Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@06:34:29 GMT

هزینه جشن غدیر صرف کمک مومنانه به نیازمندان شد 

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۰۲۰۱

هزینه جشن غدیر صرف کمک مومنانه به نیازمندان شد 

شفیقه شفیعی گفت: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا به مانند سال های گذشته امکان برگزاری جشن در روز عید غدیر نبود بنابراین هزینه برگزاری جشن عید غدیر، صرف کمک مومنانه به نیازمندان شد.

«شفیقه شفیعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ضمن تبریک عید غدیر، گفت: امروز با تاسی به سیره حضرت علی علیه السلام و با توجه به ثواب اطعام نیازمندان در غدیر و همچنین در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه، ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان و ایتام سطح شهر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام جیرفت افزود: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا به مانند سال های گذشته امکان برگزاری جشن در روز عید غدیر نبود بنابراین با همکاری پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام، واحد خواهران ستاد نماز جمعه و پایگاه ام ابیها جیرفت، هزینه برگزاری جشن عید غدیر، صرف کمک مومنانه به نیازمندان شد.

وی ابراز کرد: امروز با پرچم مزین به نام مبارک امام علی علیه السلام و متبرک حرم علوی از چند بیمار عیادت کرده و در بین آنها غذا توزیع کردیم و همچنین برای دلجویی از چند خانواده آسیب دیده از کرونا با آنها دیدار کردیم.

شفیعی اظهار کرد: یکی از برنامه های فرهنگی تبلیغی غدیر، برگزاری مسابقه مجازی نقاشی، کتابخوانی و دلنوشته با محوریت غدیر ویژه کودکان و نوجوانان است که به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

مسئول پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام جیرفت عنوان کرد: همچنین با تولید محتوا، اقدام به تبلیغ غدیر و تبیین جایگاه امامت و ولایت در فضای مجازی کردیم و به همین منظور چندین کلیپ با محتوای غدیر تولید شده و سپس در فضای مجازی منتشر کردیم و علاوه بر این خطبه غدیریه را در گروه مجازی منتشر کردیم.

وی اضافه کرد: ۲ گروه جهادی داریم که از ابتدای شیوع کرونا بچه های این گروه های جهادی برای مشارکت در دوخت ماسک، در کارگاه تولید ماسک دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مشغول فعالیت شده و همچنین در پایگاه های سلامت شهری با مرکز بهداشت همکاری کردند.

شفیعی بیان کرد: تاکنون با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم ۳۰ راس گوسفند قربانی ذبح شده و  گوشت های نذری پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده و علاوه بر این قریب ۱۵۰ سبد غذایی هر یک به ارزش ۲۵۰ هزار تومان تهیه و در بین این خانوارها توزیع شد.

مسئول پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام جیرفت تاکید کرد: شاکله اصلی هیئت رزمندگان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و همان طور که در دوران دفاع مقدس در لبیک به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به جبهه های جنگ رفتند اکنون نیز در لبیک به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در حال خدمت به محرومین و نیازمندان هستند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های هئیت رزمندگان شهرستان تا قبل از شیوع کرونا، خدمت در موکب دارالولایه بود، بانوان خادم این موکب از پیروان عترت هیئت رزمندگان هستند و به مدت ۴ سال است در این موکب در ایام اربعین حسینی در کربلا به زائران خدمت رسانی کردند.

شفیعی ابراز کرد: تامین کمک هزینه جهیزیه زوجین بی بضاعت از دیگر برنامه های این هئیت است و علاوه بر این در ایام کرونایی با مشارکت بچه های گروه های جهادی هیئت، کار تعمیر و بازسازی منزل یک بانوی بی سرپرست انجام شد.

مسئول پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام جیرفت در خاتمه اظهار کرد: از آنجایی که عید غدیر، عید امامت و ولایت است بنابراین تمام تلاش خود را کردیم که به بهترین وجه ممکن و با اجرای برنامه های متنوع به تبلیغ این عید و تبیین جایگاه امامت و ولایت بپردازیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: اطعام غدیر عید غدیر خم عید غدیر غدیر برگزاری جشن کمک مومنانه شیوع کرونا عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی بیان کرد: همانطور که همه علاقمندان به ورزش به ویژه فوتبال می‌دانند، ورزشگاه غدیر به مدت بیش از پنج سال متروکه بود که با تلاش‌های شرکت گروه ملی فولاد خوزستان بار دیگر فعال شد.

وی افزود: علاوه بر حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از باشگاه استقلال آبی‌پوشان ملاثانی، زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز به صورت کاملاً رایگان برای تمرینات در اختیار این تیم قرار داشت.

بنی تمیم گفت: باوجود پیگیری‌ها و تلاش‌های مسؤولان و مدیران ارشد استانی برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند، اما استقلال خوزستان با ممانعت از ورود تیم‌های فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی‌پوشان ملاثانی به ورزشگاه غدیر اهواز، باعث لغو دیدار و لطمه به فوتبال استان شد و این موضوع به صورت جدی مورد پیگیری قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی قرار بود در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود که به دلیل نبود اجازه ورود ۲ تیم به درون ورزشگاه لغو شد.

باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.

پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت در ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.

کد خبر 6086358

دیگر خبرها

  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی