Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارشهای دریافتی که هنوز از سوی منابع دولتی در لبنان تایید نشده از کشته شدن یکی از نیروهای امنیتی این کشور در درگیری های امروز در بیروت حکایت می کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به گزارش خبرنگار نور نیوز در بیروت، معترضین لبنانی در جریان تظاهراتی که هم اکنون ادامه دارد هم زمان با ورود به ساختمان وزارت خارجه،ساختمان های وزارت اقتصاد و وزارت محیط زیست در بیروت را نیز مورد حمله قرار داده اند و به آن خسارت وارد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارشهای دریافتی که هنوز از سوی منابع دولتی در لبنان تایید نشده از کشته شدن یکی از نیروهای امنیتی این کشور در درگیری های امروز در بیروت حکایت می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان

ارتش پاکستان اعلام کرد حمله‌ مهاجمان مسلح به یک پایگاه هوایی نیروی دریایی این کشور در ایالت بلوچستان با کشته‌شدن چهار مهاجم خنثی شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد 4 تروریست که به یک پایگاه هوایی نیروی دریایی این کشور در شهر «تربت» ایالت بلوچستان حمله کردند، توسط نیروهای امنیتی کشته شدند.

بر اساس اطلاعیه ارتش، 4 تروریست که قصد ورود به «پی‌ان‌اس صدیق» یکی از بزرگترین پایگاه‌های هوایی نیروی دریایی پاکستان را داشتند، کشته شدند.
حمله به پایگاه «تربت» در جنوب غرب پاکستان دومین حمله از سوی تروریست‌ها به یک نهاد نظامی این کشور در روزهای گذشته محسوب می‌شود.

مردم محلی می‌گویند شب گذشته بیش از 12 صدای انفجار در شهر تربت شنیده شد، تیراندازی حوالی ساعت 10 شب آغاز شد و تا اواخر شب ادامه داشت.

«شهباز شریف»نخست‌وزیر پاکستان در پیامی اظهار داشت حمله تروریست‌ها به دلیل اقدام به‌موقع و مؤثر نیروهای امنیتی خنثی شد و از تلفات بالقوه قابل توجه جلوگیری گردید.

 

حمله به بندر «گوادر» با کشته شدن مهاجمان پایان یافت12 کشته در انفجار ایالت بلوچستان پاکستان

«ارتش آزادیبخش بلوچستان» در بیانیه‌ای مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج/ ۲ نفر کشته شدند
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • درگیری درساحل بندر امام حسن بوشهر یک کشته برجا گذاشت
  • ترکیه در آستانۀ انتخابات محلی و شهرداری‌ها
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند
  • ۶ کشته در حمله به یک پایگاه نیروی دریایی پاکستان
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد