Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان نوروزی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ⁩⁦با توجه به اعلام وقوع آتش سوزی منطقه شوائی بخش مرکزی این شهرستان، ۲ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر به منظور پشتیبانی از عملیات اطفای حریق به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه ⁦در پی تلاش برای خاموش کردن آتش در منطقه، ۲ حادثه ثانویه ایجاد شده و به دنبال آن‌ها ۲ عملیات دیگر امداد و نجات صورت گرفته است، افزود: عملیات اول حوالی ساعت ۹ صبح امروز یکی از پرسنل منابع طبیعی شهرستان در عملیات اطفای حریق از ارتفاع سقوط کرد و با تلاش نجاتگران هلال احمر شهرستان اندیکا از محل حادثه به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی اظهار داشت: ⁩مصدوم دوم نیز طی عملیات اطفای حریق دچار گرمازدگی شد که با اقدام به موقع نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شد و با توجه به صعب العبور بودن منطقه و شدت آتش سوزی عملیات مهار آتش با مشکلاتی همراه است و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اطفای حریق امداد و نجات عملیات اطفای حریق هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۰۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر

بابک محمودی درباره آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان در هفت استان کشور گفـت: طی ۲۴ ساعت گذشته هفت استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر سامانه بارشی که هواشناسی پیشتر نسبت به وقوع آن هشدار داده بود، قرار گرفته و متاسفانه شاهد وقوع سیلاب یا آبگرفتگی در بخش‌هایی از این استان‌ها بودیم. 

وی با بیان اینکه بیشترین امدادرسانی طی ۲۴ ساعت اخیر در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شد، گفت: در این بین امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات انجام داده و به ۶۰۹ نفر از افراد متأثر امدادرسانی کردند. یک نفر را به مناطق امن انتقال داده و در ۳۷ منزل مسکونی عملیات تخلیه آب را اجرا کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره اقلام توزیع شده در میان سیل‌زدگان نیز گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است. در این عملیات‌ها ۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر مشارکت داشتند.

محمودی درباره وضعیت استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: این استان تحت تاثیر سامانه بارشی اخیر قرار نگرفت، اما با توجه به وضعیتی که بیش از یک هفته از وقوع آن می‌گذرد، امدادرسانی در مناطق سیل زده این استان همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس