Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو فرد حاضر در لیگ برتر ایرلند متهم به پخش مواد مخدر شده اند.

کوین کوئین، یک بازیکن 31 ساله ایرلندی و اندرو نونان، یک سرمربی 41 ساله شاغل در لیگ برتر ایرلند، به قاچاق هروئین به ارزش 3 میلیون یورو بازداشت شده اند.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایندیپندنت، روز چهارشنبه، کوین کوئین و اندرو نونان به دلیل قاچاق مواد مخدر به ارزش 3 میلیون یورو بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا (یکشنبه) این دو نفر باید در دادگاه برای پاسخگویی به اتهامات خود حاضر باشند. روز چهارشنبه این دو نفر در حال پخش هروئین در یک مرکز تجاری در ایرلند توسط پلیس این کشور دستگیر شدند. کوین کوئین سابقه بازی در تیم های شفیلد یونایتد و کورک سیتی را دارد و اخیرا در تیم بلوبل یونایتد بازی می کرده است. اندرو نونان نیز سرمربی باشگاه بولبل یونایتد است و روز چهارشنبه در کنار کوین کوئین به دلیل حمل 22 کیلوگرم هروئین به ارزش 3 میلیون یورو توسط پلیس ایرلند بازداشت شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخباری مبنی بر ورود کالای قاچاق به شهرستان بروجن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کشف ۴۸۲ مورد تخلف صنفی در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی بروجن افزود: با تلاش و پیگیری مامورین ضمن هماهنگی قضایی و اجرای طرح ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی شهرستان، از یک دستگاه خودرو سمند در عملیات موفق پلیسی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق کشف شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو مقادیر قابل توجهی کالای خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۳ میلیارد ریال کشف و ضبط شد و یک نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا ریخت، سکه عقب نشست
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی