Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:31:33 GMT

یک کشته و ۱۸۰ زخمی در تظاهرات خشونت آمیز بیروت

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۰۳۶۲

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع لبنانی از برجاماندن یک کشته و ۱۸۰ زخمی در تظاهرات خشونت آمیز بیروت پایتخت لبنان خبر دادند.

تکمیل می شود...

کد خبر 4993718.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: بیروت لبنان تظاهرات ایالات متحده آمریکا لبنان رژیم صهیونیستی عراق انفجار بیروت ویروس کرونا دونالد ترامپ عربستان سعودی ایران روسیه فلسطین حزب الله لبنان امارات متحده عربی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما از حمله ایران به اسرائیل استقبال و از آن حمایت می‌کنیم

مهر: ما از حمله ایران به اسرائیل استقبال و از آن حمایت می‌کنیم، اعلام ایران مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات تنبیهی، بیانگر این واقعیت است که عملیات مورد نظر به اهداف خود رسیده است.

ایران اخیراً در پاسخ به تجاوز جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مقر کنسولگری خود در دمشق طی عملیاتی تنبیهی با تعداد زیادی پهپاد و موشک به سرزمین‌های تحت اشغال اسراییل حمله کرد. در همین راستا، جمهوری اسلامی ایران یک عملیات ترکیبی موشکی و پهپادی را علیه اهدافی مشخص در داخل اراضی اشغالی ترتیب داد.

همزمان با این واکنش، حزب الله لبنان، نیرو‌های مقاومت عراق و یمن نیز مناطقی از اراضی اشغالی را زیر باران موشکی خود قرار دادند. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که در پی واکنش ترکیبی ایران علیه پایگاه‌های نظامی در اراضی اشغالی خسارت‌های فراوانی به صهیونیست‌ها وارد شده است.

لیاقت بلوچ، نائب امیر جماعت اسلامی پاکستان و عضو سابق مجلس ملی این کشور در گفتگو با خبرنگار مهر به تحلیل و واکاوی حمله موشکی و پهپادی ایران به اراضی اشغالی پرداخت. متن این گفتگو را در اینجا می‌خوانید.

تحلیل شما از حمله پهپادی و موشکی ایران به رژیم صهیونیستی که در پاسخ به تجاوز این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت، چیست؟

ایران طبق قوانین بین المللی حق دفاع از خود را داشت. اسرائیل یک موجودیت تروریستی و غیرقانونی است. اسرائیل برای صلح جهانی بسیار خطرناک شده و بار‌ها ایران را هدف قرار داده و با هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق فرماندهان این کشور را به شهادت رسانده است. پس از آن، طبیعی بود که ایران اقدامی انجام دهد، بنابراین ما معتقدیم که ایران این حق را داشت و از حق خود استفاده کرد و ابهت و قدرت اسرائیل را با خاک یکسان کرد.

ما از این اقدام ایران استقبال می‌کنیم و معتقدیم در این مرحله بایدن رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا متوجه شده که به دلیل حمایت نامشروع خود از اسرائیل در دنیا رسوا شده و امروز نفرت مردم جهان نسبت به آمریکا و انگلیس در حال گسترش است.

حمله موشکی و پهپادی ایران تا چه میزان موفقیت آمیز بود و چه هزینه‌ها و یا خسارت‌هایی را بر اسراییل به بار آورد؟

کیفیت و مقیاس موفقیت حمله ممکن است متفاوت باشد، اما خود حمله به رژیم صهیونسیتی موفقیت بزرگی است. پیش از این اسرائیل خود را شکست ناپذیر می‌دانست و فکر می‌کرد که هیچ‌کس نمی‌تواند علیه آنها دست به حمله بزند، اما ورود هواپیما‌های بدون سرنشین با تعداد زیاد به حریم هوایی اسرائیل یک موفقیت بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران بود. همچنین اعلام فرماندهان جمهوری اسلامی ایران مبنی بر موفقیت آمیز بودن عملیات ایران بیانگر این واقعیت است که عملیات مورد نظر علیه اسرائیل موفقیت آمیز بوده و به هدف خود رسیده است.

موضع وزارت خارجه پاکستان را در قبال این حمله چگونه می‌بینید؟

من فکر می‌کنم که وزارت امور خارجه پاکستان موضع ضعیفی اتخاذ کرده و مردم پاکستان از این موضوع عصبانی هستند. در این اتفاق به جای موضع‌گیری ضعیف، دولت و سیاست گذاران پاکستان باید اسرائیل را باید به وضوح محکوم کنند و اقدامات انجام شده از سوی ایران برای شکستن قلدری‌های اسرائیل باید به طور کامل مورد حمایت قرار گیرد. همچنین از حاکمیت پاکستان می‌خواهیم که در جبهه دیپلماسی برای وحدت جهان اسلام و آزادی فلسطینی‌ها از ظلم و ستم نقش موثری ایفا کنند.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ما از حمله ایران به اسرائیل استقبال و از آن حمایت می‌کنیم
  • حمایت مردم اردستان از عملیات موفقیت‌آمیز «وعده صادق»
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پرواز‌ها به تهران و بیروت را تمدید کرد
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • تبریک شخصیت‌های لبنانی و فلسطینی به ایران 
  • شعارهای تحریک‌آمیز رئالی‌ها در منچستر!‏
  • مردمی سازی کارها در همه عرصه ها توفیق آمیز است
  • تظاهرات مردم فنلاند در حمایت از غزه+ فیلم
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین