Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:37:33 GMT

لیگ یک / روانخواه حریف همشهری‌هایش نشد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۰۰۴۷۲

لیگ یک / روانخواه حریف همشهری‌هایش نشد

تیم فوتبال فجر سپاسی توانست در یک دیدار پر گل از سد نیروی زمینی بگذرد تا امیدهای این تیم پایین جدولی برای بقا به کمترین حد خودش برسد.

به گزارش"ورزش سه"، در شیراز و از هفته 33 لیگ دسته یک، دو تیم فجر شهید سپاسی و نیروی زمینی در شرایطی کاملاً متفاوت رودرروی هم قرار گرفتند. از طرفی میزبان که دغدغه‌ای برای صعود و سقوط حس نمی‌کرد به مصاف شاگردان امید روانخواه رفت که احتیاج بسیار زیادی به سه امتیاز این دیدار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار که همراه با بازی گل ریحان و شهرداری تبریز پرگل‌ترین بازی‌های این هفته به شمار می‌رفت، درمجموع 5 گل از خط دروازه‌ها گذشت که سهم شاگردان داود مهابادی 4 گل در برابر تک‌گل نیروی زمینی بود.
فجری‌ها ابتدا در دقیقه 7 توسط بابامحمدی دروازه نیروی زمینی باز کردند و در ادامه همین نیمه در دقیقه 45 توسط حمید نعمتی به گل دوم دست یافتند.

 

در نیمه دوم حملات فجر بازهم ادامه پیدا کرد تا اینکه اسماعیل بابایی در دقیقه 56 نتیجه بازی را سه بر صفر کرد.


ده دقیقه پس از گل فجر سپاسی، نیروی زمینی توانست یکی از این 3 گل را پاسخ دهد، اما این پایان کار نبود چراکه احسان الوان زاده در دقیقه 74 نتیجه بازی را به 4 بر یک تغییر داد تا فجری در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌های لیگ دست یک مکان 11 قرار بگیرند.

 

اما شاگردان جوان روانخواه درحالی‌که این شکست می‌توانست به معنی سقوط این تیم باشد، باید ممنون بادران باشند که توانست سپیدرود را با گل دقایق پایانی شکست دهد تا امیدهای نیروی زمینی کاملاً از بین نرود.

این تیم حالا با 32 امتیاز در رده 16 جدول با دو امتیاز کمتر نسبت به تیم‌های ملوان و رایکا که هرکدام 34 امتیازی هستند جای گرفت که حالا می‌توان گفت برای ماندن در لیگ دسته یک به معجزه احتیاج دارد.


آن‌ها هفته آینده میزبان گل ریحان خواهند بود که در این هفته شهرداری تبریز را با 5 گل شکست داد.

نیروی زمینی فجر سپاسی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیروی زمینی فجر سپاسی دسته یک نیروی زمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

بنابر گزارش تسنیم، فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898682

دیگر خبرها

  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • سلام رئال مادرید به قهرمانی با شکست بارسلونا
  • رئال مادرید باز هم بارسلونا را برد؛ سه برد متوالی برای کارلتو
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس