Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

«هادی قبیسی» نویسنده و تحلیلگر لبنانی، جریان موسوم به «۱۴ مارس» به رهبری «سعد الحریری» را به گمراه کردن افکار عمومی متهم کرد.

او به وبگاه المعلومه گفت که شعارهای مطالبه‌گونه ماکرون دسیسه و دغل‌کاری است که در نهایت دقت از سوی برخی از فعالان و عناصر مخرب نزدیک به سعد الحریری مطرح شده و هدف از آن، ایجاد هرج و مرج و آشوب علیه حزب‌الله است

قبیسی با بیان اینکه فعالان صفحات مجازی حامی الحریری شروع به نشر اخبار کذب علیه حزب‌الله با جهت گمراه کردن افکار عمومی کرده‌اند؛ افزود: «رئیس‌جمهور فرانسه هیچ سخن و درخواستی مرتبط با خلع سلاح مقاومت در لبنان نداشت و مطالب گفته شده اوهامی است که برخی افرادی که طمع قدرت دارند، آن‌ها را ایجاد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این تحلیلگر لبنانی همچنین گفت که سید حسن نصرالله از سفر اخیر امانوئل مکرون استقبال کرده و رئیس‌جمهور فرانسه هیچ درخواستی در ارتباط با خلع سلاح مقاومت در لبنان نداشت.

از ساعات ابتدایی انفجار مهیب بیروت که تا کنون ۱۵۴ کشته و بیش از ۶۰۰۰ زخمی در پی داشته است، جریان ضد مقاومت در تلاش برای ماهیگیری از این آب گل آلود برآمده است. «بهاء الحریری» برادر سعد الحریری، روز گذشته مدعی شد که انبار شماره ۱۲ که حاوی مواد نیترات آمونیوم بود، به حزب‌الله تعلق داشت.

سید حسن نصرالله شب گذشته در سخنانی هرگونه ارتباط حزب‌الله با این بندر را تکذیب کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سعد حریری تحلیلگر لبنانی سعد الحریری حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌هایی اعلام کرد که حمله‌های جدیدی را علیه مرکزهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسراییلی به روستاهای امن که آخرین مورد آن در عین بعال رخ داد، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ پایگاه بیت هلل را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۱۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان ساعت ۳:۴۰ عصر امروز به وقت محلی پادگان صهیونیستی «زبدین» واقع در مزارع اشغالی شبعا در شمال سرزمین‌های اشغالی را نیز هدف حمله موشکی قرار داد.

کمی پیش‌تر نیز اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۲۵ عصر امروز سه‌شنبه شانزدهم آوریل ۲۰۲۴ طی ۲ مرحله با پهپادهای انتحاری سامانه پدافند موشکی در بیت هلل را هدف گرفتند و سکوهای گنبد آهنین و کادر راهبری آن را مورد اصابت قرار دادند که در نتیجه آن، این نظامیان کشته یا زخمی شدند.

کد خبر 6080263

دیگر خبرها

  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی اسرائیل
  • حمله حزب‌ الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به ۳ مرکز نظامی صهیونیستی
  • زخمی شدن 3 اسرائیلی در حمله یک پهپاد لبنانی
  • رئیسی: لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان
  • تجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت
  • موفقیت‌های نظامی ایران مرهون امثال حاج قاسم‌ها و طهرانی‌مقدم‌ها بود
  • جریان جبهه مقاومت پشتوانه جمهوری اسلامی است