Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، از هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی کشور  مس کرمان در خانه میزبان آلومینیوم اراک بود. شلیک پای چپ حامد پاکدل از پشت محوطه جریمه مس درون دروازه نوشیه صوفیانی قرارگرفت. این گل تا دقیقه ۹۸ بازی پابرجاماند تا یک پیروزی با ارزش نصیب شاگردان رسول خطیبی شود. آلومینیوم اراک با این پیروزی با ۶۰ امتیاز و تفاضل گل مثبت بیشتر  در  جایگاه دوم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در هفته پایانی در اراک میزبان داماش گیلان است.

حامد پاکدل زننده تنها گل آلومینیوم اراک در آغوش کادر فنی این تیم

در آنسوی میدان مس باید در تبریز به مصاف شهرداری تبریز که به لیگ دسته دوم سقوط کرده برود.     درسایر بازی های مس رفسنجان مقابل نود ارومیه با یک گل پیروز شد و لیگ برتری شد.

 ۹ دیدار به طور همزمان انجام گرفت که نتایج زیر بدست آمد:

ملوان صفر - رایکا بابل یک

داماش گیلان ۲ - قشقایی شیراز یک

مس کرمان صفر- آلومینیوم اراک یک

گل ریحان البرز ۵- علم و ادب تبریز صفر

فجرسپاسی ۴ - نیروی زمینی یک

نود ارومیه صفر- مس رفسنجان یک

بادران تهران یک- سپیدرود رشت صفر

آرمان گهر صفر - هوادار صفر

خوشه طلایی ساوه ۲- استقلال خوزستان صفر

کد خبر 538453 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب ستاره هالیوود به صعود تیمش

به گزارش "ورزش سه"، رکسهام که با مالکیت رایان رینولدز و راب مک‌الهنی، دو ستاره هالیوود در دسته چهارم فوتبال انگلیس حضور دارد، امروز با برتری ۶-۰ مقابل فارست گرین موفق شد برای دومین سال متوالی به دسته بالاتر صعود کند و روند عالی‌اش را ادامه دهد.

در این بازی آنها در نیمه اول به برتری ۴-۰ رسیدند و در نیمه دوم هم دو گل از رایان بارنت و جک ماریوت بازی را ۶-۰ کرد و یک نتیجه عالی برای رکسهام به ارمغان آورد.

علاوه‌بر این بازی درخشان، آنها به یک دستاورد بزرگ دیگر هم رسیدند، چراکه صعود تیم‌شان به لیگ دسته سوم فوتبال انگلیس قطعی شد. آنها فصل گذشته هم از دسته پنجم به سطح چهارم رسیده بودند.

رایان رینولدز که به دلیل فیلمبرداری کار جدیدش نتوانست در ورزشگاه حضور داشته باشد، در پستی جالب در فضای مجازی گفت:«چند سال پیش اگر به من می‌گفتی که یک روز برای یک بازی فوتبال که در شمال ولز برگزار می‌شود، اشک شوق خواهی ریخت، تو راب‌ مک‌الهنی بودی(حرف‌تان را باور نمی‌کردم). تبریک به رکسهام و همچنین به همکار و شریک جرمم. این سفری است که هیجان‌انگیزتر از هر زمان دیگری است.»

راب مک‌الهنی هم در حین بازی پستی از اکس (توییتر سابق) منتشر کرده بود که نشان می‌داد به همراه پسرش در حال دیدن بازی است. او همینطور تصویری از کاراکتری از سریال Its Always sunny in Philadelphia را در حال سیگار کشیدن منتشر کرده بود تا استرسش حین تماشای بازی را نشان دهد.

دیگر خبرها

  • رعد پدافند هوایی و مس رفسنجان به لیگ دسته یک سقوط کردند
  • لیگ برتر بسکتبال| سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک
  • سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران
  • واکنش جالب ستاره هالیوود به صعود تیمش
  • تاریخی: صعود تیم هالیوودی به دسته سه انگلیس
  • روزهای رویایی رایان رینولدز؛ باشگاه بازیگر هالیوودی به دسته سوم انگلیس صعود کرد
  • بغل کردن جیمی‌جامپ زن کار دست دو بازیکن استقلال داد
  • ۲ بازیکن استقلال احضار شدند
  • احضار ۲ بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • تصاویر| دیدار تیم های فوتبال آلومینیوم اراک و استقلال