Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده‌های شکایت از این باشگاه در فیفا به خصوص پرونده برانکو ایوانکوویچ، اظهار کرد: برانکو یکی از مربیان بزرگ پرسپولیس بوده و از زحمات این مربی تشکر می‌کنیم. برانکو به علت پرداخت نشدن مطالبات به فیفا شکایت کرده است و ما محکوم  به پرداخت شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ۴ پرونده شکایت به نام‌های برانکو، ایگور، زلاتکو و مارکو داریم. طلب برانکو یک میلیون و ۵۰ هزار یورو به اضافه ۵ درصد سالیانه است که به پرداخت آن محکوم شدیم. طلب زلاتکو ۲۵۰ هزار یورو به اضافه ۵ درصد دیرکرد سالیانه، ایگور ۱۶۲ هزار به اضافه ۵ درصد دیرکرد سالیانه و طلب مارکو نیز ۱۲۰ هزار یورو است.

او ادامه داد: ما مطالباتی در حدود ۴۳۰ هزار یورو در فیفا داشتیم که  طلب زلاتکو و ایگور را از این طریق پرداخت کردیم. این مسئله روند خاصی دارد و فیفا نیز امروز آن را تأیید کرد. طلب نیلسون و گابریل را از این طریق پرداخت کردیم و زمان‌بر بود. از طرفی، چون در فیفا پولی نداشتیم، از طریق انتقال علیرضا بیرانوند به آنتورپ بلژیک مبلغ ۵۱۵ هزار دلار چهارشنبه به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شد و بعدازظهر همان روز خیلی سریع انتقال پول به حساب برانکو در عمان را شروع کردیم. همچنین جداگانه ۲۳۰ هزار یورو روز سه‌شنبه پرداخت کردیم. در مجموع ٨٥٠ هزار يورو معادل ٦٠ درصد به برانكو و دستيارانش پرداخت كرديم.

مابقی پول برانکو را فردا به حسابش واریز می کنیم 

رسول پناه گفت: پول برانکو را از طریق بانک عمان دادیم که بخشى از مبالغ را شنبه به حساب او واریز کردیم و مابقى را هم فردا به حسابش مى ریزیم. همچنین حسابدارى فیفا این موضوع را تایید کرده است. در متن نامه فیفا نوشته شده است که نامه اى در ٥ آگوست از سوى بدهکار (باشگاه پرسپولیس) واصل شد و همچنین نامه دوم از سوى پرسپولیس هم تایید مى کنیم. فیفا اعلام کرده که متوجه شده که ما به عنوان بدهکار برای انجام تعهدات مالى مطابق با راى کمیته تعیین وضعیت اقدام کردیم. همچنین این نهاد اجرایى اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس مبلغ ١٣٧ هزار یورو به برانکو داده که به تایید این مربى رسیده است، اما اختلاف طرفین حل نشده، چرا که همه مبلغ بدهى پرداخت نشده است.

صددرصد خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی رفع نشده است 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه با پرداخت این مبلغ، پرسپولیس در خطر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات قرار نمی‌گیرد، گفت: نمی‌توانیم بگوییم صد درصد این اتفاق نمی‌افتد، اما حسن نیت‌مان را به فیفا و برانکو نشان دادیم که می‌خواهیم پولش را پرداخت کنیم. باشگاه پرسپولیس به غیر از پرداختی به برانکو، مشکلات دیگری دارد. روز گذشته پول خارجی‌ها را پرداخت کردیم. بحث تقویت تیم را داریم و بودجه‌ای نیز برای جذب بازیکنان جدید اختصاص دادیم و طبیعی بود که پرداخت کامل پول برانکو به ما فشار زیادی وارد می‌کرد. در چند روز آینده با تأمین منابع، پول برانکو را پرداخت خواهیم کرد.

رسول‌پناه درباره اینکه آیا یحیی گل‌محمدی لیست خروج تیمش را داده است یا نه، بیان کرد: هنوز لیست خروج را نداده‌اند و منتظر نظر سرمربی و سرپرست تیم هستیم.

او درباره اینکه از گل‌محمدی حمایت می‌کند یا نه! گفت: صد درصد از او حمایت می‌کنیم. گل‌محمدی مربی با اخلاق و فنی در این کشور است. افتخار می‌کنیم که گل‌محمدی از خانواده پرسپولیس توانست این تیم را به قهرمانی برسد و همه جوره او را حمایت می‌کنیم.

مطالبات بشار رسن را به ۹۹ درصد رساندیم 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ارتباط با وضعیت تمدید قرارداد بشار رسن، هافبک عراقی سرخ‌پوشان گفت: بشار یکی از بازیکنان با اخلاق پرسپولیس است. متأسفانه در دوره مدیریت قبلی دچار بدعهدی و بی‌مهری شد و مطالباتش را دیر پرداخت کردند و با او آن طور که در شأن و حق او بوده، برخورد نشد. اولین کاری که کردیم مطالبات این بازیکن را به ۹۹ درصد رساندیم و سعی می‌کنیم با او همکاری کنیم.

رسول‌پناه درباره درخواست باشگاه پرسپولیس از رسن برای پایین آوردن مبلغ قراردادش گفت: چنین مسئله‌ای وجود ندارد. شایعاتی است که در فضای مجازی ایجاد شده است و  ما به این بازیکن چنین پیشنهادی نداده ایم.

