Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@03:57:21 GMT

عامل انفجار بمب صوتی زاهدان دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۰۱۸۲

عامل انفجار بمب صوتی زاهدان دستگیر شد

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور، سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف اطلاعاتی کامل در منطقه، عامل انفجار مواد منفجره صوتی در خیابان صدرا زیبا شهر زاهدان را دستگیر و پیگیری‌های لازم برای دستگیری سایر عوامل دخیل در این اقدام تروریستی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس اعلام کرد: اخبار تکمیلی متعاقباً به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

گفتنی است، بامداد ۱۵ مرداد ماه جاری، در پی انفجار شیء صوتی در مسیر گشت انتظامی در شهرستان زاهدان تعداد ۴ نفر از پرسنل ناجا به طور سطحی آسیب دیده و به یک دستگاه خودرو خسارت وارد شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس سربازان گمنام امام زمان انفجار صوتی زاهدان بمب صوتی طرح ترافیک 99 سها رضانژاد انفجار بیروت عید غدیر آمونیوم نیترات پوکر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد

فرمانده انتظامی بروجرد لرستان گفت: عامل ساخت پیام های جعلی و هتک حرمت افراد در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ مهدی مهدوی کیا روز دوشنبه اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد صفحه ای در اینستاگرام اقدام به انتشار پیام های جعلی و هتک حرمت آنها کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان بروجرد قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با توجه‌ به اظهارات شاکیان و مستندات جمع آوری شده، با استفاده از اقدامات فنی هویت فرد مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی کیا ادامه داد: متهم با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری ۲ عامل تیراندازی به اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی اله قاسمی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پلیس امنیت عمومی این شهرستان با رصدهای اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی ۲ عامل تیراندازی را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ قاسمی با بیان اینکه متهمان انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کردند، ادامه داد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • عامل تیراندازی مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • عامل ساخت پیام‌های جعلی و هتک حرمت افراد در اینستاگرام دستگیر شد
  • عامل ساخت پیام‌ های جعلی در بروجرد دستگیر شد
  • دادستان اردبیل : عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد
  • عامل تشویش اذهان عمومی در اردبیل شناسایی و دستگیر شد