Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@08:15:48 GMT

جان باختن ۶ نفر در یک تصادف در تویسرکان

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۰۲۷۳

جان باختن ۶ نفر در یک تصادف در تویسرکان

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از جان باختن ۶ نفر بر اثر تصادف در محور تویسرکان به کنگاور خبر داد.

رضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از فوت ۶ نفر بر اثر تصادف در محور تویسرکان به کنگاور خبر داد و اظهار کرد: به دنبال تصادف در محور تویسرکان - کنگاور و اطلاع به اپراتور هلال احمر شهرستان، بلافاصله یک تیم تخصصی از پایگاه امداد و نجات جاده ای خیرآباد به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با توجه به فاصله مکان تصادف تا پایگاه (حدود ۵۰ کیلومتر) این تیم در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسید افزود: به دلیل شدت تصادف و قرار گرفتن خودروی پراید زیر کامیون، تیم عملیاتی بلافاصله با دستگاه‌های تخصصی شروع به آزادسازی و رهاسازی مصدومان از داخل خودرو پراید کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان با بیان اینکه پس از یک ساعت و نیم تلاش بی‌وقفه ۶ مصدوم از داخل پراید بیرون کشیده شدند گفت: متاسفانه بر اثر شدت تصادف و صدمات شدید وارده به مصدومان هر ۶ نفر  فوت کرده بودند.

 همه جانباختگان تصادف مرد بودند که دو نفر ۱۰ تا ۱۲ سال داشتند. همچنین گفته شده این تصادف حدود ساعت چهار بعداز ظهر و نزدیک روستای مرادآباد اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/ ۸۹۰۱۰

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف جان باختن هلال احمر تویسرکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط سواری سمند به دره در محور چالدران _ خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:ساعت ۱۰:۴۷ دقیقه روز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور چالدران به خوی، سواری سمند از جاده منحرف و به دره سقوط کرد.

وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات قره چی بلاغی چالدران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی گفت:این حادثه چهار مصدوم داشت که بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و انتقال از دره به سطح، به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • جان باختن یک نفر در اثر تصادف در محور مهاباد به سردشت
  • سقوط سواری سمند به دره در محور چالدران _ خوی
  • حادثه رانندگی در در محور مرگنلر _ ماکو