Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۲ مورد عملیات اطفا حریق و دو مورد عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانان انجام شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ابراهیم قنبری امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: هفدهم مرداد ماه سال جاری طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی ۱۲ مورد عملیات اطفای حریق و دو مورد عملیات امداد نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات اهواز در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به حادثه آتش سوزی آموزشگاه در منطقه کوی ملت خیابان ذوالفقار یک اشاره کرد و گفت: این حادثه در ساعت چهار و ۴۹ دقیقه بامداد به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد و آتش نشانان ایستگاه ۹۹ سریعا برای اطفای حریق اعزام شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: ماموران آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه شعله های حریق را مهار و از گسترش آتش جلوگیری کردند.

 قنبری بیان کرد: ساعت ۹ و هفت دقیقه حادثه آتش سوزی مسکونی در منطقه گلستان خیابان اردیبهشت به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد و آتش نشانان از ایستگاه ۷۷ با حضور به موقع شعله های حریق را مهار کردند.

این مدیر آتش نشان با اشاره به اینکه ماموران آتش نشانی با استفاده از فن فشار مثبت دود ناشی از حریق را تخلیه کردند بیان کرد: علت آتش سوزی توسط کارشنان سازمان اتصال برق جعبه تقسیم گزارش شده است.

او با اشاره به سومین حادثه اضافه کرد: ساعت ۱۲ و ۴۶ دقیقه حادثه نشت گاز خودرو سمند درمنطقه بهارستان ابتدای نارنجستان به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد و آتش نشانان با ایمن سازی محل حادثه از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز همچنین از حادثه آتش سوزی در خوابگاه دانشجویی در منطقه امانیه خبر داد و افزود: این حادثه ساعت ۱۶ و ۴۱ دقیقه به سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع داده شد و آتش نشانان ایستگاه ۳۳ سریعا در محل حادثه حاضر شدند و شعله های حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

قنبری بیان کرد: آتش سوزی خودرو پژو ۲۰۶ در ساعت ۲۳ و۲۱ دقیقه در منطقه آخر آسفالت اطلاع رسانی شد و دود و شعله های حریق توسط آتش نشانان ایستگاه ۵۵ مهار شد. همچنین علت حریق اتصال فن کولر خودرو گزارش شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه از مهار شعله های حریق نیزارهای مسیر فرودگاه و جاده کمربندی روستای دغاغله و منطقه پردیس، مهدیس، میدان تپه و درختان مسیر اهواز اندیمشک و جاده ساحلی مقابل بیمارستان مهر توسط آتش نشانان خبر داد و بیان کرد: ماموران امداد و نجات سازمان در حادثه نجات از آسانسور در خیابان جانبازان و منطقه گلستان دو زن را از داخل کابین آسانسور به سلامت خارج کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی امداد و نجات حادثه حریق برنا خوزستان عملیات امداد و نجات آتش نشانی شهرداری اهواز اطلاع رسانی شد آتش نشانان سامانه ۱۲۵ شعله های حریق مورد عملیات آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی و انفجار در اصفهان

آفتاب‌‌نیوز :

محمد شریعتی با اشاره به حادثه حریق توأم با انفجار در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۲:۵۲ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش‌نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه در خیابان معراج و در مغازه و زیرزمین منزل سه طبقه گزارش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این مغازه حدود ۲۰۰ کپسول رنگ و دو کپسول ۱۱ کیلوگرمی گاز مایع وجود داشته اضافه کرد: آتش‌نشانان از هفت ایستگاه برای اطفای حریق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه جستجو در طبقات بالای ساختمان ادامه دارد، افزود: در حال حاضر آتش‌نشانان با استفاده از فوم شیمیایی کنترل حریق را در دستور کار دارند.

شریعتی با اشاره به اینکه اطفای حریق همچنان ادامه دارد گفت: علت وقوع این حادثه هنوز مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • مغازه تشک فروشی در آتش سوخت
  • آتش سوزی و انفجار در اصفهان
  • حریق توأم با انفجار در اصفهان/ اطفا ادامه دارد
  • ۱۰۳ مورد حریق در کرج اطفا شد
  • حریق در یک مهمانپذیر اطراف حرم رضوی اطفا شد
  • یک مهمانپذیر در مشهد دچار آتش‌سوزی شد
  • امدادرسانی به بیش از ۲۵۰۰۰ نفر در سیل ۹ استان