقاطع غیرهمسطح ترافیک خودرویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجمال سجادی پور با بیان اینکه یکی از نقاط حادثه خیز در بلوار بسیج است که به طور مداوم شاهد تصادفات در این بلوار هستیم گفت: برای کاهش تصادف در بلوار بسیج ایجاد سرعتکاه و یا حذف بریدگی در دستور کار شورای ترافیک باشد.


در این جلسه نقاط اعلامی توسط پلیس راهور مورد طرح و بررسی قرارگرفت و مقرر شد؛ پلیس راهور، نقاط حادثه خیز را تکمیل و جهت بررسی و اعلام نظر نهایی درجلسه شورای ترافیک مطرح نماید.


در این جلسه بر آموزش و فرهنگ سازی ترافیک و اولویت رفع نقاط حادثه خیز و پیگیری مصوبات جلسات سال گذشته و تامین پارکینگ ماشین سنگین تاکید شد.

دیگر خبرها

  • گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت
  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای ۲ بلوار شهر ایلام
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبند‌های بلوار صنایع و شهید تندگویان