Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@09:41:38 GMT

کریم از اول هم پرسپولیسی‌ها را فالو نکرده بود!

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۹۹۹۷

ساعت 24-ماجرای آنفالو کردن کریم باقری در صفحه اینستاگرام اخبار و شایعات زیادی را به وجود آورده بود که به نظر می‌رسد چندان هم به واقعیت نزدیک نبودند.

به گزارش خبرآنلاین؛ ماجرای آنفالو شدن بازیکنان پرسپولیس توسط کریم باقری در هفته اخیر سوالات زیادی را در ذهن هواداران این تیم ایجاد کرده بود اما به نظر می‌رسد مربی قرمزها از ابتدا هم بازیکنان این تیم را فالو نکرده بود!

محسن ربیع‌خواه و کمال کامیابی‌نیا دو بازیکنان پرسپولیس هستند که این موضوع را تایید کرده‌اند تا مشخص شود اخبار مربوط به آنفالو شدن بازیکنان پرسپولیس صحیح نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریم باقری اخیرا به خاطر یک کمپین تبلیغاتی تصمیم گرفته بود تمامی افراد را از اینستاگرام آنفالو کند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟

ساعت ۱۸:۴۵ اولین جلسه تمرینی امسال تیم پرسپولیس در استادیوم کاظمی و با سوت رافائل تولدو، دستیار برزیلی اوسمار، آغاز شد تا سال جدید برای سرخپوشان استارت بخورد.

نکته مهم اینکه تمرین امروز با حضور هواداران این تیم همراه بود که اغلب آن‌ها را مسافران نوروزی تشکیل می‌دادند و باوجود بسته‌بودن در‌های تمرین، آن‌ها فرصت تماشای عملکرد سرخپوشان را به دست آوردند.

ابتدا بازیکنان در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت ۲۰ دقیقه با حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، وارد زمین چمن شدند و به مدت ۶۵ دقیقه به کار‌های تاکتیکی شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال پرداختند.

در این تمرین، شش ملی‌پوش و سرمربی غایب بودند. وحدت حنانوف گئورگی گولسیانی، اوستون ارونوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند و همچنین اوسمار ویرا حضور نداشتند. سرمربی پرسپولیس روز چهارشنبه هفته جاری وارد تهران می‌شود و در تمرینات تیم حضور خواهد داشت.

تمرین در فضایی شاداب و پر طراوات انجام شد و بازیکنان با روحیه‌ای بالا در این جلسه تمرینی شرکت داشتند و البته دانیال اسماعیلی‌فر و سعید صادقی با هماهنگی باشگاه در این تمرین شرکت نکردند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی
  • در اولین تمرین سال پرسپولیس چه گذشت؟
  • روایت خدابنده‌لو از رد پیشنهاد استقلال
  • اوسمار روی اسم این یاغی پرسپولیسی خط کشید
  • واکنش قاضی شهریاری به ماجرای انتشار عکس بازیگر زن در اینستاگرام: پست دروغ زدید، متاسفم | رفتار بد کردید!