Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- گل محمدی بعد از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان که با قهرمانی سرخ‌ها توام بود، خیلی زود جلسه‌ای در دفتر باشگاه بهمراه افشین پیروانی به عنوان سرپرست و مسوول نقل و انتقالاتی این باشگاه با مهدی رسول پناه برگزار کرد.
به گزارش آریا، برخلاف اینکه گفته می‌شود تا پیش از پایان لیگ برتر و دیدارهای جام حذفی، سرمربی سرخ‌ها برنامه‌ای برای نقل و انتقالات نخواهد داشت، او اتفاقا خیلی روی برنامه‌هایش و اجرای آنها مصر است و خواهان این است که خیلی زود با بازیکنان مدنظر به توافق دست یافته و آماده سازی تیمش برای لیگ قهرمانان را در پیش گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیست اولیه یحیی گل محمدی با حضور هفت بازیکن اصلی و مدنظر نیز به مدیریت باشگاه ارائه شده و البته این لیست شاید با تغییراتی در صورت جدایی چند ستاره تیم دچار تغییراتی شود. برخی بازیکنان کنونی پرسپولیس با پیشنهاداتی از لیگ‌های خارج از ایران مواجه شده‌اند یا حداقل اینکه امیدوار به دستیابی به این پیشنهادات هستند که در صورت تحقق این موضوع، یحیی باید به دنبال جانشینی برای آنها نیز باشد.
مهمترین بازیکنانی که احتمال جدایی آنها می‌رود، حسین کنعانی زادگان و محمد نادری در خط دفاعی، مهدی ترابی،بشار رسن، احمد نوراللهی در خط میانی و علی علیپور در خط حمله پرسپولیس است. نفراتی که هر کدام تاثیر زیادی در تغییر استراتژی سرخ‌ها و یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات خواهند داشت.
با این حال نادری که شخصا تمایل به ادامه همکاری با پرسپولیس دارد و همه چیز در گرو مذاکره باشگاه با طرف بلژیکی برای دریافت رضایتنامه قطعی این بازیکن قرار دارد. در صورتی که یحیی روی حضور این بازیکن نظر قطعی داشته باشد، مذاکره برای دریافت رضایتنامه قطعی او صورت خواهد گرفت. البته کنعانی زادگان نیز مدعی شده علیرغم دریافت پیشنهاد مناسب مالی از ترکیه، قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد و نمی‌خواهد بار دیگر با تصمیمی نسنجیده با موضع هواداران این تیم مواجه شود. پرسپولیس البته توانسته با پرداخت بخشی از مطالبات بشار رسن، این هافبک عراقی را پیش از دیدار با ذوب آهن کمی آرام کند و تلاش برای رضایت کامل او و اقدام برای تمدید قرارداد ادامه دارد.
در نهایت گیر اصلی برای یحیی گل محمدی روی سه بازیکن فاز تهاجمی تیمش خواهد بود که می‌توانند در صورت جدایی کل استراتژی تیم را تغییر دهند. احمد نوراللهی، مهدی ترابی وعلی علیپور سه بازیکنی هستند که بیش از هر زمان دیگری در مسیر جدایی از این باشگاه و دستیابی به هدف حضور در فوتبال اروپا قرار دارند و شاید در صورت جدایی برنامه یحیی برای نقل و انتقالات کاملا تغییر کند. هرچند در لیست یحیی گل محمدی نام دو هافبک دفاعی قابل توجه دیده می‌شود که به نظر می‌رسد برای جدایی احتمالی ربیع خواه و نوراللهی این تدبیر دیده شده است.
- مهدی رسول پناه که به صورت ویدیویی با مجریان برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش گفتگو می کرد، ابتدا در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌های شکایت از باشگاه پرسپولیس در فیفا به خصوص پرونده برانکو ایوانکوویچ، اظهار داشت: برانکو یکی از مربیان بزرگ پرسپولیس بوده و از حمات ایشان تشکر می‌کنیم. برانکو به خاطر پرداخت نشدن مطالبات‌ به فیفا شکایت کرده‌ است و ما محکوم  به پرداخت شده‌ایم. ما 4 پرونده شکایت به نام‌های برانکو، ایگور، زلاتکو و مارکو را داریم. طلب برانکو یک میلیون و 50 هزار یورو به اضافه 5 درصد سالیانه است که به پرداخت آن محکوم شدیم. طلب زلاتکو 250 هزار یورو به اضافه 5 درصد دیرکرد سالیانه، ایگور 162 هزار به اضافه 5 درصد دیرکرد سالیانه و طلب مارکو نیز 120 هزار یورو است. ما مطالباتی در حدود 430 هزار یورو در فیفا داشتیم که ما پرونده زلاتکو و ایگور را از این طریق پرداخت کردیم. این مسئله روند خاصی دارد و فیفا نیز امروز آن را تأیید کرد. طلب نیلسون و گابریل را از این طریق پرداخت کردیم و زمان‌بر بود. از طرفی، چون در فیفا پولی نداشتیم، از طریق انتقال علیرضا بیرانوند به آنتروپ بلژیک مبلغ 515 هزار دلار چهارشنبه به حساب باشگاه پرسپولیس نشست و بعدازظهر همان روز نیز سریعا انتقال پول به حساب برانکو در عمان را شروع کردیم. ما نیز جداگانه 230 هزار یورو روز سه‌شنبه پرداخت کردیم. در مجموع 850 هزار یورو درباره برانکو و دستیارانش را در حدود 60 درصد پرداخت کردیم.
رسول پناه تصریح کرد: ما از طریق کشور عمان پول برانکو را دادیم که برخی از این مبالغ شنبه به حساب او نشسته و مابقی نیز حتما فردا به حساب او می‌نشیند. حسابداری فیفا نیز آن را تأیید کرده است.  با توجه به حرف و حدیث‌های بوجود آمده در صفحات مجازی، متن نامه فیفا را می‌خوانم که اشاره می‌کند نامه‌ای در 5 آگوست از سوی بدهکار یعنی پرسپولیس واصل شد و همچنین دریافت دوم آگوست یعنی نماینده برانکو را تأیید می‌کنیم. در مکاتبات متوجه شده‌ایم که بدهکار به ما اطلاع داده است که در ظاهر در پرداخت‌های مکرر سعی در اجرای تعهداتش مطابق با رأی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان اقدام کرده است. از طرف دیگر از مکاتبات طلبکار متوجه شده‌ایم که دریافت مبلغ کل یعنی 77388 هزار ریال عمان یعنی 137 هزار یورو به تایید ایشان رسیده است اما اختلاف طرفین حل نشده است، چرا که رقم کلی را پوشش نمی‌دهد. ما روند کمیته انضباطی را برای طلبکار ادامه می‌دهیم و از طلبکار درخواست می‌کنیم فیفا را در جریان پرداختی‌ها قرار دهد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا با پرداخت این مبلغ، پرسپولیس در خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات قرار نمی‌گیرد، گفت: نمی‌توانیم بگوییم صد درصد این اتفاق نمی‌افتد اما حسن نیت‌مان را به فیفا و برانکو نشان دادیم که می‌خواهیم پولش را پرداخت کنیم. باشگاه پرسپولیس به غیر از پرداختی به برانکو، مشکلات دیگری دارد. روز گذشته پول خارجی‌ها را پرداخت کردیم. بحث تقویت تیم را داریم و بودجه‌ای نیز برای جذب بازیکنان جدید اختصاص دادیم و طبیعی بود که پرداخت کامل پول برانکو به ما فشار زیادی وارد می‌کرد. در چند روز آینده با تأمین منابع پول برانکو را پرداخت خواهیم کرد.
مهدی رسول‌ پناه در مورد اینکه آیا یحیی گل‌ محمدی لیست خروج تیمش را داده است یا نه، تصریح کرد: هنوز لیست خروج را نداده‌اند و منتظر نظر سرمربی و سرپرست تیم هستیم.
سرپرست پرسپولیس در خصوص اینکه آیا از یحیی گل‌ محمدی حمایت می‌کند یا نه، یادآور شد: صد درصد از او حمایت می‌کنیم. گل‌ محمدی مربی با اخلاق و فنی در این کشور است. افتخار می‌کنیم که گل‌ محمدی از خانواده پرسپولیس توانست این تیم را به قهرمانی برسد و همه جوره او را حمایت می‌کنیم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با وضعیت تمدید قرارداد بشار رسن، هافبک عراقی سرخ‌پوشان گفت: بشار یکی از بازیکنان با اخلاق پرسپولیس است. متأسفانه در دوره مدیریت قبلی دچار بدعهدی و بی‌مهری شد و مطالباتش را دیر پرداخت کردند و آنچه در شأن و حق او بوده، برخورد نشد. اولین کاری که کردیم مطالبات ایشان را به 99 درصد رساندیم و سعی می‌کنیم با او همکاری کنیم و قطعا این اتفاق می‌افتد.
مهدی رسول پناه در واکنش به درخواست باشگاه پرسپولیس از بشار رسن برای پایین آوردن مبلغ قراردادش گفت: چنین مسئله‌ای وجود ندارد. شایعاتی است که در فضای مجازی ایجاد شده است و نه ما چنین پیشنهادی داده‌ایم نه او.
وی در خصوص ادامه همکاری کریم باقری با پرسپولیس خاطرنشان کرد: باقری یکی از مربیان با ارزش و با اخلاق پرسپولیس است و اجازه نمی‌دهیم به تیم ملی برود. در این زمینه هیئت مدیره نظرش را خواهد داد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص برنامه‌های باشگاه برای حضور سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: بیشتر تمرکز ما روی قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است. با برنامه‌ریزی صحیح دنبال تقویت تیم هستیم. ما در اوج قهرمانی قرار داریم اما مهمترین دغدغه ما تقویت پرسپولیس است. ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر برگزار می‌شود و AFC از 4 تیم ایرانی خواسته است که در یکی از هتل‌های قطر اسکان پیدا کنند.
مهدی رسول‌پناه در واکنش به درخواست او از سیدجلال حسینی برای بالا بردن جام قهرمانی گفت: حسینی به من محبت دارد و لازم است از او تشکر کنم. ایشان به رسم ادب گفت که باید من جام را بدهم. این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم.
وی در پایان یادآور شد:
باید از بازیکن عزیزمان یعنی علیرضا بیرانوند تشکر کنیم و ما پیراهن و مدال قهرمانی تیم را برای او کنار گذاشته‌ایم و برایش ارسال می‌کنیم. باید یادی از جعفر کاشانی، هادی نوروزی و مهرداد اولادی کنیم که جای‌شان در جشن قهرمانی خالی بود. تشکر ویژه از افشین پیروانی، سرپرست تیم و یحیی گل‌ محمدی، سرمربی تیم و کادر مربیان و بازیکنان داشته باشم. از دست اندارکاران و کارمندان باشگاه برای قهرمانی پرسپولیس زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گل محمدی مطالبات برانکو بشار باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات مهدی رسول پناه یحیی گل محمدی لیگ قهرمانان پرداخت کردیم هزار یورو بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟

یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس در آستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد.

امروز خبری مبنی بر توافق باشگاه تراکتور با یحیی گل‌محمدی منتشر شد و گویا این مربی پرافتخار درآستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد. یحیی بعد از کلی حاشیه و اتفاقات عجیب و غریب در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد، در این مدت به پیشنهاداتش جواب رد داد و منتظر فرصتی بود تا با یک تیم خوب و پرهوادار به فوتبال برگردد. یحیی در این مدت با فولادی‌ها به توافق نرسید و در چند مرحله هم پیشنهاد تیم ملی امید را رد کرد.

بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، این تیم با محمد نصرتی کارش را ادامه می‌دهد و هواداران در انتظار معرفی سرمربی جدید تیمشان هستند. گل‌محمدی چند روز قبل با مدیران و مالک تراکتور مذاکراتی را انجام داد ولی توافق صورت نگرفت. بزرگترین مشکل بین طرفین در دور اول مذاکرات مربوط به مسائل مالی و البته بودجه تیم در نقل و انتقالات بود که خیلی برای گل‌محمدی راضی کننده نبود.

بعد از اینکه باشگاه تراکتور با یحیی در ابتدا به توافق نرسید، سراغ گزینه‌های خارجی رفت ولی شواهد نشان می‌دهد حضور مربی خارجی در تبریز منتفی است. از همین رو مدیران تراکتور دوباره به سراغ گل‌محمدی رفتند که جدی‌ترین گزینه ایرانی هدایت این تیم بود. مالک تراکتور پیشنهاد اولیه خود را بیشتر کرد و البته قول‌های مهمی هم به یحیی داد. فعالیت مستقیم یحیی در نقل و انتقالات، اختصاص دادن بودجه کافی برای جذب نفرات مدنظر گل‌محمدی و حضور چند ستاره، قول‌هایی بود که از طرف تراکتوری‌ها به یحیی داده شد و مورد موافقت سرمربی سابق پرسپولیس قرار گرفت.

در صورت انتخاب یحیی به عنوان سرمربی جدید تراکتور، او باید در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل استقلال قرار بگیرد. اگر یحیی از استقلال امتیاز بگیرد، کمک بزرگی به تیم سابقش خواهد کرد که بسیار جالب توجه خواهد بود. گفتنی است طی ۴۸ ساعت آینده تکلیف گل‌محمدی برای حضور در تراکتور مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

tags # یحیی گل‌محمدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • اوسمار ویرا: هیچوقت فکر نمی‌کردم تیمی از ایران من را بخواهد؛ با نظر مستقیم گل‌محمدی به پرسپولیس آمدم / فیلم
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان