Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@22:38:40 GMT

توزیع ۹۸۰۰ پرس غذا بین نیازمندان در ورامین

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۰۱۰۱

توزیع ۹۸۰۰ پرس غذا بین نیازمندان در ورامین

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سلمان آقایی‌رنجبر، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ورامین اظهار کرد: عید سعید غدیرخم یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان است که یکی از سنت‌های حسنه در این عید طبق روایات، سنت غذا دادن به افراد یا همان اطعام مؤمن است.

وی افزود: با مشارکت هیئت و بسیجیان مهدیه ورامین، مرکز نیکوکاری شهید ثامنی‌راد و مجمع خیرین حضرت خدیجه (س)، ۹ هزار و ۸۰۰ پرس غذا بین محرومان، نیازمندان و مددجویان درب منازل آنان توزیع شد؛ در راستای همایش ایران همدلی به نیت عید غدیر خم و کمک به نیازمندان این کمک‌ها صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آقایی‌رنجبر گفت: در ماه‌های محرم و صفر در راستای طرح اطعام حسینی از همه مراکز و هیئت‌های مذهبی تقاضا داریم در بحث پخت غذا و توزیع آن بین نیازمندان، امسال یک سعی و تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه هیئات مذهبی شرایط خاص خود را پیدا کرده، امیدواریم در رابطه با توزیع غذا بین نیازمندان واقعی هم همکاری لازم را با کمته امداد و مراکز نیکوکاری داشته باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس توزیع غذای گرم کمیته امداد امام خمینی ورامین طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۷.۹۹ ثانیه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری،سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088106

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه