Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در آخرین اظهارات خود در خصوص طلب برانکو ایوانکوویچ اعلام کرده است 60 درصد طلب این مربی کروات را پرداخته‌اند.

دارو بوشیچ، وکیل سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با رد این اظهارات به خبرنگار تسنیم گفت: فردا به محض بازگشایی بانک‌ها در عمان، دو چک از باشگاه پرسپولیس داریم که قرار است آنها را به حساب بخوابانیم که آن هم 10 درصد از کل طلب برانکو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این دو چک پاس شود مجموع پرداختی‌های باشگاه به برانکو تنها 25 درصد می‌شود.

وی افزود: اینکه باشگاه گفته 60 درصد از طلب برانکو را پرداخت کرده، دروغی بیش نیست. مشکل باشگاه پرسپولیس زمانی شروع می‌شود که مجازات فیفا عملی شود.

104 / 351 برانکو ایوانکوویچ برانکو پرسپولیس مهدی رسول پناه وکیل برانکو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ برانکو پرسپولیس مهدی رسول پناه وکیل برانکو طلب برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود

قرارداد امضا و مراحل تشریفات واگذاری سهام سرخابی‌ها امروز انجام و طی آن ۱۰ درصد ارزش سهام پرسپولیس شامل ۳۲۰ میلیارد تومان و ۱۰ درصد استقلال شامل ۲۸۰ میلیارد تومان به حساب شرکت سپرده‌گذاری واریز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 85 درصد از سهام سرخابی‌ها روز گذشته(دوشنبه) به قیمت هر سهم استقلال 3 هزار و 46 ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس سه هزار و 580 ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود 3 هزار و 200 میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس 6 بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

در این راستا امروز باید قرارداد امضا و مراحل تشریفات طی شود و بر این اساس، 10 درصد ارزش سهام حدود 320 میلیارد تومان برای باشگاه پرسپولیس و 280 میلیارد تومان برای باشگاه استقلال به حساب شرکت سپرده‌گذاری واریز شود.

همچنین با توجه به اینکه 10 درصد این معامله باید به‌صورت نقدی و 90 درصد دیگر به‌صورت اقساطی انجام شود، بخش نقدی قطعی شده و بخش اقساطی بر اساس بازه‌های 6 ماهه توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: مشکل یحیی به کمک خودش حل می‌شود؛ مخالفت بازیکنان؟ این هم مثل کلینزمن دروغ است
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • آغاز مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد
  • مزایده رسمی سرخابی‌ها در فرابورس آغاز شد
  • مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد
  • آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
  • صدای پای علی دایی در پرسپولیس | شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!