Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:17:08 GMT

نخست وزیر لبنان خواستار برگزاری «انتخابات زودهنگام» شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۰۱۳۷

نخست وزیر لبنان خواستار برگزاری «انتخابات زودهنگام» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «حسان دیاب»، نخست وزیر لبنان اعلام کرده است که برای خروج از بحران کنونی چاره‌ای جز برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام نیست.

در حال تکمیل...

کد خبر 4993704.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: حسان دیاب لبنان اعتراضات لبنان انفجار بیروت انتخابات زودهنگام ایالات متحده آمریکا لبنان رژیم صهیونیستی عراق انفجار بیروت ویروس کرونا دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران روسیه فلسطین حزب الله لبنان امارات متحده عربی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

حامد شایان دوشنبه شب در جلسه انتخابات شهرستان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات سالم و پیگیری چهار مولفه مهم انتخابات که مقام معظم رهبری برآن تاکید فرمودند، افزود: صندوق‌های سیار اخذ رای ویژه مسیر‌های خاص برای سهولت در امر رای ریزی و ادای فریضه دینی و سیاسی مردم در روز ۲۱ اردیبهشت ماه آماده انتقال است.

وی اظهار کرد: در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی ۱۳۲ شعبه سیار اخذ رای در کنار صندوق‌های ثابت در شهرستان تهران آماده ثبت شکوهی دیگر است.

شایان ادامه داد: تلاش برای مشارکت حداکثری و همچنین میزبان خوب بودن در روز رای گیری بسیار مهم است که همه توان خود را برای برگزاری مطلوب آن بکار گرفته‌ایم.

وی با تقدیر از همراهی نیرو‌های امنیتی انتظامی و بازرسین انتخابات گفت: با حمایت و همراهی نیرو‌های امنیتی انتظامی بویژه بازرسین و سربازرسین انتخاباتی خوبی را در سایه امنیت خواهیم داشت، در کنار این امنیت نیز حضور باشکوه و اقتدار مشارکت نیز دارای اهمیت است که در این رقابت سیاسی سالم محقق خواهد شد.

شایان همچنین با ابراز خرسندی در زمینه اقدامات مثبت صورت گرفته توسط دستگاه‌ها در برگزاری دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری افزود: به جهت برگزاری تمام مکانیزه انتخابات در دور دوم، لزوم ارتباط پایدار شعب اخذ رای بر بستر شبکه فیبر نوری مورد تاکید و ضروری است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برگزاری انتخابات اسفندماه سال گذشته، تسریع در شناسایی و رفع موانع و نیز ساماندهی هر چه بهتر دکل‌های مخابراتی در جهت پوشش دهی مناسب خدمات به شعب اخذ رای را خواستار شد.

۳۲ کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس برای کسب ۱۶ کرسی بهارستان رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • پیش‌بینی نخست‌وزیر مجارستان: جنگ اوکراین می‌تواند تا پایان ۲۰۲۵ پایان یابد
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • برنامه ریزی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در ملایر
  • اسپانیا: نگران گسترش جنگ غزه به لبنان هستیم
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • وزرای امور خارجه ایران و فنلاند خواستار ارتقاء روابط دو کشور شدند
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت
  • هزاران صهیونیست بازهم خواستار استعفای نتانیاهو شدند