Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، هدف از تدوین این شیوه نامه ارزشگذاری برای قشر ورزشی و مدال آوران المپیکی و قهرمانان آسیا و جهان است.

بر این اساس آیین نامه‌ای برای حمایت از ورزشکاران شهر تدوین می‌شود که در صورت تصویب از امسال این شیوه نامه اجرا خواهد شد.
همچنین در جلسه دیگری که روز پنجشنبه در شورای شهر تبریز و در حاشیه این جلسه برگزار شد، آخرین اقدامات شهرداری تبریز در زمینه گسترش و فرهنگسازی دوچرخه سواری در تبریز بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه مذکور که با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی، عمران، حمل و نقل و ترافیک، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، معاونت عمرانی و نماینده استانداری و سایر مدیران شهری برگزار شد مقرر شد زیرساخت‌های لازم برای استفاده از دوچرخه به عنوان حمل ونقل ترکیبی ایجاد شود.

همچنین مقرر شد دو منطقه پرواز و ابوریحان که مصوبه ترافیک داشتند و معاونت ترافیکی گزارش آن‌ها را ارائه کرد، براساس مصوبات و مطالعات انجام شده طرح ترافیک آن‌ها اجرا شود و در خصوص ایجاد طرح ترافیکی برای مرکز شهر برای دوچرخه و کاهش ورود ماشین به مرکز شهر نیز پیشنهاداتی ارائه شد تا با اجرای آن ارزش محدوده مرکزی شهر افزایش یابد.

با تصویب اعضا مقرر شد جلسات همفکری و بررسی ادامه یابد و ایجاد سازوکار‌های جدید برای گسترش استفاده از دوچرخه به عنوان حمل ونقل پاک در دستور کار قرارگیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران ایرانی قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت‌شهری قزوین پاسخگوی آب‌گرفتگی شهرک دانش باشد

نایب‌رئیس شورای شهر قزوین گفت: آب‌گرفتگی شدید زیر پل شهرک دانش در اثر بارندگی که میزان آن هم زیاد نبود، موجب شرمساری مدیریت‌ شهری قزوین شد.

محسن حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با بیان اینکه شهرداری قزوین باید پاسخگوی ایجاد آب‌گرفتگی زیر پل شهرک دانش باشد، اظهار کرد: در اثر بارندگی که میزان آن هم زیاد نبود، شاهد آب‌گرفتگی شدید در زیر پل شهرک دانش بودیم که موجب گلایه و نارضایتی شهروندان محترم این ناحیه و شرمساری مدیریت شهری شد.

وی اضافه کرد: شهرداری قزوین باید نسبت به این موضوع پاسخگو باشد که با توجه به تجهیزات خریداری شده در سازمان پسماند، تذکرات مکرر درباره لایروبی به موقع انهار و حضور مؤثر و تمام‌وقت نیروها در مواقع بحرانی چرا باید این آب‌گرفتگی ایجاد شود و دلیل آنچه بوده است؟

نایب‌رئیس شورای شهر قزوین تصریح کرد: از همین‌رو ارائه گزارش و پیگیری کامل این موضوع از سوی مدیریت شهری به شورای اسلامی شهر قزوین مورد مطالبه اعضای شورای شهر قزوین است.

کد خبر 739684

دیگر خبرها

  • حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت مدیریت شهری نقده قرار دارد
  • غم‌نامه شترهای سرگردان در هرمزگان/ فعالین اجتماعی پای کار حل مسئله
  • بازدید سرزده استاندار از طرح های شهری تبریز
  • گلایه ساکنان محله عباسی تبریز از وضعیت نامناسب جوی فاضلاب + فیلم و تصاویر
  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • انجام پایان‌نامه‌های ارزان‌قیمت و مشکلات دانشجویان
  • ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های البرز
  • مدیریت‌شهری قزوین پاسخگوی آب‌گرفتگی شهرک دانش باشد
  • ابلاغ آئین‌نامه جدید اسقاط و سن فرسودگی خودروها/ افزایش ارزش اسقاط خودروهای فرسوده