 

اجازه نمی دهیم باقری  به تیم ملی برود 

او درباره ادامه همکاری کریم باقری با پرسپولیس بیان کرد: باقری یکی از مربیان با ارزش و با اخلاق پرسپولیس است و اجازه نمی‌دهیم به تیم ملی برود. در این زمینه هیئت مدیره نظرش را خواهد داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره برنامه‌های باشگاه برای حضور سرخ‌پوشان  پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: به هر حال بیشتر تمرکز ما روی قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا است. با برنامه‌ریزی صحیح دنبال تقویت تیم هستیم. ما در اوج قهرمانی قرار داریم، اما مهمترین دغدغه ما تقویت پرسپولیس است. ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر برگزار می‌شود و AFC از ۴ تیم ایرانی خواسته است که در یکی از هتل‌های قطر اسکان پیدا کنند.

رسول‌پناه درباره درخواست او از سیدجلال حسینی برای بالا بردن جام قهرمانی گفت: حسینی به من محبت دارد و لازم است از او تشکر کنم. او به رسم ادب گفت که باید من جام را بدهم و  این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم.

او در پایان گفت: ما از علیرضا بیرانوند بازیکن عزیزمان تشکر می‌کنیم و پیراهن و مدال قهرمانی تیم را برای او کنار گذاشته‌ایم و برایش ارسال می‌کنیم. علاوه بر این باید یادی از جعفر کاشانی، هادی نوروزی و مهرداد اولادی کنیم که جایشان در جشن قهرمانی خالی بود. از افشین پیروانی، سرپرست تیم و یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم و کادر مربیان و بازیکنان و دست اندرکاران و کارمندان باشگاه که برای قهرمانی پرسپولیس زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس صفر - ذوب آهن یک/ یحیی باخت و جام گرفت

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس مهدی رسول پناه برانکو ایوانکوویچ سرپرست باشگاه پرسپولیس پرداخت کردیم پول برانکو هزار یورو رسول پناه گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!

آفتاب‌‌نیوز :

تراکتور تبریز به رغم جذب ستاره‌های نام‌دار و اسم و رسم‌دار نتوانست با سرمربی اسپانیایی خود انتظارات را برآورده کند.

مالک و مدیران باشگاه تراکتور پس از شکست سنگین ۴ بریک خانگی برابر ذوب آهن اصفهان، تصمیم خود برای قطع همکاری با پاکو خمس گرفتند. طرفین در نهایت بر سرفسخ قرارداد توافقی به توافق رسیدند تا داستان پاکو خمس اسپانیایی با تراکتور تبریز به رغم داشتن قرارداد سه ساله به پایان برسد.

پس از فسخ قرارداد سرمربی اسپانیایی با تراکتور، اخبار موثقی مبنی بر مذاکره باشگاه تبریزی با یحیی گل‌محمدی در رسانه‌ها منتشر شد. گل‌محمدی شاید بدش نمی‌آمد به تبریز برود، اما این قضیه منتفی شد و به سرانجامی نرسید، در صورتی که اگراو به تبریز می‌رفت، بدترین خبر ممکن برای سیامک نعمتی بود!

لطفا تعجب نکنید! سیامک نعمتی بعد از دو فصل پرفراز و نشیب، در پایان فصل گذشته بالاخره قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و از این تیم جدا شد. او بعد از سال‌ها حضور در این باشگاه و کسب ۱۲ جام، درحالی که دیگر در فهرست یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس، جایی نداشت از این تیم جدا شد.

جدایی سیامک از پرسپولیس که به خواست یحیی انجام شد، واکنش سعید نعمتی، برادر سیامک را به همراه داشت. او در یک استوری تندوتیز به یحیی تاخت و به این مربی اتهام زد که، چون سیامک از نسل بازیکنان برانکو است جایی در برنامه‌های یحیی ندارد! برادر سیامک نعمتی گل‌محمدی را متهم به مخالفت با بازیکنان برانکو کرد و نوشت: من بهت تبریک می‌گم، چون تو هرجا بری بازی کنی به تیم ملی دعوت میشی. مهم اینه همه میدونن تو کی بودی و چیکار کردی. رو سیاهیش میمونه واسه یحیا جون لجبازه و اولین بارش نیست از این کارا می‌کنه و با بزرگترای تیمش لج می‌کنه، چون شما از نسل برانکو هستید و مردم اینو خوب میدونن که تو واسه پول نرفتی، چون عاشقی. زنده باد پرسپولیس کبیر (سیا برمی‌گرده).

همچنین همسر سیامک نعمتی هم به سرمربی سابق پرسپولیس طعنه زد. او تنها چند کلمه در استوری‌اش نوشت و هیچ نامی از یحیی به میان نیاورد، اما کلمه سنگینی را به کار برد و از واژه‌ای بهره برد که ریشه در باور‌های کهن مردم ایران دارد: «آه کشیدن»! او در استوری‌اش به نوعی آه کشید تا نشان دهد تا چه اندازه آرزومند و مشتاق دیدن وضعیت پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی در بازی‌های پیش رو است ...!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یارانه نقدی فروردین 1403 برای کدام دهک‌ها واریز شد؟ | کی می‌شود این مبلغ را برداشت کرد؟
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها/ واریز یارانه جدید به حساب این افراد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • رسول گرمسیری هم نقره گرفت؛ دومین کابوس ژاپنی